Singaporen reissu lähenee...

Singapore + lääkkeet

Olen kuullut, että Singaporessa on aika tiukkaa lääkkeiden maahantuonnin kannalta. Olen lähdössä pian maahan ja kyselenkin muilta matkaajilta kokemuksia. Aiheuttaako ongelmia esimerkiksi; Burana, maitohappobakteerit ja Imodium. Ihan perusreissaajan artikkelit? Miten hyttysmyrkyn esim Offin suhteen. Kertokaa kokemuksia. Onko näistä asioista ollut mitään ongelmaa kenelläkään maassa käyneellä?

4

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohvia

      En usko että on mitään ongelmaa. Minua ei kylläkään ole siellä koskaan ratsattu. Jokaisella matkaajallahan nuo yo. pillerit on kuitenkin mukana.
      Mutta yleisesti, ei siellä ole mikään vainoharhainen vartiointi meininki, vaan aivan kuten muuallakin, rento meininki. Ja Offia en välttämättä raahais sinne, paikalliset hyttyset ei osaa pelätä sitä:) Paikallista Ohvia saa joka kaupasta. Itse en siellä cityssä ollessani ainakaan tarvinnut käyttää, ei näkynyt moskiittoja.

      • Ohvia

        Ai niin, menen ensi viikolla itsekin taas sinne, mukana nuo yo. lääkkeet. Lisäksi valtava määrä Sisu-pastilleja. Jos ratsataan ja pannaan häkkiin koitan kertoa. Ohvia ostan sieltä, koska jatkan "paratiisi"-saarille.


    • jaape

      Ota vaan lääkkeet mukaan, sillä niiden ostaminen on hankalaa. Lääkettä ostaessa sinulta kysytään passia ja maasta poistumispäivää. Minulle ei ainakaan myyty, muuta kuin sellainen satsi tulehduskipulääkettä, että se kului Singaporessa. Lääkeaskin kylkeen liimattiin tarra "drugs".

    • Ohvia

      Takasin tultu, eikä taaskaan ongelmia, eikä ratsioita.
      Ohvia joutui kuitenkin hieman (3.kauppa) metsästämään, mutta edes Tiomanin saarella ei ollut hyttysiä, ei edes keskellä sademetsää ja vesiputouksia? Immodium varastoakin tarvittiin vasta vika päivänä, mutta onneksi jeesasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe