Pystyykö neron poltto-sovelluksella polttamaan elokuvia (.mkv) CD-R levyille ja toistamaan sitten niitä playstation kolmosella?
Neron käyttö
5
84
Vastaukset
- Ei ihan helppoa.
Lukaseppa:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/204643
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-277/mkv_720p_polttaminen_dvd-levylle-925946/
Eli Nerolla et pysty polttamaan suoraan, ja noiden mkv-tiedostojen poltto muutenkin on hieman mutkikasta. Tai siis poltto kyllä onnistuu helposti, mutta ei sitä poltettua levyä kyllä "helpolla poltolla" saa missään toistettua.- ei vaan toiminut
Minulla oli edellisessä tietokoneessa valmiina Nero. Mitenkään en saanut sitä kertaakaan toimimaan. En joko käyttänyt sitä tai poistin kokonaan, en enää muista. Aivan turha ohjelma.
- takkari
ei vaan toiminut kirjoitti:
Minulla oli edellisessä tietokoneessa valmiina Nero. Mitenkään en saanut sitä kertaakaan toimimaan. En joko käyttänyt sitä tai poistin kokonaan, en enää muista. Aivan turha ohjelma.
Olen käyttänyt Neroa polttamisiin yli 10v ajan ja olen todennut, että on hyvä ohjelma.
Kenties Sinulle turha, mutta monelle muulle ei... - plöpplöö
takkari kirjoitti:
Olen käyttänyt Neroa polttamisiin yli 10v ajan ja olen todennut, että on hyvä ohjelma.
Kenties Sinulle turha, mutta monelle muulle ei...Viimeinen hyvä versio oli Nero 5. Sen jälkeinen bloattipaska alkoi tunkea kaikkea mahdollista toimimatonta koneelle jos ei tajunnut asentaa pelkkää Nero Burning Romia. Mitä järkee asentaa polttosoftaksi koneeseen Nero kun siihen riittää vaikka CdburnerXP joka ei muuta koneen asetuksia eikä hidasta konetta.
- takkari
plöpplöö kirjoitti:
Viimeinen hyvä versio oli Nero 5. Sen jälkeinen bloattipaska alkoi tunkea kaikkea mahdollista toimimatonta koneelle jos ei tajunnut asentaa pelkkää Nero Burning Romia. Mitä järkee asentaa polttosoftaksi koneeseen Nero kun siihen riittää vaikka CdburnerXP joka ei muuta koneen asetuksia eikä hidasta konetta.
Tosiaan riippuu asennustaidostakin, mitä koneelle asentuu!
Tottumiskysymyskin tuo hyvä poltto-ohjelma-asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864