Moikka. Allekirjoitin eilen sopimuksen

helinäinen keiju

jotta pääsen asumaan Asoon. Niin ja mukaani sain melkein kaikki
tarvittavat paperit ja maksukuitit.

Niitä oon nyt tiirannut, mutta en kehtaa enään ottaa yhteyttä siihen myyjään kun pitäisi tietää koska sen Aso-kortin saa, että saisi ostaa uuden pesukoneen alennuksella.
Sitten vasta kun on maksanut kämpän ja takuun?
Öööh, tuleeko se jostain vai....älkää nyt naurako mutta tämmöistä täänyt on.

10

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneen alta

no jos ihan rohkeasti lähestyt sitä myyjää vaikka sähköpostilla ja "varmuuden vuoksi tiedustelet" kuika se hoituu??

• pyhä sylvi

hetkinen hetkinen... minkä aso kortin en oo ikinä kuullutkaan moisesta mikä se on.

• löysin sen!!!!

Aloittaja:

Niin, luulin että Aso asukas saa kortin jolla esittämällä saa jostakin liikkeistä etuja.
      Alennusta jne.
      Niin, eihän sitä korttia saanutkaan vaan se pitää tulostaa sieltä Kotikulma sivuilta.
      Suuret saksen kuvat ja kaikki.

:D :D :D Katsokaas, kun Sato firmassa heti läjäytettiin kiiltävä pääsiäisenkeltainen Satokortti käpälään jolla saa etuja.

• pyhä sylvi

ai jaa kun minä muutin niin tää yhtiö ei mitään kortteja jaellut .tampereen seudun yh-yhtiö ei kai sitten köyhiä asuta.

• pyhä pietari

mitä ihmettä. miten köyhä ja alennukortit liittyy yhteen?mieti?
      herrathan ne alennuksia saa kortilla ja ilman.

• pyhä sylvi

no joo niinhän se on kuhan nyt vaan heitin,nyppii vähän kun meidän aso ei noudata mitään helpotusta asukkaille linjaa.

• öjkhgöoijool

Osaako kukaan sanoa kuinka aso-yhtiöiden välillä on eroja neliövuokrissa? Siis onko joku aso-asunto vuokratasoltaa edullisempi kuin toinen?

Itse en moisia alennuskortteja kaipaa, koska uskon niiden alennusten jotain kautta siirtyvän moninkertaisena kustannuksena vuokraan.

• pyhä sylvi

niiin jakaikki muut koneethan ostaa aso paitsi just pesukoneen,et mitä sillä kortilla ostetaan,ja onko se vain koneisiin. mulla on 64 neliöö ja vastike597,siinä on jo vesi ja netti mukana rivitalossa.

• yh-kodit

Minulla on kerrostalossa 44 neliöä ja vuokra noin 450 euroa, joka sisältää yhden henkilön vesimaksun. Asuntoon sisältyy myös nettiyhteys.

Naapurit ovat yhtä sattumanvaraisia kuin vuokra-asunnoissa. Eli tupakantuhkat ja räkälimpit lentää parvekkeen kaiteen yli, parvekkeen sotkut harjataan alemmille parvekkeille, oleskeluparveke on joidenkin siivousparveke, useampi koira haukkumassa, alkoholia juodaan seurannaisvaikutusten kera, perheissä riidellään, asunnoissa siivotaan hyvin reippain kolinoin lasten nukkumaanmenoaikaan, .... eli joukkoon mahtuu myös niitä minä-minä-tyyppejä, jotka eivät osaa asua kerrostalossa.

Voi kun olisi varaa omakotitaloon isolla tontilla.

• amelieeZ

niinaina.
      Joo, tahtoisin kyllä isolle tontille pitsihuvilaan minäkin.
      Ei auta.Asuttava on postimerkin kokoisessa kämpässä.
      Mutta tämäkin on suhteellista, asuin ennen vuokratalossa jossa oli aikamoinen hulina ja kolinaa ja huutoa.
      Yläkerran rouva huusi joskus yölläkin äiteetä apuun kun erimielisyyttä herran kanssa. Naapurissa asui melkein 80 vuotias rouva joka "remontoi" koko ajan ja paiskeli kaapin ovia.
      Olisin tahtonut sitten kaikista ylimpään kämppään, sellaiset raumat sain :D:D
      Kökötän kolmoskerroksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe