Kun lukee tätä tanssipalstaa jää miettimään että keskustellaanko täällä tanssista ollenkaan.
Vai haukutaanko ja arvostellaanko hakijoita/haettavia.
Kuinka jokaisessa on jotain vikaa tai kierrätettyjä,rumia,vanhoja tai tanssitaidottomia.
Eikö tanssiminen pitäisi olla mukava harrastus ja nauttia jokaisesta tanssikerrasta jokaisen tanssitettavan/tannsitun kanssa.
Mukavaa tanssikesää kaikille.
tanssipalstako??
9
178
Vastaukset
- Ihanaa juu
No jokainenhan keskustelee täällä juuri siitä mistä haluaa. Sinä olisit esimerkiksi voinut tehdä oman avauksesi tanssia koskien (sen sijaan, että valitat muiden tekemistä aloituksista).
- foxin askelin
Samat sanat "ihanaa juu".
Syyllistyitkö itse nyt samaan kun arvostelit "tanssi on ihanaa" kirjoittajaa. - Ihanaa juu
foxin askelin kirjoitti:
Samat sanat "ihanaa juu".
Syyllistyitkö itse nyt samaan kun arvostelit "tanssi on ihanaa" kirjoittajaa.No tottakai syyllistyin. Mutta jos kerran valittaa muiden aloituksista, niin miksei sitten tee itse parempaa arvostelun sijasta? Sehän tämän palstan sisällön määrää minkälaisia aloituksia tänne tehdään. Jokainen voi siis itse vaikuttaa.
- ytgiyg
Tämä tanssipalsta ei eroa mitenkään kaikista muista palstoista. Tai saattaa olla jonkunverran siistimpää.
- 15+6
Tanssi on ihanaa. Nyt kun lapset on jo poissa kotoa, niin on aikaa tanssia puolison kanssa. Kuljin itse tansseissa nuorena, miehellä ei silloin ollut tanssitaustaa, mutta olen saanut innostumaan tansseihin. Tanssimme omalla tyylillä ja taidolla ja nautimme... Uusia tuttaviakin on tullut tanssin harrastajista.
- Antoisaa aikaa
15+6 kirjoitti:
Tanssi on ihanaa. Nyt kun lapset on jo poissa kotoa, niin on aikaa tanssia puolison kanssa. Kuljin itse tansseissa nuorena, miehellä ei silloin ollut tanssitaustaa, mutta olen saanut innostumaan tansseihin. Tanssimme omalla tyylillä ja taidolla ja nautimme... Uusia tuttaviakin on tullut tanssin harrastajista.
Tanssi on ihanaa,nuorena kävin ahkeraan tansseissa,montaa miestä
toin tanssireissuilta kotiini kokeiltiin patjaakin aina onko hyvä,
oli olkipatja,lakana siinä päällä ettei vihneet pistele pylyyn.
Nykyään enää tanssin miehenkanssa joka jäi silloin tansseista
mukaan.
- vaki kirjoittelija
Ei tossa "arvostelussakaan " varsinaisesti ole mitään huonoa.
Mikäli se arvostelu on kehittävää, eikä loukkaavaa.
Onhan se hyvä sanoa asiasta oma mielipide, mut ei tarvis sanoa pahasti. - Palstan_vakiolukija
Jos kukaan ei hae, ei pääse tanssimaan, eli nauttimaan siitä tanssista. Lavatanssissa siis hakeminen ja haetuksi tuleminen ovat ratkaisevia tekijöita. Yksin lavatanssi ei oikein onnistu, sen takia muut lavalla olevat ihmiset ovat tärkeitä. Heidän käytöksestään ja tanssitaidostaan riippuu oman tanssi-illan onnistuminen. Sen takia lavatanssin harrastajat kirjoittava niin paljon muiden käytöksestä ja tanssitaidosta. Pelkkä Kiitos kaikille ihanille hakijoille!..-tyylisten kirjoitusten lukeminen olisi tylsää, joten negatiiviset kannanotot ovat ok.
Harmi tietysti, etteivät muut kuin lavatanssin harrastajat kirjoita tälle palstalle kovin paljon, se köyhtää palstan sisältöä. - Eipä hääppöstä
"Tanssi on ihanaa" Se on sun mielipide tanssista. Minusta se ei ole sen kummempaa kuin joku muukin liikunnallinen juttu esim suunnistus.
tai sulkapallo.
Minusta tanssi on ylimainostettu laji. Oikeesti se on aika yksitoikkoista nyhjäämistä ja toisinaan älytöntä riuhtomista eikä minkäänlaista henkistä lahjakkuutta vaativa laji.
käyn silti melko usein tanssimassa vaikka ei se minusta niin kummosta hommaa olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084