Vaatekaupoilla käydessään huomaa kyllä miten muoti on muuttunut sitten 90 - luvun.
Myöskin elektroniikka puolessa muutoksia on tullut todella runsaasti esim. enään ei juurikaan ole tällaisia radioita
http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_442/1254793291bj1dSR.jpg
Ei siinä mitään cd - levy on kyllä hyvä keksintö. Itse arvostan kaikkea vanhaa esim c- kasetteja koska käytän niitä tallennukseen lähes päivittäin.
Itse en ymmärrä miksi televisiomyynnissä täytyy olla kaikenmaailman laajakuva HD kamaa.
Minulle itselleni riittää hyvin tavallinen televisio kunhan värit ovat kohdallaan ja kuva näkyy. Ja tietty dvd - soitin sekä lisänä vanha kunnon VHS - nauhuri.
En tarkoita että kaikki nykyaikainen olisi huonoa mutta, olisi hyvä jos vanhaa elektroniikkaa ei täysin poljettaisi maan rakoon :)
Nykyajan elektroniikka
3
121
Vastaukset
Mustakin nuo vanhat elektroniikat ovat jotenkin hienompia kuin nykyajan HDkosketusnäyttöhömpät. Ja siitä tulee kyllä tosi klassinen fiilis kun kuuntelee jotain 80-luvun musaa c-kasetilta ja samalla katsoo niitä pyöriviä keloja.
Itselläni on aika samanlainen radio kuin mitä linkitit. Se on noin 30 vuotta vanha, mutta toimii edelleen melko hyvin. Entä kuinkakohan moni tähän mennessä ostettu iPad toimii vielä 30 vuoden päästä? Luulenpa, ettei yksikään.
Muutenkin epäilen vahvasti noiden kosketusnäyttöjen kestävyyttä. Olen päättänyt hankkia sellaisen kännykän vasta kun muita ei ole enää myytävänä.Elektroniikasta ei tehdä kestävää nykypäivänä. Ei ole tarkoituskaan. Itse odotan tulevaisuutta avoimin mielin ja katson kuinka maailmaa tuhotaan hitaasti mutta varmasti :)
- olsdkool
Itse käytän päivittäin c kasetteja autossa ja kun kerkiää niin VHS videoitakin tulee myöskin katseltua videotykiltä(output),joka on 90 luvulta.Nim.merkki bissepoitsu
kirjoitaa täyttä asiaa,josta olen samaa mieltä.Ihmiskunnan harakiri on väistämättä
edessä tällä kerskakulutus elämäntyylillä valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770