Three Corners Sea Beach Resort

matkaan lähden

onko kenelläkään kokemuksia hotellista? onko mitään drinkkejä ja lonkeron tapaisia juomia, koska matkaan sisältyy all inclusive! niitten nimiä nyt tarvittas! :P hinta luokkaa takseissa yms muissa? :)

9

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsa Alam

      Meillä kans matka varattuna ensi vuodelle viikoiksi 11 ja 12. Onko muita lapsiperheitä silloin menossa?
      Ainaki saman ketjun hotellissa El Gounassa oli drinkkilista all inclusive juomista :) mm. Mai Tai ja Cuba Libre :)
      Minua kans kiinnostaisi taksin hinta Port Ghalib:n satamaan sekä minkälaisia kauppoja hotellilla on?

      • Karon09

        Hei! Onko niitä kokemuksia ja millaisia??


    • Kiinnostais tietää..

      Muakin kiinnostaisi tietää, katselen hotellivaihtoehtoja syksyn matkalle ystäväpariskunnan kanssa.
      Marsa Alamissa kyllä ei taida olla muuta elämää kuin hotellit ja meri?

      • Me menemm jo kymmenenkerran El Gounaan ja Rihana Resorttiin


    • kahdesti jo

      Pari kertaa olen itse kyseisessä hotellissa käynyt.
      1.kerralla ruoka oli kamalaa, oli oikeesti nälkä kun ei saanut syötyä, 2 kertaa ruuan taso oli noussut huomattavasti,mutta edelleen keskivertoa parhaimmillaan (tosin olen suht kriittinen ruuan suhteen, kokki kun olen). Jälkkärit yllättävän hyviä.
      Kyllähän niitä ilmaisia drinkkejä saa all inc:ssä mutta ei kannata odottaa mitään mieltäpäräyttävää sädetikuilla koristeltua ananasta, 2dl pitkässä lasissa limua ja paikallista viinaa. Kalja ihan OK paikallinen lager.
      Hotelli ihan ok, huoneet ihan ok, ei mitään erikoista mut ei mitään valittamistakaan.
      Shoppailua ei ole.
      Discoja ym. yöelämää ei ole(hotellin baarin lisäksi)
      Todella hienot riutat, OTTAKAA MASKIT JA SNORKKELIT MUKAAN. Riutat ovat mielestäni ainut syy valita Marsa Alam, ei siellä muuten oikein ole mitään.
      Mutta jos haluat löhötä ja sukeltaa etkä kaipaa muuta, niin hyvä valinta, muuten menisin kyllä muualle.

    • Liiruloorulyyry

      Hophop! Onko tuoreita kokemuksia? Lähtöön pari viikkoa :)

    • Lomakuume2015

      Olisi kiva kuulla tuoreita kokemuksiasi Liirulaaru (tai muutkin loka-marraskuussa kohteessa vierailleet). Millainen saa/tuuli? Sopiiko pikku lapsille?

    • liiruloorulyyry

      Lomakuume2015: Tässä tulee miun kokemuksia!
      Oltiin siis Three Corners Se Beach Resortissa 28.10-4.11. ja olin kyllä kaiken kaikkiaan positiivisesti yllättynyt matkasta. Lämmintä riitti (accuweatherin toteutunut joka päivä 29-30 astetta), jopa iltaisin tarkeni topilla ja hameella. Joka päivä oli tuulista, mutta ainakin meidän viikon aikana tuuli oli vain ihanaa helpotusta sen kuumuuden keskellä. Hotellihuone oli kyllä pettymys. Odotin tyhmänä sellaista huonetta niinkuin Finnmatkojen kuvissa, mutta meidän huone oli huomattavasti kulahtaneempi, maantasossa, "kaukana" allasalueesta. Lakanat oli todella nukkaiset ja valaisemina ainoastaan pöytä- ja jalkalamppu (huom! illalla tulee todella ajoissa todella pimeää). Ruoka menetteli. Vatsaongelmia ei ollut. Snorklausretki oli kiva.

      Hotellissa oli jonkin verran lapsiperheitä. Se vesiliukumäkiä sisältävä allasalue näytti todella kivalta alueelta lapsille. Siinä oli myös matala allas. Erityisesti jos vielä saisi huoneen siitä vierestä ja maantasosta, niin olisi varmasti tosi kätevää lasten ja vanhempien kannalta. Lapsille oli oma buffetpöytäravintolassa.

      En osaa äkkiseltään kertoa muuta? Kysy lisää, jos haluat tietää :)

    • Anonyymi

      Olimme viime talvena. Emme mene enää koskaan. Kaikilla suomalaisilla ja ruotsalaisilla oli mahatauti yhtä miestä lukuunottamatta. Opas vain naureskeli asialle ja totesi että tervetuloa Egyptiin. Olimme aloittaneet vatsan suojaus lääkityksen jo ennen matkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe