Kuinka minusta tuntuu että olet tulisesti minuun rakastunut, oletko?
Sanoistasi huokuu lämpöä ja ihailua persoonaani kohtaan
Olet tulossa tänne rakkauden maailmaan missä ei muuta ole kuin suudelmia ja hyväilyä.
Olet jo melkein soveliaan rajan rikkonut päästäksesi minun lämpööni, minun syliini. Jatka matkaasi edelleen , olet aivan oikealla tiellä.
Rakastatko minua
22
356
Vastaukset
- eikös teillä
ole toistenne puhelin numerot, mitä ekshipitionismia tämä nyt on ?
- OK Mimmi!
Vaikka onkin puh.numerot, saahan sitä näin vapun alla irrotella. Maaemokin pussauttelee tuliperäisiä terveisiään ilmoille, miksei sitten Mimmi sais.
- sanan saattaja
Ai Mimmikö, sekös se on tämän rakastuneen nimi. Taitaa Mimmi olla niin rakastunut siihen Rudiin , että jo ajatuksesta pöksyt kastuu...
- rahojen perään se on
Se varmaan koittaa tavoittaa sitä Rudia. Sehän tunnetusti kova häntämies. Jos Rudi on toisissa naisissa niin sillä on puhelin suljettu tai akku tyhjä.
- laulellen
Älä luule että sinua rakastaisin.
Täällä on paljon hameenhelmoja joitten alle tekisi mieleni, en kuitenkaan sinne aio syöksyä, tulkoot pyytämään kauniisti jos haluavat.
Minun tunteillani ei ole minkäänlaista vetoa sinuun päin, kuvittelet omiasi.
Mene pois , hyss, hyss.- täällähän on
vain yli seitenkymppisiä mummoja, kuka niitten helmojen alle haluaa tai toppa housuja taitavat käyttää. Rudi on vaativa, aina puhuu nais lääkäreistä ja farmaseutista, ei saa olla yli 50kynppinen.
- maqunda senne
Tänään sain uudet kajarit tietsikkaan. Parempana tää Reiskan hieno kipale kuuluu kuin Yle:n ja matkaradioni kautta.
Terveisiä ja suudelmia, sanoi Taanilan Hannukin ennen radiopakinoidensa lopuksi. Aamulla päässä lähti soimaan
tuo aika toukokuun. - sanat.laukkaa
Kuinka ihanaa on rakastua unikuvaan, haaveeseen,
ihmiseen kaukaiseen.
Kun mieli maalaa muotokuvan sanoista, suloisista,
kirjoitetuista kirjaimista, sattuvista.
Rakkauden unelmat, kiihkeät suudelmat,
tunteeni kuumat, toiveitten huumat.
Sydämen sulattavat satakielen soitelmat,
sinulle kaikuvat, uneksumain.
Sanoilla on mukava leekata. - meeri---
Minä rakastin sinua
mutta sinä pakenit
tule takaisin
rakasta minua
kätesi ympärilleni kietoen
helli minua
kulje kanssani metsien syleilyyn
nuku kanssani sammalvuoteessa
anna rakkautesi loistaa sydänyöllä
silloin nousevan aamun sarastuksessa
kukkivat heleimmät rakkauden kukat
sammalvuoteemme pehmeyttä koristaen
jos sinäkin rakastat
et rakasta yksin. - laadukas nainen
tiedänhän sen toki
minusta et pääse ohi
oon nainen niin oiva
ääneni helisevä soiva
sun toiveesi täytän
ja tien onnelaan näytän
oon kaunis kuin kuva
saat mihin vain luvan. - parhaan valitsen
joka kaiken lupaa ja valaisee mun karua tupaa.
Tule entiseen kohtauspaikkaan chattiin klo22 , sovitaan tarkemmin - laita rasti ruttuun
Aloittajalle "odotan sinua". Rakstan minä sinua...rakstatko sinäkin minua. Jos niin...
- Jos rakstat minua
niin kannattaa kertoa se .
Tiedäks sä.
Tässä olisi lähdettävä kaupassaki käymää
ja tulloo se mukkaa toikii nuapurin Helevi
että ostoksille männää. Tiedäksä. - Rakastatko minua
Rakastanhan minä,
jokaista rakastan.
Rakastan valoa, pimeää, kirkkautta ja kaikkea maanpäällä olevaa.
Rakastan jopa täysikuuta joka yöllä paistaa ikkunaani ja on kiusanani joka ilta kun sen aika on.
Rakastan elämää, lintujen laulua, kovia tuulen puuskia ja mitä vielä keksisin sanoa.
Rakastan jopa ihmisiä jotka eivät minua hyväsy, eivät anna minun sanoilleni mitään arvoa.
Rakasstan, rakastan, rakastaann,,,,,,, - Laita rasti ruttuun
sitte. Tiedäksä.
- silloinen vitsi
Tuo "rasti ruttuun" juttu oli kait urbaanilegenta nykykoululaisten viestintätaidoista monien vuosien takaa.
- Gulliwer-Rakkaasi
eiks tääl ookkaan sen kummempaa, mää luulin etsä taas tääl huokailet pöksyt märkänä ja kutina päällä.
- 157cm
Pitää olla lihaa ja verta eikä pilvenhattara bittitaivaalla.
- esaias o
"Mitähän ne lienövät tehnykkään, kun suut niillä mukavasti mutjahti".
Lainaus Esa Pakarisen eräästä rallista.
- mörökölli
Vanhain rakkaus kukkii niin julmetusti taas pitkin loruin ja sepustuksin, siitä puhe mistä pula, voi jumatsukka sentää, että näitä repustuksia sitten tulee pilvin pimein,
joku aina aloittaa näitä lemmen luritusrepustuksia - Toottaha minä tykkää
tiedätsä.Nyt pittää männä vää syömää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364