Uudessa autossa tuli sonyn cd-soitin matkassa, minkä pitäisi soittaa mp3 musiikkia suoraan muistitikulta, mutta laite ilmoittaakin, ettei tiedostomuoto kelpaa. Hain netistä muutaman mp3 kappaleen, jotka soitin soitti kiukuttelematta, joten jos kyse on jostain piratismin estosta, niin logiikka menee juuri päinvastoin kuin pitäisi. Toinen auto soittaa tikulta biisit ilman mutinoita ja niin tekee kaikki muutkin vehkeet, joihin tuon tikun tökkään, mutta ei tuo sonyn soitin.
Sony ja mp3
Kopiosuojako?!
2
<50
Vastaukset
- autohifisti524
Outoa. Itsellä myös sonyn soitin ja hyvin pelittää "piraatti" mp3:t, vaikka ei sillä varmaan väliä ole miten se on tikulle hankittu.
- Kopiosuojako?!
Ongelma ratkesi kun katsoin mikä ero noissa oli, piraateissa oli id3 tagit ja laillisissa ei, joten hain netistä tag editorin, jolla sai ajettua automaattisesti nuo tagit kappaleisiin.. pitänee katsoa jatkossa, saako cd->mp3 muunnoksessa tuon automaattisesti.
Mikä on ilmaissofta olisi paras tuohon cd -> mp3 kääntöön? VAW soi myös, mutta vie pirusti tilaa, eikä laatueroa taida minun korvaan autossa huomata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813