TELL ME

msmsmsmsms

mist 15 vuotias 166cm 60kg tyttö löytäis seuraa, omast mielest ihan hyvännäköne ja urheilulline kroppa, mut kaikki säädöt mitä mul on ollu on menny pielee.. eli onks mun kropas jotai vikaa vai wtf ?

20

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyyppiO_o

Piikku vinkki: hanki elämä sitte hanki elämään seurustelu kumppani

• msmsmsmsms

pikku vinkki : älä tuu huutelee et mul ei ois elämää ku et tiiä musta mitään :)

• TyyppiO_o

En vai?? Oot 15 oot 160 cm pitkä painat 60 kg ja oot omasta mielestös hyvännäkönen. Noonni tiesin vaikka kuinka monta asiaa. Muahhahaaa

• msmsmsmsms

ahah pituus meni vääri vaik se luki tos iha selkeesti :D oot kyl aikamoine jos pystyt noitte tietoje avul määrittää millane ihmine oon ja onks mul elämää vai ei :)

• TyyppiO_o
        msmsmsmsms kirjoitti:

ahah pituus meni vääri vaik se luki tos iha selkeesti :D oot kyl aikamoine jos pystyt noitte tietoje avul määrittää millane ihmine oon ja onks mul elämää vai ei :)

Kuitenki väitit etten tiiä susta mitää ja tiesin että ite oot vähä tyhmä :D miks haet seuraa netistä jos ei saa oikeessa elämässä seuraa ni luulekko et joku tääl haluis sut?? Ärsyttääkö? Haluukko et meen pois?

• Mis päin asut? :D

• msmsmsmsms

eteläsuomes , kui ? :D

• potari

-93 amis iskee lissuja täällä... Ei taida olla kaikki ruuvit kiinnitetty?

• jeeejeeee

ite oon 173ck pitkä ja painan 62kg 16.v onks sul mesee? voitas jutella siel jos on.

• kisakireä

Kuvia. Miten me muuten osataan sanoa?

• TyyppiO_o

oot outo

• msmsmsmsms

tyyppi o_O älä mee pois, oot iha jees juttuseuraa :) jajajjajaja en ajatellu antaa mesee enkä hae täält seuraa, vitutti vaa miehet ni ajattelin kysyy et missä vika :)

• TyyppiO_o

En oo tyyppio_O vaan TyyppiO_o ja vaikka oisit vastannu et mee pois en ois menny ;DD

• msmsmsmsms
        TyyppiO_o kirjoitti:

En oo tyyppio_O vaan TyyppiO_o ja vaikka oisit vastannu et mee pois en ois menny ;DD

sori anteeks mun moka :( ja kyl mä tiiän ettet ois menny, haluut selvästikki ärsyttää mua mut mikäs siin ;DD

• TyyppiO_o
        msmsmsmsms kirjoitti:

sori anteeks mun moka :( ja kyl mä tiiän ettet ois menny, haluut selvästikki ärsyttää mua mut mikäs siin ;DD

Joo, itse asiassa oon päättäny saada sut ärsyyntymään et semmosta JA SE TOSIAAN OLI SUN MOKA!

• msmsmsmsms
        TyyppiO_o kirjoitti:

Joo, itse asiassa oon päättäny saada sut ärsyyntymään et semmosta JA SE TOSIAAN OLI SUN MOKA!

emmä ärsyynny :)

• ehehehee

no siis jos ulkonäös ei vikaa, ni sit se on luonteessa (: oot kusessa nainen

• ei se vika oo välttämät sussa. sul on ollu vaa huonoo tuurii. ja se vika voi olla iha yhtähyvin siin toises osapuoles

• msmsmsmsms

kiltisti sanottu, kiitti :)

• mr right

hyvältä pakkaukselta kuullostaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe