Asevastaista

Kurjaa kuitenkin

Minkähän takia täs Helsingin perhesurmassa hyssytellään tekotapoja. Oletus ettei äitiä ja lapsia ammuttu kun ei näkynyt isoja lööppejä et isä ampui perheen ja tappoi itsensä.

10

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Mikä on asevastaista?

• Kurjaa kuitenkin

Iltapäivä lehtien, poliisin käytös.

• -

Mikä siinä käytöksessä on ollut asevastaista?

Eikä tämä ala jo mennä vähän vainoharhaisuuden puolelle?

• mieti sitä

Suurin osa olettaa että surmattiin ampumalla... Ehkä ei olisikaan yhtä myyvä otsikko jos lukisi : Isä ikävystytti perheensä kuoliaksi urheilu-tuloksilla ja lopuksi kuoli itse harmiin kun suosikki hevonen jäi kolmanneksi raveissa.

Tai jos tappoi mora-puukolla, niin kuitenkin mora-puukkojen keltäminen ei tulisi onnistumaan...

• 31

Ei ole kovin normaalia miettiä, että ollaanko jossain uutisessa asevastaisia sen takia, kun tekotapaa ei julkistettu.

Mieti vähemmän muiden asevastaisuuksista ja nauti enemmän elämästäsi.

• bufbuf

>>>Isä ikävystytti perheensä kuoliaksi urheilu-tuloksilla ja lopuksi kuoli itse harmiin kun suosikki hevonen jäi kolmanneksi raveissa>>>

Toi oli hyvä. Pitkästä aikaa nauratti...

• ajatelkaa ny vähä

Ampuma-aseilla tapetaan hirveä määrä ihmisiä joka vuosi, ei sellaisten määrien tappaminen edes onnistuisi ilman aseita. Puukoilla tuskin olisi saatu sitä vahinkoa aikaan, mikä 2. maailmansota tai vaikka Vietnamin sota aiheuttivat. Joten älkää nyt toisaalta sitten kauheasti suotta ihmetelkö, jos ihmiset suhtautuu vähän nihkeesti niihin teidän leluihin. Vaikka ette itse meinaisikaan ampua ketään. Ainakaan tällä viikolla.

• Löpökö

Uutisointi asemiehestä ja lopuksi ettei ollut asetta, se on asevastaista miksei vaan uutisoida miehestä??

• ampuja saarella

Kuinka monta Breivik olisi saanut hengiltä pelkällä puukolla?

• mahdollisuuksia on

Ehkä vähintään yhtä monta. Silloin tosin olisi ehkä odottanut yötä jolloin kaikki nukkuvat, ja käynyt yksitellen viiltämässä jokaiselta kurkun auki...

No toisaalta ehkä (jos ampuma-aseita ei olisi) olisi valmistanut pommin netistä löytyvien ohjeiden perusteella, tai hankkinut ydinaseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2548
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      201
      1622
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1560
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1441
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1182
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      73
      963
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      949
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45