Kumpi hotelli yksin matkustavalle

Kesämatka Kanarialle

Olen kesällä lähdössa Inglesiin ja olen jo varannut hotellin Jardin del Solin.Nyt kuitenkin mietin hotellin vaihtoa hotelli Las Dunasiin,koska olen yksin ja tämä Las Dunas on hotelli eikä bungalov.Tuntuisi turvallisemmalta olla vähän ylempänä kuin maantasalla.Onko kokemuksia hotellli Las Dunasista,sen hotellitiedoissa lukee että respa auki aamu ja iltapäivällä,entä yöllä onko ketään respassa.Ja sit vielä sijainnista,onko Las Dunas lähempänä Tropical ostoskeskusta ja linja-autoasemaa kuin Jardin del Sol?oNKO Las Dunas jossain Kaspahin lähellä?Olisin tyytyväinen kaikista vastauksista näitä hotelleja koskien.

34

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don Luis

Jos minä joutuisin valitsemaan,niin Jardin del Sol.LasDunas,sikäli kuin muistan on todellakin lähellä kasbah´ ia ja sen lukuisia bilepaikkoja.Mihin tarvitset respaa yöllä?Tämä Dunas on lähempänä Linja-autoasemaa ja Tropical ostaria.Uskoisin turvallisuuden kannalta,että homma on tasapeli.Jos jotain käy niin se voi käydä yhtähyvin toisessa kuin toisessakin.

• Kesämatka kanarialle

Kiitos vastauksestasi.Tiedätkö yhtään miten pitkä matka Tropicaliin?En tarvitse respaa yöllä,mutta ajattelin että onko yöllä mitään valvontaa siinä hotellissa,vai pääseekö sinne kuka vaan?

• don Luis
        Kesämatka kanarialle kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.Tiedätkö yhtään miten pitkä matka Tropicaliin?En tarvitse respaa yöllä,mutta ajattelin että onko yöllä mitään valvontaa siinä hotellissa,vai pääseekö sinne kuka vaan?

Dunas hotellista kilometri ja Jardinista ehkä 500 metriä lisää.En tunne tapausta,mutta monesti on niin ,että alueelle on portti joka aukeaa asukkaiden avaimella?

• ygf

Jardinissa oli ainakin muutama vuosi sitten yövahti ja huoneet muutenkin turvallisesti sisäpihalla.

• Jardin de sol..

Jardin de Sol oli ainakin todella viihtyisä ja allas-alue ihana. Minun rahat ja kamat säilyivät huoneessa ilman tallelokeroakin ja omalla kuistilla aamupalan nauttiminen oli nautinto. Siinä oli kiva istuskella muutenkin jos halusi välillä olla omissa oloissa. En olisi viihtynyt parvelkkeella. Alueelle pääsee vain vastaanoton kautta ja jos pitää ikkunat toiselta kadun puolelta kiinni niin lisää varmasti sitä turvallisuuden tunnetta. Minulla ne oli auki. Vastaanotto 24 h auki. Hyvä steak ravintola kadun toisella puolen ja taksilla pääsi joka paikkaan jos ei jaksanut kävellä. Minä tykkäsin.

• don Luis

Milloin kävit,omat kokemukseni vastapäisestä Carreton ravintolasta ,oli aiemmin hyvä,viimevuoden maaliskuussa tyystin ala-arvoinen.Sisäänkäynnin vieressä on ravintola Riche joka lienee parempi.Ei lähiajan kokemusta).

• Viikko sitten
        don Luis kirjoitti:

Milloin kävit,omat kokemukseni vastapäisestä Carreton ravintolasta ,oli aiemmin hyvä,viimevuoden maaliskuussa tyystin ala-arvoinen.Sisäänkäynnin vieressä on ravintola Riche joka lienee parempi.Ei lähiajan kokemusta).

