Oletteko te joilla on autona Toyota Prius , joutuneet häirikköjen uhriksi tienpäällä? Minä olen kakkosautollani, Toytota Prius vm2011 ajaessa huomannut joutuvani yhä useammin toistuvan kiusanteon uhriksi tienpäällä: mm ohituksia keskellä risteystä, kiilaamista eteen liikennevaloissa, ohituksia jopa liikenneympyrässä! Lukuunottamatta ajaessani rajoituksen mukaan tööttäilyjä valojen räpsyttelyä.
Onko Prius punainen vaate liikenteessä? Käykö kateus niin kuumana ettei voi kanssa-autoilijoita jättää rauhaan vaan pitää provokatiivisella ja uhmakkaalla käytöksellä aiheuttaa vaaratilanteita viattomille liikenteessä? Nämä tienritarit ovat 99% keski-ikäisiä miehiä uudehkon farmariauton rtissa,ei tietenkään pidä yleistää mutta tämän valitettavasti olen huomannut kun paljon tulee ajettua kaupunkiajoa kakkosautollani. Kun ajan ykkösautollani, ei tämänkaltaista meinikiä havaita- päinvastoin, annetaan olla , ei ohitella törkeästi, ei näytellä valoja/töräytellä torvella, saa ajaa rauhassa jopa alinopeutta ilman tämänkaltaista hullunkurista käytöstä. Huvittaa kylläkin..
Mikä niitä ihmisiä vaivaa? ONKO PRIUKSENI PUNAINEN VAATE LIIKENTEESSÄ?!
Kommentteja kiitos- mielellään henkilöiltä joilla itsellään on prius, väheksytäänkö /kiusataanko teitä liikenteessä?
yst.t PRIUKSEN ERÄÄN UUDEHKON "YLEMMÄN LUOKAN" AUTON OMISTAJA.
Priuksella liikenteessä..
2
79
Vastaukset
- Joskus sitten
Jo on taas jollain halppis auto kuskilla tarinat.ei sille mitään voi jos kiaa hundaita ja skodaa ei kukaan arvosta.ehkä sinullakin joskus on varaa toyotaan ettei tarvitse häpeillen ajella.syöhän se nuorta miestä halppis merkillä ajella ja tytötkään ei tykkää.mutta ahkerasti kun teet töitä niin ehkä saat sen toyotan
- lukolenni
Toyota on niin arvostettu auto, että monet Audi-, Volvo-, Bemari- ja Mersu kuljettajat ovat häpeissään ajautuneet itsemurhaan maailmalla. Volkkarin omistajat ovat jättäneet autojaan romuttamolle kiireissään ja jopa muutama kosla on ollut tyhjäkäynnillä, kun aamulla työntekijät ovat tulleet toihin romuttamolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862