Muutan asuntoon joka on sellaista tupakeittömallia.
Tahtoisin keittiösaarrekkeen. Ja sitten seinä joka ei ulottuisi tietenkään kattoon saakka, vaan oli hieman yli sen saarrekkeen.
Saarrekkeen toisella puolelle kyhään olohuoneen. Kokkailisin siellä välikössä.
Vaan, se "seinä!"
Mistä sen saa? Kuinka se yleensä pysyy pystyssä?
Pähkäilijä.
Saarreke
5
185
Vastaukset
- Saareke
Laita se 100 - 120 cm seinä kiinni siihen saarekkeeseen.
Esim. noin: http://www.finstone.fi/references/liuskekivi_keittiosaareke- kikeRock
Hyvältä näyttää mutta eihän se enää sitten ole saareke?
Jos aloittaja tarkoitti että kokkailisi välikössä, niin toimiihan tuo silloin.
- Salmmeke
Tuohan on nyt sitten taas niemmeke.
- helppiä kiitos
joo, niin, välikkö se taitaakin olla. Kuvastoista kun olen katsonut niin saarrekkeista puhuvat.
Miksei tuo tiili on nyvä, mutta ajatuksesssa kangastaa että seinään teippaan tarraa jossa esiintyy valkoista tiiltä ja se välikön olohuoneeseen tuleva osa olisi kiiltävää valkoista.
hmmmm. - järvveke
hehe, juu niemmeke tuo varmaan tosiaan ,mutta hyvän näköinen silti.
Ihme juttu että puhuvat saarrekkeesta,kun itse ainakin käsitän sen siten että se on erossa kaikesta muusta, eli vain lattian ympäröimä taso.
Onkohan se välikkö muuten sitten lahddeke ? :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691