Sisäänkäynnin vieressä oli joo ok mutta vastapäinen 50 m vasemmalla oli parempi. Ehkä vain lykästi. Viikko sitten kotiuduin. Oliko se Carreton en nähnyt kuin sen lehmän kuvatuksen oven vieressä =)

• eevaleenal

Itsekin katselen uutta Inglesin matkaa ja Jardin del Sol on yksi vaihtoehto.
      Sinä don Luis tunnut tietävän melko paljon hotelleistakin, joten tunnetko
      Las Tartanas-bungalowin?
      Se itselläni yhtenä vaihtoehtona.
      Mukava olisi olla terassiasunnossa välillä, kun kuukausi ollaan paikalla.
      Huoneistohotelleissa oltu tähän saakka.
      Tai jos joku muu ollut tuossa Las Tartanasissa, olisi mukava kuulla kommentteja.
      Joitain matkakertomuksia olen lueskellut, mutta uusi tieto mielenkiintoista.

• silles

eeevaleena !Mitä tietoa haluat Las Tartanas bungalowista ?

• don Luis

Tämä on minulle tuntematonta sektoria,tiedän toki sijainnin,mutta en sitten sen enempää.

• eevaleenal

Tieto, mitä haluan Las Tartanasista,,, silles-nimimerkki.
      Kun tähän asti monet kerrat olen ollut hotelleissa ja huoneistohotelleissa Inglesissä,
      haluaisin tietää, teenkö huonon valinnan, jos otan asunnon noin alhaalta.
      Onko yleensä siisti paikka,,,sen verran viihtyisä, että kuukausi kuluu siinä.
      Ympäristön melu ei haittaa, sillä jos rauhallisuutta hakee, silloin mentävä aivan muualle.
      Mutta tuollainen yleiskuvaus olisi mukava saada,,,matkakertomuksia luin,
      mutta esim. yksi sanoi, että hyvä sänky ja patjat ja seuraava,
      että niin huono sänky, että oli nukuttava sohvalla.
      Eli otapas tuosta sitten selvää:))))
      Mutta jos viitsit, kirjoittele jotakin.
      Kiitos.

• silles

Missä hotelleissa olet ollut ?
        Las Tartanas alue pidetään siistinä ja mielestäni huoneistot siivotaan ihan "normaalisti " ,ei valittamista koska ei olla sotkevaa sakkia.
        Sänky ja patja joka huoneistossa on varmaan eri tasoiset,olen kyllä nähnyt kun niitä patjoja on vaihdettu.
        Meille on sattunut ihan nukuttavat patjat!
        Monessa hotellissa on kyllä todettu että sohva on parempi......
        Bungalowit ovat tosiaan alhaalla oma terassi jossa pöytä pari tuolia,aurinkopedin voi vuokrata omaan pihaan respasta jossa hyvin palveleva henkilö auttaa asioissa,vaihtuu vaan joka vuosi.
        Ollaan oltu yleensä joulu,uusivuosi loppiais aika tässä bungalowissa.
        Yks miinus kyllä pitää sanoa että huoneitten seinät on kuin paperia eli kaikki kuuluu.

• Matkailu avartaa

Jardin del Solissa olen ollut, tykkäsin kovasti. Ei ollut kohtuuton matka
      eri paikkoihin. Siisti paikka, viihtyisä.
      Las Dunasista ei ole kokemusta.
      Viimeksi olin Caseriossa yksin. Siellä sai olla itsekseen tai seurassa, kuten
      halusi. Osan ajasta olin itsekseni, välillä olin erään uuden kaverin kanssa
      lenkillä Maspalomasiin, välillä saksalaisseurue pyysi mukaansa tansseihin.
      Kivaa oli.

• 14+7

Kerro Caseriosta lisää,mitä tykkäsit,ollaan sitä ensitalveksi katseltu?

• Angelica

Tulin juuri takasin gran canarilata ja asuimme bugalowissa. Suosittelen. Olin toki mieheni kanssa siellä, muttei yksinkään olisi ollu mitään ongelmaa. Mukavan rahallinen ja viihtysä. Siinä omalla pihalla oli kiva ottaa aurinko ja pulahtaa suoraan altaaseen. Liikkuminen on niiiiiin edullista taksilla lähtö hinta on joku 2,5e ja iglesistä meidän hotelliin joka sijaitsi holiday wordin vieressä makso noin 4e. Hyvää lomaa=)

• eevaleenal

Kysyit silles, missä hotelleissa olen ollut.
      Niitä on paljon: Jardin de Atlantico, Green Field, Sundy Beach, Buenos Aires,
      eli eri tasoisiakin, jos noita tunnet ja muitakin vielä.
      Tuota Las Tartanasta olen miettinyt viikonlopun, että uskaltaisikohan:)
      Joskushan on korkealta tultava alaspäinkin:))

• eevaleenal

Vielä edelliseen,,kuuluiko kahvinkeitin, leivänpaahdin ym. huoneistoon, vai pitikö vuokrata erikseen?
        Entä aurinkotuoli,,oliko päivä- vai viikkotaksa?

