Meidän luokalla on eräs poika, johon oon nyt jo ihastunut aika kauan aikaa, mutta en oo ollut varma pitääkö se myös minusta.
Mutta nyt lähiaikoina tää poika on lähettänyt mulle sellasia signaaleja, että niistä ei voi erehtyä, että sekin pitäis myös musta.
Tässä on nyt muutamia juttuja, mitä oon huomannut sen pojan käytöksestä:
Vilkuilua välkillä, luokissa, ja ylipäätänsä koulussa.
Jos vastaan oikein johonkin opettajan esittämään kysymykseen, niin sen jälkeen tää poika kehuu mua, kuten "loistavaa" tai "hyvä." Tuostakin oon jo tehnyt hieman päätelmiä, että saattais pitää, koska ei se ketään muuta yleensä kehu..
Se on myös panostanut sen ulkonäköön. Tänäänkin sillä oli uudet housut, koru, hieno kello ja uutta hajustetta. Tai mitä nyt lie hajuvettä.
Plus, kaiken lisäks se yrittää myös hieman "lähennellä" mua, kosketuksin, ja silleen että kävelee vaikka mun lähellä, vierellä, tai perässä käytävillä.
Ja jutteleekin mulle aina välillä, mutta ei silti kovin usein, mutta joskus. Tulee myös luokissa aina istumaan melko lähelle minua.
Minusta nuo nyt vaikuttaa aika selviltä merkeiltä, mutta mitäs mieltä te tästä olette? Koska siis sehän olis ihan mahtavaa, jos toi ihastus olis nyt molemmin puolista. Silloin mulla olis myös paremmat mahdollisuudet tähän poikaan.. =)
Onko tää ihastusta?
flower789
3
104
Vastaukset
- dads
mitä ??
- flower789
mitä mitä?
no onko tää sinusta sellasta, että tuo poika vois olla kiinnostunut musta? - NeaGirl
Sen huomaa heti että se tykkää susta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944