Tuuheaturkkiset kaverit rokot,sirut ja madot.viisat ja erittäin nokkelat,tottunut kissoihiin.puh.0465694541
Hinta: 450
Yhteystiedot: [email protected]
O: KAUKAASIANPAIMENKOIRAN JA SEEFERI SEKOITUS
6
442
Vastaukset
- rai
Hei. Missäpäin koirat ovat ja minkä ikäisiä? Kerro hiukan vanhemmista ja pentujen väristä. Terv.Raili sähköposti on [email protected]
- dultwin
aika karmea yhdistelmä, sakemannin terävyys ja heikkohermoisuus yhdistetty kaukkarin voimakkaaseen vahti- ja puolustusviettiin.. sama myyjä myy nyt (joulukuu 2012) samanlaista risteytystä keltaisessa pörssissä, marraskuussa tänävuonna ollut myös keltaisessa pörssissä ilmoitus kaukkari-rottweiler-yhdistelmästä. vähän tehtailulle haiskahtaa..
- koiran m.
Yhdistelmässä ei ole mitään karmeata minulla on ollut itsellään molemmat rotut ja se karmeus on kasvattajan korvien välissä ,eikä koirissa,
Niin onkin sama myyjä ja mitäs sitten?
Olen auttanut sukulaisten sekä heidään tuttujen sekärotuisten pentujen myynnissä ja nyt tulee jatkuvasti tarjouksia myös vierailta kun he itse ei uskalla justiinsa sellaisten kommenttien takia myyä.
Olen rekisteröinyt sen takia itseni myö EVIRAAN VIRALLISEKSI VÄLITTÄJÄKSI niin ,että näin on-elämä on!!!!
- Katjuska8
Myyn SAKSANPAIMKOIRAN JA ROTWAILERIN PENNUT,
Mustan sakemannin ja rotikan pennut luov..8vk. madot., lääk tark. viisas yhdistelmä, lapsirakkaat, vahinko astuttus.
Viimeksi tallennettu 08:21 13.03.2013
Eli vieläkin myynti jatkuu....
Aika todennäköinen (huijaus) TAI (tehtailu) tapaus- vitjuska
Miten se olisi huijaus ja tottakai myynti jatkuu kun koirat astuu ,heillekin täytyy löytyä kotit mitä paha siinä on?
- Mirru
Typerä ihminen mustamaan toisia ilmoitus on laitettu 13.03.ja jopa 18.03 joku haukkuu huiariksi ja ties miksi??? 5 päivä pentujen myynnissä ei kyllä ole mikään aika raja. Voi mennä kuukausikin tai enemmän!!
Lopettaka paholaiset toisten kontrolointi ja haukkuminen,RIITTÄÄ JO!
RAKKAUDEN PUUTTEESSÄ!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810