• silles
        eevaleenal kirjoitti:

Vielä edelliseen,,kuuluiko kahvinkeitin, leivänpaahdin ym. huoneistoon, vai pitikö vuokrata erikseen?
        Entä aurinkotuoli,,oliko päivä- vai viikkotaksa?

Sandy Beach tarkoititko en ole ollut, noissa toisissa kyllä.
        Käydään kyllä muissakin hotelleissa tällä saarella,mutta Las Tartanaksessa ollaan oltu nyt nämä pitemmät lomat.
        Viikko sitten tultiin sellaisesta kuin Don Diego.
        Kyllä oli kaikki nuo tarvikkeet huoneistossa mitä kysyit mikro.
        Aurinkotuoli oli muistaakseni 12 euroo viikko,ei kyllä vuokrattu,kun ei tykätä makoilla paikallaan.....
        Kysy vaan lisää jos haluat.

• eevaleenal

Sandy Beach on noihin muihin hotelleihin verrattuna luxusta. Ihan mukava, jos vaan haluaa mennä huoneesta altaalle ja syömään. Palvelijat huolehtivat kaikesta:)
      Sandy Beachiin kannattaa mennä, jos ei ole tarkoitus kierrellä missään.

Jos vielä menisin tuohon Las Tartanasiin. Googlemapsilla kun katsoo, näyttäis,
      että huoneistoja on sekä auringon että varjon puolella,,,kuten aina.
      Mitkä huoneistot olisivat auringon puolella eli paistais päivällä pitkään?
      Sähköpostiosoitetta respaan ei näyttänyt olevan, joten täytyy soittaa, mikäli haluaa
      tietystä huoneistosta tehdä varauksen.

Mutta pian päätös tehtävä.
      Monissa hotelleissa näytti keväällä olevan enää muutama huone jäljellä.

• martsu

Suosittelen huoneisto hotelli Agatte park. Olen ollut siinä 5 vuotena perkkäin ja olen ollut tyytyväinen.

• lovisa-muori

Olin viime talvena Las Dunasissa 4kk.Ihan siisti ja hiljainen pikka,mitä nyt Kasbahin ja lähihotellin iltamenot vähän kuuluivat.Respa kiinni yöllä,saat oman avaimen millä pääset sivuportista sisään.Henkilökunta mukavaa ja auttavaista jos apua tarvitset.Allasalue on kyllä turhan pieni,mutta onhan siinä ranta lähellä.Samoin lähin kauppa ja ravintolat Metrossa joka on siinä ihan lähellä.Jos kävelet rantakatua ei Tropicaliin ole pitkä matka.Siinä nyt suunnilleen mitä tuli mieleen paikasta.

• Kesämatka kanarialle

Kiitos lovisa-muori!Toimiiko hotellissa tietokone,jos otan mukaan,toimiiko huoneissa?Onko huoneissa tallelokerot?

• lovisa-muori

Ei toimi huoneissa,mutta aulassa kyllä.Minulla oli Vodafonen liittymä joka toimi suhteelisen hyvin.Tallelokeroista en tiedä,meillä oli yksitysen omistama kämppä ja siinä ei ainakaan ollut,mutta kyllä tavarat hyvin säilyivät samaten pankkikortit ja rahat.

• eevaleenal

Lovisa-muori,,miten tuo Vodafonen liittymä toimii? Ostanko paikallisesta Vodafonen liikkeestä kuukaudelle liittymän ja paljonko maksaa. Nuo neljä viikkoa olen Inglesissä ja ymmärtäisin, että bungalowissani ei ole mahdollisuutta käyttää nettiä.
      Las Tartanasin valitsin, tiedoksi ja kiitos niile,
      jotka antoivat vastauksia kysymyksiini.
      Vielä yksi tyhmä kysymys, jos joku Las Tartanasissa ollut lukee tätä,
      onko pussilakanat:)

• silles

Ei ole pussilakanoita Las Tartanaksessa.
        Meillä on ostettuna Vodafonen mokkula,johon ostan aina lisää.
        Huhtikuussa maksoi 2 GB 32€ 30 päivää. (1GB oli 19€)
        Olen ostanut sen liikkeestä joka sijaitsee Avda.Tirajana 29
        On toiminut ihan hyvin monessa hotellissa.
        Mukavaa matkaa eevaleenal ☺

• lovisa-muori

Vodafonen putiikista ostettiin ja maksoi 260e/4kk.Piti olla muuten espanjalaisen pankin tilinumero että saatiin liittymä,en tiedä miten on nyt.Hyvää matkaa ja toivottavasti pussilakanat löytyy!

• eevaleenal

Kiitos silles ja lovisa-muori. Ihana, että teidän kaltaisianne ihmisiä on olemassa.
      Yli 10 kk aikaa lähtöön ja nyt jo tekis mieli pakata:))
      Läppäri ja pussilakanat on mukana. Pääseepähän taas eroon vanhoista lakanoista,
      koska takaisin niitä ei tuoda:)
      Hyvää kevään jatkoa!

• silles

Kiva asia,palataan vielä lähempänä matkaasi.
        Kevättä myös sinulle!

• inklisi

Myös cc Metrossa,Kasbahin takana on Vodafonen liike.
      Ja Las Tartanas on hyvä paikka,ollaan käyty kolme kertaa.Kämpän sijainnista tai auringon suunnasta ei kannata ressata,siinä on uima-allas keskellä,joka kämpästä lyhyt matka ja kun aurinko kääntyy niin vaihtaa toiselle reunalle...

• Sotavento (ei kirj.)

Ihmettelin tuota Lovisa-muorin mainitsemaa hintaa/4 kk. Hän ei toisaalta maininnut sitä, oliko liittymä kiinteä vai mobiili. Itse maksoin Puerto de la Cruzissa Orangen mobiiliyhteydestä 35 €/kk ja se toimi kohtuudella. Mitään tili- tai muita velvoitteita ei ollut, henkilöllisyys tarkistettiin aloitusvaiheessa ja sen jälkeen kävin myymälässä vain uudistamassa kuukausidiilin, yhteensä hintaa kertyi kuudelta kuukaudelta 210 € nettitikun hinta, muistaakseni 19 €. Myös Vodafonesta oli PdlC:ssa ihan hyviä kommentteja.
        Ilmaisia wifejä on tietysti turistikeskukset ja kaupungitkin pullollaan, moni valitsee lyhyemmille lomilleen jopa hotellin sen perusteella, onko paikan nettipalvelu reilassa.

• lovisa-muori

Tarkistin päiväkirjasta hinnan ja kyllä siihen hintaan tuli myöskin mokkula.Tiliote saatiin kämpän omistajalta koska sitä Metrossa toimiva Vodafone vaati.

• silles

Siiloin kun ostin Vodafonen mokkulan kysyttiin vain passia eli henkilöllisyys tarkistettiin.
        Kun olen käynyt sitä uusimassa annan vain vanhan kuitin ja sim kortin.
        Näin on minulla onnistunut.Metron myymälässä ei uusittu joten käyn yleensä siellä Tirajanan myymälässä.

• Janze

Aika rahvaanomaista matkustaa sopulipaikkaan Canarialle. Maailmassa on paljon mielenkiintoisia paikkoja. Moni vain menee aina samaan...kerran kävin Lanzarotella ja riitti. Ravintolakin huijasi ja laskutti tupakka-askin, vaikken ole koskaan edes polttanut. Näin ei ole käynyt lukuisilla matkoillani missään muualla maailmassa. Eikä tuo lentoturvallisuuskaan ole parasta, siellähän sattui pahin lentoturma mitä maailmassa on tapahtunut.

• Raatona maantiellä

Kappas, Mr. Tollo on päässyt taas koneelle ... ja pääkoppa kaikuu ihan entiseen malliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe