Naapurit helvetistä!!

En kestä!

Olen niin stressaantunut koska asun kahden tulen välissää. Yläpuolella asuu naapurit jotka kävelevät kuin norsut, pimputtavat pianoa ja popittavat musiikkia.. ja alakerrassa asuu perhe jossa on selvästikkin liian monta lasta kun ei tunnu äidin hermo kestävän (olisi miettinyt ennenkuin teki lapset) Koska laittaa laoset huutamaan käytävälle niin että se raikaa joka huoneistoon..lapset myös valvovat myöhään ja loppu ilta on huutoa. Jos lapset eivät huuda niin musiikki huuta kyllä. Kauhea paikka asua ja seinät ihan pahvia!!!! APUA!!

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jtq.aemwUP TJH.ADMT JA

fi.www.m.wikipedia.org/wiki/Turhuus

• ....................

Joo pahimpia on ne, jotka kokoajan stalkkaa ja haluaa sun muuttavan pois, olisi kiva jutella näiden kanssa. Niilä on avaimet sun asuntoon, väärille ihmisille annettu avaimiin valta.

Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kun asua nykyisessä asunnossasi.

• ...

Tuo avainkysymys on helposti ratkaistavissa, ja suosittelen edelleen jokaiselle suomalaiselle että hankkivat kaikessa hiljaisuudessa (heti muuton yhteydessä) turvalukon ja pitävät kaikki avaimet itse. Niitä ei tarvitse luovuttaa kenellekään, vaikka muuta väitettäisiin.

• ...

Pystyisitkö pitämään jotain pientä soitinta nappikuulokkeilla aina kun hermo meinaa mennä? Kuuntelisit sieltä vain sellaisia ääniä, jotka sinua miellyttävät. Tv:täkin varten voi ostaa johdottomat kuulokkeet. Nyt onneksi voi oleskella myös parvekkeella ja ulkona, niin hermo lepää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe