IHMETTELEN SUURESTI...

Paljon kokenut

Mielestäni nykyään kaikki nuoret dramatisoivat asioita aivan kamalan paljon... Jos esim. on nolannut itsensä ihastuksen edessä tai jotain muuta sellaista niin maailma kaatuu ja kaikki on pilalla. Olen huomannut tämän asian omissa ystävissäni, lisäksi he suunnittelevat kaikenlaista ennen kuin ovat edes kysyneet asiaa vanhemmiltaan, omasta mielestäni ensin kysytään vanhemmilta ja sitten vasta sovitaan, elävät jossain ihmeen kuplassa tai satumaailmassa. Melkein aina saavat mitä haluavat, joskus tuntuu että ystävieni vanhemmat antavat heille kaiken minkä haluavat siksi että saavat lapsen pois jaloista. Tietenkin tämä on oma mielipiteeni, ja eihän kaikki ole tälläisiä. Itse olen avioero lapsi, minulla on veli joka on 3 vuotta minua vanhempi, olen suurimmaksi osaksi elämässäni jäänyt hänen varjoon. Isä aina oli ylpeä pojasta joka heitti moukaria ja sai piirin mestaruuksia, vaikka itse urheilin myös, poika oli aina parempi. Vanhempani erosivat kun olin jtn. 4-5 joten asiasta en muista mitään. Vietin veljeni kanssa joka toinen viikonloppu isän luona, useimmiten hän ryyppäsi, joskus ei tullut hakemaan, tai oli jotain muuta. En voi kieltää etten olisi ollut viettänyt mukavia hetkiä isän luona, mutta muistan myös selvästi sen kun sanoin isälle eskari ikäisenä että " Isi kyllä se yksi kalja riittää ". Kun veljeni oli 13 vuotias hän karkasi isän luo ja äitini antoi huoltajuuden pois koska ei pystynyt huolehtimaan pojasta joka ei asu hänen luonaan, siihen loppui minun käynnit isän luona. Siitä on nyt neljä vuotta kun en ole siellä käynyt. Itkin monesti itseni uneen, en ole viettänyt kunnon lapsuutta vaan olen tavallaan elänyt aikuisen järjellä jo monta vuottaa. Kaiken tämän lisäksi mammani on tehnyt itsemurhan, olin ala-asteella koulukiusattu vaikka siihen ei ollut syytä, enkä syö tarpeeksi kai rankaisen itseäni jollain tavalla ja olen monet kerrat miettinyt miten helppoa olisi tehdä itsemurha niinkuin mammani veitsellä kaula irti tai hirttämällä ja jättää äidille lappu että en jaksanut enää elää rakastan sinua... Mutta silti olen tässä viellä ja todennut että suurimmalla osalla Suomen lapsista kaikki on hyvin, vaikka se äiti tai isä valittaisi niin kannattaa muistaa että he välittävät sinusta ja ajattelevat vain parastasi. Olen selvinnyt todella pitkälle rakkaan äitini ansiosta ja toivon että pärjään jatkossakin. Joten ennen kuin sanot että sinun elämäsi kusee tai vanhemmat voisivat häipyä helvettiin ja pitää turpansa kiinni, niin sinuna miettisin kaksi kertaa asiaa ja toteaisin että elämäni onkin todella hyvin. Jos joku kaltaiseni nuori tyttö tai poika lukee tätä, niin älä anna periksi.... Tsemppiä kaikille elämäänsä!

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
        Maailman menoa
        17
        5053
      2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
        Maailman menoa
        91
        2286
      3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
        Ikävä
        135
        1978
      4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
        Maailman menoa
        48
        1858
      5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
        Kotimaiset julkkisjuorut
        117
        1630
      6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
        Maailman menoa
        55
        1246
      7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
        Perussuomalaiset
        111
        882
      8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
        Kotimaiset julkkisjuorut
        48
        821
      9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
        Maailman menoa
        299
        813
      10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
        Äänekoski
        24
        654
      Aihe