Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Asevastaista

Kurjaa kuitenkin

Minkähän takia täs Helsingin perhesurmassa hyssytellään tekotapoja. Oletus ettei äitiä ja lapsia ammuttu kun ei näkynyt isoja lööppejä et isä ampui perheen ja tappoi itsensä.

10

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Mikä on asevastaista?

    • Kurjaa kuitenkin

      Iltapäivä lehtien, poliisin käytös.

      • -

        Mikä siinä käytöksessä on ollut asevastaista?

        Eikä tämä ala jo mennä vähän vainoharhaisuuden puolelle?


    • mieti sitä

      Suurin osa olettaa että surmattiin ampumalla... Ehkä ei olisikaan yhtä myyvä otsikko jos lukisi : Isä ikävystytti perheensä kuoliaksi urheilu-tuloksilla ja lopuksi kuoli itse harmiin kun suosikki hevonen jäi kolmanneksi raveissa.

      Tai jos tappoi mora-puukolla, niin kuitenkin mora-puukkojen keltäminen ei tulisi onnistumaan...

      • 31

        Ei ole kovin normaalia miettiä, että ollaanko jossain uutisessa asevastaisia sen takia, kun tekotapaa ei julkistettu.

        Mieti vähemmän muiden asevastaisuuksista ja nauti enemmän elämästäsi.


      • bufbuf

        >>>Isä ikävystytti perheensä kuoliaksi urheilu-tuloksilla ja lopuksi kuoli itse harmiin kun suosikki hevonen jäi kolmanneksi raveissa>>>

        Toi oli hyvä. Pitkästä aikaa nauratti...


    • ajatelkaa ny vähä

      Ampuma-aseilla tapetaan hirveä määrä ihmisiä joka vuosi, ei sellaisten määrien tappaminen edes onnistuisi ilman aseita. Puukoilla tuskin olisi saatu sitä vahinkoa aikaan, mikä 2. maailmansota tai vaikka Vietnamin sota aiheuttivat. Joten älkää nyt toisaalta sitten kauheasti suotta ihmetelkö, jos ihmiset suhtautuu vähän nihkeesti niihin teidän leluihin. Vaikka ette itse meinaisikaan ampua ketään. Ainakaan tällä viikolla.

    • Löpökö

      Uutisointi asemiehestä ja lopuksi ettei ollut asetta, se on asevastaista miksei vaan uutisoida miehestä??

    • ampuja saarella

      Kuinka monta Breivik olisi saanut hengiltä pelkällä puukolla?

    • mahdollisuuksia on

      Ehkä vähintään yhtä monta. Silloin tosin olisi ehkä odottanut yötä jolloin kaikki nukkuvat, ja käynyt yksitellen viiltämässä jokaiselta kurkun auki...

      No toisaalta ehkä (jos ampuma-aseita ei olisi) olisi valmistanut pommin netistä löytyvien ohjeiden perusteella, tai hankkinut ydinaseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe