Miten tulkitsen unet ihastuksestani?

kaipuu

Minulla on ollut tässä eräs ihastus jo yli puolivuotta, tutustuin kylläkin häneen jo reilu vuosi sitten mutta tuossa viime kesän loppupuolelta olen ajatellut pelkästään häntä. Mutta jos nyt ensiksi vähän valaisisin mikä on suhteemme tällä hetkellä. Elikkä tapaamme vain silloin kun sattumalta törmäämme jossain, ja tapaamisemme ovat vain sellaisia että vaihdamme muutaman sanan ja sen jälkeen kumpikin jatkaa matkaa omaan suuntaan ja se tapahtuu keskimäärin kerran kuukaudessa. Mutta ajattelen häntä koko ajan, vaan sitä en tiedä onko tunne molemmin puolinen enkä edes sitä onko hän hetero vai homo sinkku vai varattu. Mutta nyt siihen itse asiaan. Elikkä näen hänestä usein erilaisia unia ja viime yönä näin hänestä kahdenkinlaista unta. Se ensimmäinen uni meni sillä tavalla että hän oli käymässä kotonani ja esittelin hänelle omaa huonettani. Ja tulkitsin sen uneni sillä tavalla että olisimme lähentymässä mutta sen jälkeen näinkin heti toisen unen joka vähän hämmensi minua. Ja se meni taas sillä tavalla että itse olin käymässä vuorostaan hänen kotonaan (jossa ymmärtääkseni asuvat myös hänen vanhempansa), niin siellä hän oli remontoimassa omaa huonettaan ja hän kertoi että kyseinen huone tulee myyntiin, ja perusteli ratkaisuaan sillä että hänellä alkaa kohta armeija ja hänen pitää saada jostain halvempi huone. Joten kysyisinkin nyt että osaako kukaan tulkita että mitä tämä jälkimmäinen uni oikeen enteilee, ja liittyykö se kenties jollain tavalla tuohon ensimmäiseen uneeni?

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unilla ei oikeastaan ole mitään yhteyksiä todellisuuden kanssa tai ainakaan unen ja todellisuuden tai ennustamista unien avulla ei ole voitu todistaa.

On aivan normaalia, että näet kaikenlaisia unia ihastuksesi kohteesta ja ne unet joiden jälkeen heräät ja joita alat hereillä ollessasi pohtimaan painuvat mieleen ja voit jopa muistaa niitä erittäin pitkänkin aikaa.

Kuvailemasi perusteella voin kyllä varmaksi sanoa ettei niillä ole toistensa kanssa muuta yhteyttä kuin se, että viimeksi ihastuksesi kävi sinun luona, toisella kertaa sinä ihastuksesi luona.

Se miksi näit unta että ihastuksesi remontoi huonetta ja olisi alkamassa myymään sitä saattaa johtua siitä, että hän on jonain kertana kun olet hänet nähnyt kertonut sinulle remontoivansa huonettaan myynti kuntoon koska hän menee kohta aremijaan ja tarvitsee halvemman huoneen eli, olet valmiiksi tietoinen asiasta joka vain on putkahtanut unen muotoon.

• kaipuu

No joo aika paljonhan unet johtuvat ihmisen alitajunnasta, ja etenkin siitä mitä ihminen tulevaisuudelta toivoo tai pelkää niin nehän ne kummittelevat aina unissa milloin hyvässä ja milloin pahassa. Mutta mitä tulee tuohon huoneremonttiin niin hän ei ole kyllä koskaan kertonut minulle mitään että olisi muuttamassa ja toiseksi hän on jo 24 niin armeijakaan ei pitäisi olla enää ajankohtainen, koska armeijahan käydään yleensä siinä 19-20 vuotiaana. Vaikka toisaalta kaikkihan on tietenkin senkin suhteen mahdollista. Jos hän on jättänyt jostain syystä armeijan väliin ja tullut myöhemmin toisiin ajatuksiin niin silloinhan armeijan voi käydä myöhemminkin. Mutta minulle ihan sama, pidän hänestä yhtä paljon oli käynyt armeijaa tai ei.

• Minä näin

11-vuotiaana seksiunta koulukaverista, josta en ollut edes kiinnostunut siinä mielessä. Hän halusi olla ainakin kaveria ja oli aika mukavakin, mutta kuoli onnettomuudessa samana vuonna.

• kaipuu

Aika järkyttävä tapaus. Mutta muistakaamme se että koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen joten kannattaa pitää ystävistä kiinni jos sellaisia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe