mustaraamattu

löysin

löysin isoisän isän veljen talosta isosta puuarkusta mustan raamatun joka oli tehty 1813
ja piritismilaudan... hän onkin ollut kylän suuri ppoppamies... piritismi lauta oon puinen ja kun kosken sitä sen väri muuttuu harmaasta mustaksi mutta kun isäni koskee joka ei usko mustaan magiaan ei tapahu mitään kun taass äitini koskee väri vaihtuu...
kun olen lukenut mustaa raamattua olen alkanut pystyä lukemaan muiden ajatuksia...
motä minun pitäisi tehdä... mitä tämä tarkoittaa?

36

6533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahas

      Elikkä osaat lukea toisten ajatuksia? Eriskummallista...

      • en kaikkia

        en kaikkia, tiedän aina etukäteen vaan mitä kaverini on sanomassa minulle...
        tämmöinen toimii noin kolme tuntia sen jälkeen jos olen lukenut mustaa raamattua tai pelannut laudalla... kysyin siltä mitä tämä tarkoittaa sain vastauksen SINUT ON VALITTU ?????
        JÄRKI MEINAA MENNÄ MUTTA EN PÄÄSE NIISTÄ EROON KKUN OON JÄÄNY KOUKKUUN... AUTTAKAA... ONKO TÄMÄ JOKU MANAUS... PYSTYYKÖ KUKAAN POISTAMAAN


      • tkm
        en kaikkia kirjoitti:

        en kaikkia, tiedän aina etukäteen vaan mitä kaverini on sanomassa minulle...
        tämmöinen toimii noin kolme tuntia sen jälkeen jos olen lukenut mustaa raamattua tai pelannut laudalla... kysyin siltä mitä tämä tarkoittaa sain vastauksen SINUT ON VALITTU ?????
        JÄRKI MEINAA MENNÄ MUTTA EN PÄÄSE NIISTÄ EROON KKUN OON JÄÄNY KOUKKUUN... AUTTAKAA... ONKO TÄMÄ JOKU MANAUS... PYSTYYKÖ KUKAAN POISTAMAAN

        nimittäin sellaiset hassut lääkärisedät tai -tädit, eräänlaisissa hoitolaitoksissa jonne on teljetty useita tollassia


    • Rödfinne

      1) Mitä lukee Mustan Raamatun kansilehdellä sanatarkasti? Millä kielellä? Missä kirja on painettu?

      2) Kuvaile tarkemmin "piritismilautasi". Millä tavoin "muuttaa väriään"? Minkä kokoinen lauta on ja mitä kuvioita siinä on?

      3) Kerro ikäsi ja sukupuolesi.

      4) Kerro tarkemmin miten "luet ajatuksia"?

      • joo

        mustaraamattu on painettu 1813 ja siinä lukee suomeksi riimus kirjaimin mustaraamattu ja sen alla on semmonen tähti
        painopaikkaa ei lue tai on siinä joku teksti et HELL...

        lauta on semmonen lähemmäks metrin halkaisijaltaan tähden muotoinen jossa on kirjaimia ja voovoja ja tähtiä ja jotain kuvioita jota en osaa selittää....
        se on semmonen tumman harmaa ja kun kosken siihen niin se muuttuu siilllee hitaasti ihan mustaksi ja tuntuu kun se imisi voimaa minusta. :(
        oon 26 ja mies

        ajatuksia luen et jos keskustelen vaikka äitini kanssa tiedän mitä han sanoisi ennen kun kerkee ees suutaan avata ja jos meiinaan kysyä vaikka isältäni jotain minun ei tarvi kysyä kun päähäni tulee vastaus mitä hän sanoisi ja kun käyn kysymässä niin hän vastaa juuri niiin ..
        toimii ihan tuntemattomille ihmisille,
        lisäksi olen huomannut alkaneeni itse puhua välillä jotain kieltä jota en itse ymmärrä enkä muista mutta kaikki muut kansallisuudet ymmärtää,,, vaikee selittäää


      • Rödfinne
        joo kirjoitti:

        mustaraamattu on painettu 1813 ja siinä lukee suomeksi riimus kirjaimin mustaraamattu ja sen alla on semmonen tähti
        painopaikkaa ei lue tai on siinä joku teksti et HELL...

        lauta on semmonen lähemmäks metrin halkaisijaltaan tähden muotoinen jossa on kirjaimia ja voovoja ja tähtiä ja jotain kuvioita jota en osaa selittää....
        se on semmonen tumman harmaa ja kun kosken siihen niin se muuttuu siilllee hitaasti ihan mustaksi ja tuntuu kun se imisi voimaa minusta. :(
        oon 26 ja mies

        ajatuksia luen et jos keskustelen vaikka äitini kanssa tiedän mitä han sanoisi ennen kun kerkee ees suutaan avata ja jos meiinaan kysyä vaikka isältäni jotain minun ei tarvi kysyä kun päähäni tulee vastaus mitä hän sanoisi ja kun käyn kysymässä niin hän vastaa juuri niiin ..
        toimii ihan tuntemattomille ihmisille,
        lisäksi olen huomannut alkaneeni itse puhua välillä jotain kieltä jota en itse ymmärrä enkä muista mutta kaikki muut kansallisuudet ymmärtää,,, vaikee selittäää

        Mielenkiintoisen harvinaisuuden olet totta tosiaan löytänyt, jos olet saanut käsiisi suomenkielisen 1813 painetun Mustan Raamatun... ;-D

        Riimukirjaimilla ei ole muuta käyttöä kuin että ne tuovat vähän mystistä lisää tuotteeseen. Koska painopaikkaa ei ole, juttu on suomenkielellä (useimmat tekstit tuolta ajalta ovat ruotsiksi) ja koristeluina vieläpä riimuja, niin uskon että olet törmännyt tällaiseen hyvin yleiseen 1940-luvulla painettuun opukseen, jollaisia notkuu itsellänikin hyllyissä riveittäin. Niillä on lähinnä viihdearvoa, ei muuta.

        Tiedän kyllä hemmon joka sekosi lueskeltuaan alkavassa psykoosissa Mustaa Raamattua. Tosin se ei ollut kirjan syy vaan hemmolla oli skitsofrenia, jonka OIREENA hän kiinnostui mm. Mustasta Raamatusta...

        Noita spiritismilautoja taas myytiin postimyynnissä 1960-70-lukujen vaihteessa. Muistelisin jopa että tarjolla oli malleja, jotka "mystisesti käden lämpötilan mukaan muuttavat väriään", siis Pirkka- ja Seura-lehden pikkuilmoista noita lautoja löytyi samalta osastolta kuin "ihmeelliset röntgenlasit, joilla näet vaatteitten läpi".

        Ajatusten luvusta... Ihmisen ajattelu ei ole mikään kirja, jossa muodostaisimme ajatuksia selvin lauserakentein. Ihminen ajattelee myös visioin, äänin ja muodostaa näistä ikäänkuin elokuvan kohtauksia, joissa kuva-assosiaatiot linkittyvät toisiinsa hyvinkin kummallista logiikkaa käyttäen. Et siis lue toisen ajatuksia, vaan muodostat ne itse omassa päässäsi. Jos arvaat toisen lauseen, olet yksinkertaisesti hyvä arvaamaan ja muodostamaan samantyyppisiä assosiaatioketjuja.

        Jos olet alkanut höpöttää itseksesi, niin tilanne ei vaikuta hyvältä. Jos haluat toimivan vastamanauksen, niin toimi seuraavasti:

        1) Pilko lauta kirveellä saunapuiksi ja polta se.
        2) Sahaa kirja karkealla sahalla keskeltä halki ja polta sivut. Älä kuitenkaan työnnä koko kirjaa kerralla saunanpesään, koska kirjan sivut palaessaan turpoavat ja tukkivat hormit. Näin ainakin tavallisella Raamatulla - kokemusta nimittäin on.
        3) Mikäli puhut vierailla kielillä, esineet ovat jo ehtineet vaikuttaa negatiivisella tavalla psyykkeeseesi, joten hakeudu välittömästi mielenterveystoimistoon ja kerro siellä tarinasi. He tietävät miten toimia tästä eteenpäin.


      • angler
        Rödfinne kirjoitti:

        Mielenkiintoisen harvinaisuuden olet totta tosiaan löytänyt, jos olet saanut käsiisi suomenkielisen 1813 painetun Mustan Raamatun... ;-D

        Riimukirjaimilla ei ole muuta käyttöä kuin että ne tuovat vähän mystistä lisää tuotteeseen. Koska painopaikkaa ei ole, juttu on suomenkielellä (useimmat tekstit tuolta ajalta ovat ruotsiksi) ja koristeluina vieläpä riimuja, niin uskon että olet törmännyt tällaiseen hyvin yleiseen 1940-luvulla painettuun opukseen, jollaisia notkuu itsellänikin hyllyissä riveittäin. Niillä on lähinnä viihdearvoa, ei muuta.

        Tiedän kyllä hemmon joka sekosi lueskeltuaan alkavassa psykoosissa Mustaa Raamattua. Tosin se ei ollut kirjan syy vaan hemmolla oli skitsofrenia, jonka OIREENA hän kiinnostui mm. Mustasta Raamatusta...

        Noita spiritismilautoja taas myytiin postimyynnissä 1960-70-lukujen vaihteessa. Muistelisin jopa että tarjolla oli malleja, jotka "mystisesti käden lämpötilan mukaan muuttavat väriään", siis Pirkka- ja Seura-lehden pikkuilmoista noita lautoja löytyi samalta osastolta kuin "ihmeelliset röntgenlasit, joilla näet vaatteitten läpi".

        Ajatusten luvusta... Ihmisen ajattelu ei ole mikään kirja, jossa muodostaisimme ajatuksia selvin lauserakentein. Ihminen ajattelee myös visioin, äänin ja muodostaa näistä ikäänkuin elokuvan kohtauksia, joissa kuva-assosiaatiot linkittyvät toisiinsa hyvinkin kummallista logiikkaa käyttäen. Et siis lue toisen ajatuksia, vaan muodostat ne itse omassa päässäsi. Jos arvaat toisen lauseen, olet yksinkertaisesti hyvä arvaamaan ja muodostamaan samantyyppisiä assosiaatioketjuja.

        Jos olet alkanut höpöttää itseksesi, niin tilanne ei vaikuta hyvältä. Jos haluat toimivan vastamanauksen, niin toimi seuraavasti:

        1) Pilko lauta kirveellä saunapuiksi ja polta se.
        2) Sahaa kirja karkealla sahalla keskeltä halki ja polta sivut. Älä kuitenkaan työnnä koko kirjaa kerralla saunanpesään, koska kirjan sivut palaessaan turpoavat ja tukkivat hormit. Näin ainakin tavallisella Raamatulla - kokemusta nimittäin on.
        3) Mikäli puhut vierailla kielillä, esineet ovat jo ehtineet vaikuttaa negatiivisella tavalla psyykkeeseesi, joten hakeudu välittömästi mielenterveystoimistoon ja kerro siellä tarinasi. He tietävät miten toimia tästä eteenpäin.

        Älä helvetissä sahaa kirjaa poikki, vaan lähetä se minulle. Voin tehdä siitä ostotarjouksen - niin, ja tietysti manaan kaikki demonit sinne minne kuuluvatkin. Heitä mailiosoite niin katsotaan.


      • sorry
        angler kirjoitti:

        Älä helvetissä sahaa kirjaa poikki, vaan lähetä se minulle. Voin tehdä siitä ostotarjouksen - niin, ja tietysti manaan kaikki demonit sinne minne kuuluvatkin. Heitä mailiosoite niin katsotaan.

        laudassa on vuosiluku l823ja kirjassa 1813
        ne ei oo sitä pirkka kamaa ja ovat todella vanhoja...
        ei oo myynnissä.... enkä ole hullu


      • Rödfinne
        angler kirjoitti:

        Älä helvetissä sahaa kirjaa poikki, vaan lähetä se minulle. Voin tehdä siitä ostotarjouksen - niin, ja tietysti manaan kaikki demonit sinne minne kuuluvatkin. Heitä mailiosoite niin katsotaan.

        Siis hyllyssä löytyy vaik mitä... Miten olisi vaikka "Naisprofeetta Sibyllan Ennustus-kirja"?

        Tässä hieman esimakua:
        "Asia lankee maailmas näin,
        Lapsi neitseest syntyvä.
        Puussa siinä on nääntyvä,
        Se puussa samas piinataan,
        Asti hamaan kuolemaan..."

        Tai "Suuri ja Ihmeellinen Egyptiläis-Kaldealais-Persialainen Uni- ja Ennustuskirja" vuodelta 1942.

        Tai "Se Alkuperäinen Musta Raamattu eli puuttuvat Mooseksen Kirjat".

        Ja pentagrammeja löytyy joka lähtöön ja asentoon... :-)


      • Rödfinne
        sorry kirjoitti:

        laudassa on vuosiluku l823ja kirjassa 1813
        ne ei oo sitä pirkka kamaa ja ovat todella vanhoja...
        ei oo myynnissä.... enkä ole hullu

        Jos lautasi todella käyttäytyy noin niin ei muuta kuin äkkiä puhelu Skepsikselle: tulet kuuluisaksi ja rikkaaksi. Museovirasto taas osaa kertoa ihan varmasti kirjasi ja lautasi taustat. Skepsis voisi olla myös hyvinkin kiinnostunut taidostasi lukea ajatuksia. Vai onko jutun suhteen mahdollisesti jotain ongelmia? Keksi äkkiä.

        Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa.


      • poltin ne
        Rödfinne kirjoitti:

        Jos lautasi todella käyttäytyy noin niin ei muuta kuin äkkiä puhelu Skepsikselle: tulet kuuluisaksi ja rikkaaksi. Museovirasto taas osaa kertoa ihan varmasti kirjasi ja lautasi taustat. Skepsis voisi olla myös hyvinkin kiinnostunut taidostasi lukea ajatuksia. Vai onko jutun suhteen mahdollisesti jotain ongelmia? Keksi äkkiä.

        Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa.

        poltin ne tämä keskustelu on päättynyt .... ja kun poltin ne siinä meni yksin puhelut ja ajatus lukukyky.... :) elämä on taas laiffiii


      • Mystique
        Rödfinne kirjoitti:

        Siis hyllyssä löytyy vaik mitä... Miten olisi vaikka "Naisprofeetta Sibyllan Ennustus-kirja"?

        Tässä hieman esimakua:
        "Asia lankee maailmas näin,
        Lapsi neitseest syntyvä.
        Puussa siinä on nääntyvä,
        Se puussa samas piinataan,
        Asti hamaan kuolemaan..."

        Tai "Suuri ja Ihmeellinen Egyptiläis-Kaldealais-Persialainen Uni- ja Ennustuskirja" vuodelta 1942.

        Tai "Se Alkuperäinen Musta Raamattu eli puuttuvat Mooseksen Kirjat".

        Ja pentagrammeja löytyy joka lähtöön ja asentoon... :-)

        ...ostaa jos et mahottomii pyydä.


      • poltin jo
        Mystique kirjoitti:

        ...ostaa jos et mahottomii pyydä.

        mää piltin ne ku meni hermot sitten lausuin vielä isä meidän rukoukksen...
        ei oo enää saatavana


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        Jos lautasi todella käyttäytyy noin niin ei muuta kuin äkkiä puhelu Skepsikselle: tulet kuuluisaksi ja rikkaaksi. Museovirasto taas osaa kertoa ihan varmasti kirjasi ja lautasi taustat. Skepsis voisi olla myös hyvinkin kiinnostunut taidostasi lukea ajatuksia. Vai onko jutun suhteen mahdollisesti jotain ongelmia? Keksi äkkiä.

        Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa.

        pikku noita lukenut liikaa pottereita..!!


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        pikku noita lukenut liikaa pottereita..!!

        "Pikku noita" 188 senttiä ja 85 kiloa, mutta saattaa olla että läskin määrässä olet minua isompi.

        Kyllä, olen lukenut kaikki Potterit lapselleni, koska en halua että hänestä kasvaisi tuollainen katkeroitunut uuslukutaidoton paska.


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        "Pikku noita" 188 senttiä ja 85 kiloa, mutta saattaa olla että läskin määrässä olet minua isompi.

        Kyllä, olen lukenut kaikki Potterit lapselleni, koska en halua että hänestä kasvaisi tuollainen katkeroitunut uuslukutaidoton paska.

        hehee.. sinähän tässä katkeralta vaikutat!!
        käyppä nyt hieman manaamassa maahisia että olosi paranee.. pistä vaikka joku "pikku-wicca"-kaapu päälle.. niin javerhot kiinni ettei nääpurit vaan näe! jos noita olet niin osaat varmaan lentää luudalla.. vaikka aikunen olet niin jutu ovat kuin pikkulapsen.. huh huh!


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        hehee.. sinähän tässä katkeralta vaikutat!!
        käyppä nyt hieman manaamassa maahisia että olosi paranee.. pistä vaikka joku "pikku-wicca"-kaapu päälle.. niin javerhot kiinni ettei nääpurit vaan näe! jos noita olet niin osaat varmaan lentää luudalla.. vaikka aikunen olet niin jutu ovat kuin pikkulapsen.. huh huh!

        >>käyppä nyt hieman manaamassa maahisia että olosi paranee.. pistä vaikka joku "pikku-wicca"-kaapu päälle.. niin javerhot kiinni ettei nääpurit vaan näe! jos noita olet niin osaat varmaan lentää luudalla.. vaikka aikunen olet niin jutu ovat kuin pikkulapsen.. huh huh!>>

        Onko sinulla tosiaan tuollainen lapsenusko että ihmiset käyttäytyvät noin? Ensin keksit omasta päästäsi tuollaisia fantasioita, joita kuvittelet toisten ihmisten tekevän ja sen jälkeen syytät heitä lapsellisiksi...?

        Ei pojun logiikka riitä edes tajuamaan mikä on todellisuutta ja mikä omaa fantasiaa. Aika vakavalla tolalla on asiasi.


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        >>käyppä nyt hieman manaamassa maahisia että olosi paranee.. pistä vaikka joku "pikku-wicca"-kaapu päälle.. niin javerhot kiinni ettei nääpurit vaan näe! jos noita olet niin osaat varmaan lentää luudalla.. vaikka aikunen olet niin jutu ovat kuin pikkulapsen.. huh huh!>>

        Onko sinulla tosiaan tuollainen lapsenusko että ihmiset käyttäytyvät noin? Ensin keksit omasta päästäsi tuollaisia fantasioita, joita kuvittelet toisten ihmisten tekevän ja sen jälkeen syytät heitä lapsellisiksi...?

        Ei pojun logiikka riitä edes tajuamaan mikä on todellisuutta ja mikä omaa fantasiaa. Aika vakavalla tolalla on asiasi.

        itsehän täällä mesoatte jostain kaapuista ja tikareista ja taioista.. mitä se sitten on hä??
        jos sä väität olevasi noita niin sinun on silloin osattava myös taikoa, jos et osaa niin elä tulke enää selittämään mitään noita-sontaa!!!


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        itsehän täällä mesoatte jostain kaapuista ja tikareista ja taioista.. mitä se sitten on hä??
        jos sä väität olevasi noita niin sinun on silloin osattava myös taikoa, jos et osaa niin elä tulke enää selittämään mitään noita-sontaa!!!

        >>itsehän täällä mesoatte jostain kaapuista ja tikareista ja taioista.. mitä se sitten on hä??>>

        Minua vastaanhan sinä hyökkäsit. En minä ole puhunut mistään "kaavuista, tikareista tai taioista". Tuo on taas sinun vilkasta mielikuvitustasi. Jos sen sijaan olisit lukenut koko ketjun läpi ja jos sinulla olisi millinkään vertaa älliä päässäsi olisit tajunnut että kehotin hienovaraisesti kirjojensa ja spiritismilautojensa kanssa sekoilevaa kaveria käymään mielenterveystoimiston pakeilla. Ei taida sinulla oikein järki pelata? Niinhän se tietenkin on - kaikille ei näköjään ole ammennettu ihan samanlaisella kauhalla...

        >>jos sä väität olevasi noita niin sinun on silloin osattava myös taikoa, jos et osaa niin elä tulke enää selittämään mitään noita-sontaa!!!>>

        Tuollaista väittää juuri ihminen joka on niin typerä ettei tiedä noituudesta muuta kuin lastenkirjat ja teinien tv-sarjat. Ota asioista selvää ennenkuin alat mesomaan joutavanpäiväisiä.

        Ei noidat mitään taio. Taikurit on sitä varten. Niin paitsi tietenkin kristillisviritteisissä saduissa - muutahan sinä et näköjään luekaan. Ota asioista selvää, äläkä ole noin saatanan tyhmä!


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        >>itsehän täällä mesoatte jostain kaapuista ja tikareista ja taioista.. mitä se sitten on hä??>>

        Minua vastaanhan sinä hyökkäsit. En minä ole puhunut mistään "kaavuista, tikareista tai taioista". Tuo on taas sinun vilkasta mielikuvitustasi. Jos sen sijaan olisit lukenut koko ketjun läpi ja jos sinulla olisi millinkään vertaa älliä päässäsi olisit tajunnut että kehotin hienovaraisesti kirjojensa ja spiritismilautojensa kanssa sekoilevaa kaveria käymään mielenterveystoimiston pakeilla. Ei taida sinulla oikein järki pelata? Niinhän se tietenkin on - kaikille ei näköjään ole ammennettu ihan samanlaisella kauhalla...

        >>jos sä väität olevasi noita niin sinun on silloin osattava myös taikoa, jos et osaa niin elä tulke enää selittämään mitään noita-sontaa!!!>>

        Tuollaista väittää juuri ihminen joka on niin typerä ettei tiedä noituudesta muuta kuin lastenkirjat ja teinien tv-sarjat. Ota asioista selvää ennenkuin alat mesomaan joutavanpäiväisiä.

        Ei noidat mitään taio. Taikurit on sitä varten. Niin paitsi tietenkin kristillisviritteisissä saduissa - muutahan sinä et näköjään luekaan. Ota asioista selvää, äläkä ole noin saatanan tyhmä!

        osuiko arkaan paikkaan?
        koitappas kehittää sillä noituudellasi hieman itsehillintää.. okei te ette siis taijo, vaan otatte yhteyttä äiti maahan ja kuolleisiin henkiin..
        itse sanoit seuraavaa:
        " Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa. ", mitä tuo on muuta kuin lapsellista sontaa! joo, näet lävitsesi, mitä minussa sitten näet hä?
        luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!
        mene nyt vaan lukemaan sitä potteria ja uppoudu siihen pieneen noita-fantasiaasi..


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        osuiko arkaan paikkaan?
        koitappas kehittää sillä noituudellasi hieman itsehillintää.. okei te ette siis taijo, vaan otatte yhteyttä äiti maahan ja kuolleisiin henkiin..
        itse sanoit seuraavaa:
        " Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa. ", mitä tuo on muuta kuin lapsellista sontaa! joo, näet lävitsesi, mitä minussa sitten näet hä?
        luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!
        mene nyt vaan lukemaan sitä potteria ja uppoudu siihen pieneen noita-fantasiaasi..

        >>osuiko arkaan paikkaan?>>

        Ei minulla ole sellaisia. Se on osa tätä noituutta.

        >>koitappas kehittää sillä noituudellasi hieman itsehillintää.. >>

        Miksi? Mihin minä sitä tässä keskustelussa tarvitsen?

        >>>okei te ette siis taijo, vaan otatte yhteyttä äiti maahan ja kuolleisiin henkiin..>>

        Ei kukaan ota yhteyttä mihinkään, paitsi ADSL-purkilla Eniron palvelimeen. Minun äitini on jo maassa, se on totta mutta en minä häneenkään yhteyttä ota. Niin pitkälle ei ole vielä Nokiankaan innovaatiot yltäneet... Sensijaan olen kuullut että kristityillä on kaikenlaisia Marioita ja Jumalan äitejä joiden kuvia käyvät kumartelemassa. Käy niiltä kysymässä.

        Mikä ihme on kuollut henki?

        >>" Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa. ", mitä tuo on muuta kuin lapsellista sontaa! joo, näet lävitsesi, mitä minussa sitten näet hä?>>

        Kyllä. Tässäkään ei ole mitään yliluonnollista. Sinussa näen lähinnä typeryksen.

        >>luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!>>

        Nimenomaan! Samaa paskaa!

        >>mene nyt vaan lukemaan sitä potteria ja uppoudu siihen pieneen noita-fantasiaasi.. >>

        Lue enemmän niin luulet vähemmän - poju.


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        >>osuiko arkaan paikkaan?>>

        Ei minulla ole sellaisia. Se on osa tätä noituutta.

        >>koitappas kehittää sillä noituudellasi hieman itsehillintää.. >>

        Miksi? Mihin minä sitä tässä keskustelussa tarvitsen?

        >>>okei te ette siis taijo, vaan otatte yhteyttä äiti maahan ja kuolleisiin henkiin..>>

        Ei kukaan ota yhteyttä mihinkään, paitsi ADSL-purkilla Eniron palvelimeen. Minun äitini on jo maassa, se on totta mutta en minä häneenkään yhteyttä ota. Niin pitkälle ei ole vielä Nokiankaan innovaatiot yltäneet... Sensijaan olen kuullut että kristityillä on kaikenlaisia Marioita ja Jumalan äitejä joiden kuvia käyvät kumartelemassa. Käy niiltä kysymässä.

        Mikä ihme on kuollut henki?

        >>" Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa. ", mitä tuo on muuta kuin lapsellista sontaa! joo, näet lävitsesi, mitä minussa sitten näet hä?>>

        Kyllä. Tässäkään ei ole mitään yliluonnollista. Sinussa näen lähinnä typeryksen.

        >>luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!>>

        Nimenomaan! Samaa paskaa!

        >>mene nyt vaan lukemaan sitä potteria ja uppoudu siihen pieneen noita-fantasiaasi.. >>

        Lue enemmän niin luulet vähemmän - poju.

        siehän se tosinoita taidat olla..!!
        no kerroppas mikä tekee sinusta sitten noidan?
        faktoja odottelen..
        Ja missä kohtaa kristinuskossa puhutaan Jumalan äidistä??


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        siehän se tosinoita taidat olla..!!
        no kerroppas mikä tekee sinusta sitten noidan?
        faktoja odottelen..
        Ja missä kohtaa kristinuskossa puhutaan Jumalan äidistä??

        >>siehän se tosinoita taidat olla..!!>>

        Ja sinä itäsuomalainen älyn jättiläinen.

        >>no kerroppas mikä tekee sinusta sitten noidan?>>

        Noituuden harjoittaminen tietenkin!

        >>faktoja odottelen..>>

        Millaisia faktoja sinä sitten odottelet?

        >>>Ja missä kohtaa kristinuskossa puhutaan Jumalan äidistä??>>>

        Ota selvää. En minä ole sinun opettajasi. Kokeile vaikka katolisuutta, jos tiedät mitä se on...


      • ggt
        Rödfinne kirjoitti:

        >>siehän se tosinoita taidat olla..!!>>

        Ja sinä itäsuomalainen älyn jättiläinen.

        >>no kerroppas mikä tekee sinusta sitten noidan?>>

        Noituuden harjoittaminen tietenkin!

        >>faktoja odottelen..>>

        Millaisia faktoja sinä sitten odottelet?

        >>>Ja missä kohtaa kristinuskossa puhutaan Jumalan äidistä??>>>

        Ota selvää. En minä ole sinun opettajasi. Kokeile vaikka katolisuutta, jos tiedät mitä se on...

        idea on siinä että minä uskoisin tietäväni sinua paremmin kristinuskosta, jokainenhan saa sitten omalla tulkinnallaan vääntää asiat miten tahtoo..!
        Vaikka Jumala onkin kolmiyhteinen, ei se tee Mariasta Jumaln äitiä.. en vaivaudu enenpää perustelemaan..!
        en ole itäsuomesta, en sieltä päinkään.. (onneksi) :)
        hyvin kiertelet kysymykset, harjoitat noituutta, miten? mitä siihen sisältyy muutakuin täällä pään aukominen ja kiroilu.. meillä päin sanotaan että älä noidu kun lennättelee ärräpäitä..!
        eli voisitko mitenkään kertoa mitä teet että tituuleeraat itseäsi noinkin naurettavalla nimellä..!?


      • ggt
        ggt kirjoitti:

        idea on siinä että minä uskoisin tietäväni sinua paremmin kristinuskosta, jokainenhan saa sitten omalla tulkinnallaan vääntää asiat miten tahtoo..!
        Vaikka Jumala onkin kolmiyhteinen, ei se tee Mariasta Jumaln äitiä.. en vaivaudu enenpää perustelemaan..!
        en ole itäsuomesta, en sieltä päinkään.. (onneksi) :)
        hyvin kiertelet kysymykset, harjoitat noituutta, miten? mitä siihen sisältyy muutakuin täällä pään aukominen ja kiroilu.. meillä päin sanotaan että älä noidu kun lennättelee ärräpäitä..!
        eli voisitko mitenkään kertoa mitä teet että tituuleeraat itseäsi noinkin naurettavalla nimellä..!?

        sitähän minäkin...!


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        idea on siinä että minä uskoisin tietäväni sinua paremmin kristinuskosta, jokainenhan saa sitten omalla tulkinnallaan vääntää asiat miten tahtoo..!
        Vaikka Jumala onkin kolmiyhteinen, ei se tee Mariasta Jumaln äitiä.. en vaivaudu enenpää perustelemaan..!
        en ole itäsuomesta, en sieltä päinkään.. (onneksi) :)
        hyvin kiertelet kysymykset, harjoitat noituutta, miten? mitä siihen sisältyy muutakuin täällä pään aukominen ja kiroilu.. meillä päin sanotaan että älä noidu kun lennättelee ärräpäitä..!
        eli voisitko mitenkään kertoa mitä teet että tituuleeraat itseäsi noinkin naurettavalla nimellä..!?

        >>idea on siinä että minä uskoisin tietäväni sinua paremmin kristinuskosta>>>

        Niin, sehän on sinun uskosi. Mitä siitä pitäisi tietää? En opiskele teologiaa, mutta uskontotieteistä olen kyllä ollut kiinnostunut.

        >>jokainenhan saa sitten omalla tulkinnallaan vääntää asiat miten tahtoo..!>>

        Ahaa! Onko siis olemassa joku eksakti muuttumaton totuus suhteessa raamatuntulkintaan?

        >>Vaikka Jumala onkin kolmiyhteinen, ei se tee Mariasta Jumaln äitiä.. en vaivaudu enenpää perustelemaan..!>>

        Joo. Älä vaivaudu. Säästä meidät siltä.

        >>hyvin kiertelet kysymykset, harjoitat noituutta, miten?>>

        En vaivaudu selittämään minäkään enempää. Kristillisellä aivopesulla huuhdeltu pää ei kaikkea välttämättä ymmärrä. Jos olet aidosti asiasta kiinnostunut, käy Magia -palstalta lukemassa keskusteluja. Ehkä sitten ymmärrät. Voit aloittaa esimerkiksi tutustumalla Carlos Castanedan tuotantoon. Hän kuvailee noidan maailmankuvaa aika ansiokkaasti kirjoissaan.

        >>eli voisitko mitenkään kertoa mitä teet että tituuleeraat itseäsi noinkin naurettavalla nimellä..!?>>

        Mikä siitä tekee naurettavan? Kerron miellelläni noituudesta, mutta jutusta tulee pitkä ja täytyy käydä laittamassa välillä lapselle sapuskaa. Tule Magia-palstalle keskustelemaan jos aihe aidosti kiinnostaa. Saatat yllättyä. Esitä siellä kysymyksesi, niin vastaan jahka ehdin...


      • x-D
        Rödfinne kirjoitti:

        Siis hyllyssä löytyy vaik mitä... Miten olisi vaikka "Naisprofeetta Sibyllan Ennustus-kirja"?

        Tässä hieman esimakua:
        "Asia lankee maailmas näin,
        Lapsi neitseest syntyvä.
        Puussa siinä on nääntyvä,
        Se puussa samas piinataan,
        Asti hamaan kuolemaan..."

        Tai "Suuri ja Ihmeellinen Egyptiläis-Kaldealais-Persialainen Uni- ja Ennustuskirja" vuodelta 1942.

        Tai "Se Alkuperäinen Musta Raamattu eli puuttuvat Mooseksen Kirjat".

        Ja pentagrammeja löytyy joka lähtöön ja asentoon... :-)

        Mä voin ostaa! xD


      • Rödfinne
        x-D kirjoitti:

        Mä voin ostaa! xD

        Mooseksen kirjoista tuli hyvät sätkäpaperit...


      • Rödfinne
        ggt kirjoitti:

        idea on siinä että minä uskoisin tietäväni sinua paremmin kristinuskosta, jokainenhan saa sitten omalla tulkinnallaan vääntää asiat miten tahtoo..!
        Vaikka Jumala onkin kolmiyhteinen, ei se tee Mariasta Jumaln äitiä.. en vaivaudu enenpää perustelemaan..!
        en ole itäsuomesta, en sieltä päinkään.. (onneksi) :)
        hyvin kiertelet kysymykset, harjoitat noituutta, miten? mitä siihen sisältyy muutakuin täällä pään aukominen ja kiroilu.. meillä päin sanotaan että älä noidu kun lennättelee ärräpäitä..!
        eli voisitko mitenkään kertoa mitä teet että tituuleeraat itseäsi noinkin naurettavalla nimellä..!?

        Ei sitten riittänyt kiinnostus tai uskallus jatkaa keskustelua sille kuuluvalla palstalla...


      • Musta raamattu
        Rödfinne kirjoitti:

        Mielenkiintoisen harvinaisuuden olet totta tosiaan löytänyt, jos olet saanut käsiisi suomenkielisen 1813 painetun Mustan Raamatun... ;-D

        Riimukirjaimilla ei ole muuta käyttöä kuin että ne tuovat vähän mystistä lisää tuotteeseen. Koska painopaikkaa ei ole, juttu on suomenkielellä (useimmat tekstit tuolta ajalta ovat ruotsiksi) ja koristeluina vieläpä riimuja, niin uskon että olet törmännyt tällaiseen hyvin yleiseen 1940-luvulla painettuun opukseen, jollaisia notkuu itsellänikin hyllyissä riveittäin. Niillä on lähinnä viihdearvoa, ei muuta.

        Tiedän kyllä hemmon joka sekosi lueskeltuaan alkavassa psykoosissa Mustaa Raamattua. Tosin se ei ollut kirjan syy vaan hemmolla oli skitsofrenia, jonka OIREENA hän kiinnostui mm. Mustasta Raamatusta...

        Noita spiritismilautoja taas myytiin postimyynnissä 1960-70-lukujen vaihteessa. Muistelisin jopa että tarjolla oli malleja, jotka "mystisesti käden lämpötilan mukaan muuttavat väriään", siis Pirkka- ja Seura-lehden pikkuilmoista noita lautoja löytyi samalta osastolta kuin "ihmeelliset röntgenlasit, joilla näet vaatteitten läpi".

        Ajatusten luvusta... Ihmisen ajattelu ei ole mikään kirja, jossa muodostaisimme ajatuksia selvin lauserakentein. Ihminen ajattelee myös visioin, äänin ja muodostaa näistä ikäänkuin elokuvan kohtauksia, joissa kuva-assosiaatiot linkittyvät toisiinsa hyvinkin kummallista logiikkaa käyttäen. Et siis lue toisen ajatuksia, vaan muodostat ne itse omassa päässäsi. Jos arvaat toisen lauseen, olet yksinkertaisesti hyvä arvaamaan ja muodostamaan samantyyppisiä assosiaatioketjuja.

        Jos olet alkanut höpöttää itseksesi, niin tilanne ei vaikuta hyvältä. Jos haluat toimivan vastamanauksen, niin toimi seuraavasti:

        1) Pilko lauta kirveellä saunapuiksi ja polta se.
        2) Sahaa kirja karkealla sahalla keskeltä halki ja polta sivut. Älä kuitenkaan työnnä koko kirjaa kerralla saunanpesään, koska kirjan sivut palaessaan turpoavat ja tukkivat hormit. Näin ainakin tavallisella Raamatulla - kokemusta nimittäin on.
        3) Mikäli puhut vierailla kielillä, esineet ovat jo ehtineet vaikuttaa negatiivisella tavalla psyykkeeseesi, joten hakeudu välittömästi mielenterveystoimistoon ja kerro siellä tarinasi. He tietävät miten toimia tästä eteenpäin.

        Mustan raamatun takana on Johann Scheibelin 1849 julkaistu saksalainen versio ja 1880 julkaistu englanninkielinen käännös. Ensimmäiset suomenkieliset mustat raamatut on 1900-luvun alusta.


      • fff
        joo kirjoitti:

        mustaraamattu on painettu 1813 ja siinä lukee suomeksi riimus kirjaimin mustaraamattu ja sen alla on semmonen tähti
        painopaikkaa ei lue tai on siinä joku teksti et HELL...

        lauta on semmonen lähemmäks metrin halkaisijaltaan tähden muotoinen jossa on kirjaimia ja voovoja ja tähtiä ja jotain kuvioita jota en osaa selittää....
        se on semmonen tumman harmaa ja kun kosken siihen niin se muuttuu siilllee hitaasti ihan mustaksi ja tuntuu kun se imisi voimaa minusta. :(
        oon 26 ja mies

        ajatuksia luen et jos keskustelen vaikka äitini kanssa tiedän mitä han sanoisi ennen kun kerkee ees suutaan avata ja jos meiinaan kysyä vaikka isältäni jotain minun ei tarvi kysyä kun päähäni tulee vastaus mitä hän sanoisi ja kun käyn kysymässä niin hän vastaa juuri niiin ..
        toimii ihan tuntemattomille ihmisille,
        lisäksi olen huomannut alkaneeni itse puhua välillä jotain kieltä jota en itse ymmärrä enkä muista mutta kaikki muut kansallisuudet ymmärtää,,, vaikee selittäää

        Selkeesti sun paikka Niuvanniemi @ Kuopio. Sen verra hurjiks jutut menee.


      • Pelle Hermanni
        ggt kirjoitti:

        osuiko arkaan paikkaan?
        koitappas kehittää sillä noituudellasi hieman itsehillintää.. okei te ette siis taijo, vaan otatte yhteyttä äiti maahan ja kuolleisiin henkiin..
        itse sanoit seuraavaa:
        " Siis todella: älä pelleile. Noituus ei ole sitä miksi kuvittelet. Noitana näen lävitsesi eikä siinä ole vielä mitään yliluonnollista. Sait huomioni, joten nyt voit lopettaa. ", mitä tuo on muuta kuin lapsellista sontaa! joo, näet lävitsesi, mitä minussa sitten näet hä?
        luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!
        mene nyt vaan lukemaan sitä potteria ja uppoudu siihen pieneen noita-fantasiaasi..

        "luet ilmeisesti mustaa raamattua etkä usko kristinuskon oppiin? onko tekopyhempää??
        eiköhän ne mooseksen raamattuun kuulumattomat kirjat ole ihan kristinuskon tuotosta!"


        Mustan Raamatun VÄITETTÄÄN olleen osana Raamattua, eli niiden sanotaan olevan Mooseksen 6:s ja 7:s kirja. Näin asia ei kuitenkaan ole. Musta Raamttu on noin 1500-luvulta, joten kyseessä ei voi olla Raamatusta pois jätettyjä osia. Teoksen historia juontaa juurensa Saksaan, ja teoksen ovat kirjoittaneet Juutalaiset Okkultistit. Joten yhteyttä Raamattuun ei ole.


    • Örkki

      kysymykseen "mitä tämä tarkoittaa?"
      ja vastaus on tämä: lääkityksesi on väärä, syö omasta purkista

    • ggt

      olen kyllä siellä palstalla.. käyppäs lukeen!

    • SoulFly

      Onkohan nyt kirjojen nimet sekaisin sillä musta raamattu on kirjoitettu 1900-luvulla Saatanallisen kirkon perustajan toimesta.

      • Pelle Hermanni

        "Onkohan nyt kirjojen nimet sekaisin sillä musta raamattu on kirjoitettu 1900-luvulla Saatanallisen kirkon perustajan toimesta."

        Ei ole. nk. "Mustan Raamatun" väitetään olevan Mooseksen 6:s ja 7:s kirja. Kuitenkin Mustan Raamatun historia juontaa 1500-luvun Saksaan, ja teoksen ovat kirjoittaneet Juutalaiset okkultistit.

        Ja asiasta toiseen, Saatanallisella kirkolla ilmeisesti tarkoitat "Church of Satania?".
        Church Of Satanin perustaja, Anton LaVey on kirjoittanut mm. teoksen "The Satanic Bible", joka EI OLE siis nk. Musta Raamattu. Teos on lähestulkoon kertomakirjallisuutta, eikä se ole siis mikään "taikakirja".

        Ja lisäksi vielä huomautus: Satanismi EI OLE sama asia kuin Saatananpalvonta. Satanismi on filosofinen suuntaus (eli ei sisällä mitään hautakivien potkintaa, uhrauksia yms.) kun taas Saatananpalvonta on käänteistä Kristillisyyttä, johon sisältyy juuri kaiken maailman ihmis- ja eläinuhrit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      623
      3788
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1690
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1477
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1416
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1399
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1299
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe