Olen kuullut, että Singaporessa on aika tiukkaa lääkkeiden maahantuonnin kannalta. Olen lähdössä pian maahan ja kyselenkin muilta matkaajilta kokemuksia. Aiheuttaako ongelmia esimerkiksi; Burana, maitohappobakteerit ja Imodium. Ihan perusreissaajan artikkelit? Miten hyttysmyrkyn esim Offin suhteen. Kertokaa kokemuksia. Onko näistä asioista ollut mitään ongelmaa kenelläkään maassa käyneellä?
Singaporen reissu lähenee...
4
627
Vastaukset
- Ohvia
En usko että on mitään ongelmaa. Minua ei kylläkään ole siellä koskaan ratsattu. Jokaisella matkaajallahan nuo yo. pillerit on kuitenkin mukana.
Mutta yleisesti, ei siellä ole mikään vainoharhainen vartiointi meininki, vaan aivan kuten muuallakin, rento meininki. Ja Offia en välttämättä raahais sinne, paikalliset hyttyset ei osaa pelätä sitä:) Paikallista Ohvia saa joka kaupasta. Itse en siellä cityssä ollessani ainakaan tarvinnut käyttää, ei näkynyt moskiittoja.- Ohvia
Ai niin, menen ensi viikolla itsekin taas sinne, mukana nuo yo. lääkkeet. Lisäksi valtava määrä Sisu-pastilleja. Jos ratsataan ja pannaan häkkiin koitan kertoa. Ohvia ostan sieltä, koska jatkan "paratiisi"-saarille.
- jaape
Ota vaan lääkkeet mukaan, sillä niiden ostaminen on hankalaa. Lääkettä ostaessa sinulta kysytään passia ja maasta poistumispäivää. Minulle ei ainakaan myyty, muuta kuin sellainen satsi tulehduskipulääkettä, että se kului Singaporessa. Lääkeaskin kylkeen liimattiin tarra "drugs".
- Ohvia
Takasin tultu, eikä taaskaan ongelmia, eikä ratsioita.
Ohvia joutui kuitenkin hieman (3.kauppa) metsästämään, mutta edes Tiomanin saarella ei ollut hyttysiä, ei edes keskellä sademetsää ja vesiputouksia? Immodium varastoakin tarvittiin vasta vika päivänä, mutta onneksi jeesasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411691Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3161109Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231063Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571053- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12875Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843