Olen niin stressaantunut koska asun kahden tulen välissää. Yläpuolella asuu naapurit jotka kävelevät kuin norsut, pimputtavat pianoa ja popittavat musiikkia.. ja alakerrassa asuu perhe jossa on selvästikkin liian monta lasta kun ei tunnu äidin hermo kestävän (olisi miettinyt ennenkuin teki lapset) Koska laittaa laoset huutamaan käytävälle niin että se raikaa joka huoneistoon..lapset myös valvovat myöhään ja loppu ilta on huutoa. Jos lapset eivät huuda niin musiikki huuta kyllä. Kauhea paikka asua ja seinät ihan pahvia!!!! APUA!!
Naapurit helvetistä!!
6
635
Vastaukset
- Jtq.aemwUP TJH.ADMT JA
fi.www.m.wikipedia.org/wiki/Turhuus
- Nujhu5tj
www.fi.m.wikipedia.org/wiki/Turhuus
- jajh.bdmu
Nujhu5tj kirjoitti:
www.fi.m.wikipedia.org/wiki/Turhuus
- ....................
Joo pahimpia on ne, jotka kokoajan stalkkaa ja haluaa sun muuttavan pois, olisi kiva jutella näiden kanssa. Niilä on avaimet sun asuntoon, väärille ihmisille annettu avaimiin valta.
Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kun asua nykyisessä asunnossasi.- ...
Tuo avainkysymys on helposti ratkaistavissa, ja suosittelen edelleen jokaiselle suomalaiselle että hankkivat kaikessa hiljaisuudessa (heti muuton yhteydessä) turvalukon ja pitävät kaikki avaimet itse. Niitä ei tarvitse luovuttaa kenellekään, vaikka muuta väitettäisiin.
- ...
Pystyisitkö pitämään jotain pientä soitinta nappikuulokkeilla aina kun hermo meinaa mennä? Kuuntelisit sieltä vain sellaisia ääniä, jotka sinua miellyttävät. Tv:täkin varten voi ostaa johdottomat kuulokkeet. Nyt onneksi voi oleskella myös parvekkeella ja ulkona, niin hermo lepää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681