Vaatekaupoilla käydessään huomaa kyllä miten muoti on muuttunut sitten 90 - luvun.
Myöskin elektroniikka puolessa muutoksia on tullut todella runsaasti esim. enään ei juurikaan ole tällaisia radioita
http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_442/1254793291bj1dSR.jpg
Ei siinä mitään cd - levy on kyllä hyvä keksintö. Itse arvostan kaikkea vanhaa esim c- kasetteja koska käytän niitä tallennukseen lähes päivittäin.
Itse en ymmärrä miksi televisiomyynnissä täytyy olla kaikenmaailman laajakuva HD kamaa.
Minulle itselleni riittää hyvin tavallinen televisio kunhan värit ovat kohdallaan ja kuva näkyy. Ja tietty dvd - soitin sekä lisänä vanha kunnon VHS - nauhuri.
En tarkoita että kaikki nykyaikainen olisi huonoa mutta, olisi hyvä jos vanhaa elektroniikkaa ei täysin poljettaisi maan rakoon :)
Nykyajan elektroniikka
3
122
Vastaukset
Mustakin nuo vanhat elektroniikat ovat jotenkin hienompia kuin nykyajan HDkosketusnäyttöhömpät. Ja siitä tulee kyllä tosi klassinen fiilis kun kuuntelee jotain 80-luvun musaa c-kasetilta ja samalla katsoo niitä pyöriviä keloja.
Itselläni on aika samanlainen radio kuin mitä linkitit. Se on noin 30 vuotta vanha, mutta toimii edelleen melko hyvin. Entä kuinkakohan moni tähän mennessä ostettu iPad toimii vielä 30 vuoden päästä? Luulenpa, ettei yksikään.
Muutenkin epäilen vahvasti noiden kosketusnäyttöjen kestävyyttä. Olen päättänyt hankkia sellaisen kännykän vasta kun muita ei ole enää myytävänä.Elektroniikasta ei tehdä kestävää nykypäivänä. Ei ole tarkoituskaan. Itse odotan tulevaisuutta avoimin mielin ja katson kuinka maailmaa tuhotaan hitaasti mutta varmasti :)
- olsdkool
Itse käytän päivittäin c kasetteja autossa ja kun kerkiää niin VHS videoitakin tulee myöskin katseltua videotykiltä(output),joka on 90 luvulta.Nim.merkki bissepoitsu
kirjoitaa täyttä asiaa,josta olen samaa mieltä.Ihmiskunnan harakiri on väistämättä
edessä tällä kerskakulutus elämäntyylillä valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648