TELL ME

msmsmsmsms

mist 15 vuotias 166cm 60kg tyttö löytäis seuraa, omast mielest ihan hyvännäköne ja urheilulline kroppa, mut kaikki säädöt mitä mul on ollu on menny pielee.. eli onks mun kropas jotai vikaa vai wtf ?

20

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyyppiO_o

Piikku vinkki: hanki elämä sitte hanki elämään seurustelu kumppani

• msmsmsmsms

pikku vinkki : älä tuu huutelee et mul ei ois elämää ku et tiiä musta mitään :)

• TyyppiO_o

En vai?? Oot 15 oot 160 cm pitkä painat 60 kg ja oot omasta mielestös hyvännäkönen. Noonni tiesin vaikka kuinka monta asiaa. Muahhahaaa

• msmsmsmsms

ahah pituus meni vääri vaik se luki tos iha selkeesti :D oot kyl aikamoine jos pystyt noitte tietoje avul määrittää millane ihmine oon ja onks mul elämää vai ei :)

• TyyppiO_o
        msmsmsmsms kirjoitti:

ahah pituus meni vääri vaik se luki tos iha selkeesti :D oot kyl aikamoine jos pystyt noitte tietoje avul määrittää millane ihmine oon ja onks mul elämää vai ei :)

Kuitenki väitit etten tiiä susta mitää ja tiesin että ite oot vähä tyhmä :D miks haet seuraa netistä jos ei saa oikeessa elämässä seuraa ni luulekko et joku tääl haluis sut?? Ärsyttääkö? Haluukko et meen pois?

• Mis päin asut? :D

• msmsmsmsms

eteläsuomes , kui ? :D

• potari

-93 amis iskee lissuja täällä... Ei taida olla kaikki ruuvit kiinnitetty?

• jeeejeeee

ite oon 173ck pitkä ja painan 62kg 16.v onks sul mesee? voitas jutella siel jos on.

• kisakireä

Kuvia. Miten me muuten osataan sanoa?

• TyyppiO_o

oot outo

• msmsmsmsms

tyyppi o_O älä mee pois, oot iha jees juttuseuraa :) jajajjajaja en ajatellu antaa mesee enkä hae täält seuraa, vitutti vaa miehet ni ajattelin kysyy et missä vika :)

• TyyppiO_o

En oo tyyppio_O vaan TyyppiO_o ja vaikka oisit vastannu et mee pois en ois menny ;DD

• msmsmsmsms
        TyyppiO_o kirjoitti:

En oo tyyppio_O vaan TyyppiO_o ja vaikka oisit vastannu et mee pois en ois menny ;DD

sori anteeks mun moka :( ja kyl mä tiiän ettet ois menny, haluut selvästikki ärsyttää mua mut mikäs siin ;DD

• TyyppiO_o
        msmsmsmsms kirjoitti:

sori anteeks mun moka :( ja kyl mä tiiän ettet ois menny, haluut selvästikki ärsyttää mua mut mikäs siin ;DD

Joo, itse asiassa oon päättäny saada sut ärsyyntymään et semmosta JA SE TOSIAAN OLI SUN MOKA!

• msmsmsmsms
        TyyppiO_o kirjoitti:

Joo, itse asiassa oon päättäny saada sut ärsyyntymään et semmosta JA SE TOSIAAN OLI SUN MOKA!

emmä ärsyynny :)

• ehehehee

no siis jos ulkonäös ei vikaa, ni sit se on luonteessa (: oot kusessa nainen

• ei se vika oo välttämät sussa. sul on ollu vaa huonoo tuurii. ja se vika voi olla iha yhtähyvin siin toises osapuoles

• msmsmsmsms

kiltisti sanottu, kiitti :)

• mr right

hyvältä pakkaukselta kuullostaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      177
      3017
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      106
      1878
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1859
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1682
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1499
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1362
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1253
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe