Windows phone on paras käyttöliittymä kännyköihin - ainoa vika tässä on, että Nokia ei ole hoitanut hommaansa. Nokia ei ollut tarpeeksi hyvä yritys luomaan uutta ekosysteemiä Microsoftin kumppanina. Microsoft luotti, mutta Nokia petti.
Nokian jäykkää insinööritaitoa ei pystytty sovittamaan yhteen Microsoftin dynaamiseen ja nykyaikaiseen liikemalliin kanssa.
Nokiaolla oli kaikki mahdollisuudet. Syyllisiä ovat Nokian työntekijät! Kaikkien Nokialaisten kannattaisi katsoa peliin ja todeta, että siellä on luuseri.
Nokia oli väärä valinta Microsoftille
Windows Phone
4
102
Vastaukset
- nnncbvglll
Kerrassaan loistava bisnes. Myydään puhelin 99 dollarilla ja annetaan satanen takaisin.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201204149035&ref=
Mutta kun yrityksen pitäisi tienatakin..
- ljfiqwkf
Eihän Microsoft ole koskaan mitään itse keksinyt, ei edes Windowsia.
Nokiasta odotettiin apua, mutta pian Kiina nokkii Microsoftinkin ja muuttaa nimen Red window:ksi.- eihän linkkura-
urpotkaan ole mitään koskaan keksineet, linux=unix-klooni sovitettuna ibm-pc ympäristöön, adoben pdf kopioitu linkkuraan jne ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640