Tulipa tuossa kahvia juodessa mieleeni,jotta haestoa kaekki pitkä paska.
Tuota...
17
420
Vastaukset
- pitkäpaska
mulla kävi ihan sama mielessä
- Hyh teitä..
Minä join kahvia ja alkoi yököttää tää juttu..
- Ruoka'hyvää
Saitko orgun aloittaessasi tuollaisen ketjun???
- vajakki
samaa mieltä aloittajan kanssa, että haestoata vaan!
- nokka-Aatami
pitkänokkasella on hyvä hajuaisti
- Molodaja
nokka-Aatami kirjoitti:
pitkänokkasella on hyvä hajuaisti
Missäpä joit kahvia?
- Tero.V
Minulla tulee joka aamu mieleen russakkapuuro räkäsilmällä...
Nam.. Nam...- nokka-Aatami
pillillä juon kahvia muuten nokka kastuu ja kahvi maistuu räälle
- So sokkiinsa
Pillillä on hyvä kahvea ryypiskellä. Samaa pilliä voi käyttää ainaskin viikon, kokemusta on.
- nokka aatami
G pistettä etin vaimolta pitkällä nenälläni ja luulin löytäneeni mutta rouva sanoi että nenä onkin väärässä reiässä että se on sontaa elkä mikään G piste. Van tekevälle sattuu ei siinä mittään.
- 123...
Haistappa kuule ite ja tuntuu aika hölmöläisiltä nää jotkut kuhmolaiset jutun aloittelijat van tännehän mahtuu ihan kaikennäköistä.
- Kauristako
Kyllä soon paras aamupala, kaurapuuro ja tenttu silimä.
- hirvakko
Kotikonttuurissa kirkasta van ei alkosta maestellen viikonloppu alakaa vallan mukavasti ja ohan tuota tullu sitä kakkoahi joskus haesteltuo jotta eiku silirimpsis vaen.
- Anja
Ennenaikaan keittäneet pontikkaa siitä itsestään pohjoisissa kylissä. Olleet kierrättäjiä kautta aikain.
- maistuvaa sumppia
Kuhmolaiset kuuluu vieläki sekottavan kahvisa ryykitikulla!
- niin tai näin
Älkääpäs irvikö. Kuhmo on valtiovallakin mielestä ainut Suomen kunnista, jolle ei esitetä kuntaliitoksia.
Vaihtoehtoja on tasan kaksi, Kuhmo on todella vahva peruskunta, tai valtiovalta on nostanut kädet pystyyn, eikä rasita muita kuntia kuhmolaisilla.- Orlistat
Kuhmo liitettävä Kostamukseen..
Asukasluku nousee heti..
Kyläkoulut joudutaan avaamaan uudelleen..
Ammattikoulutus toimii..
Demarit saisi uusia jäseniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827