Voi että miksi piti käydä näin....Mä ihastuin naiseen. Se Katse varmaankin..Olimme samassa työpaikassa,tai minä olin siellä harjoittelussa ja sitten aina välillä oli niitä hetkiä kun mä ajattelin että jotain tässä on, ja tultiin hyvin toimeen, kemiat kohtas ...nyt on harjoittelu loppu eikä me varmaan enää nähdä ja mitä helvettiä mä nyt teen. Ei ei ei. ei näin. Ehkä pitäisi vaan olla rohkea ja lähettää jotain s-postia, mutta toisaalta niin jos oon tulkinnu asiat väärin niin kyseinen nainen ajattelee että oon joku psyktapaus. Miks mä en vaan pyytänyt hänet ulos.Mä en kestä. Mutta jotain siinä oli, mä tiedän sen.Se vaan kolahti. WAU.
min älskling....
7
354
Vastaukset
- missjuutuu
jospa se oisin mä se jota ajattelet :) ? laita etes s-postia niin vastaan heti!
- 456456
Missä päin tää tapahtui? Ja milloin? Mun työpaikalla oli yks aivan ihana nainen harjoittelussa ja mä ihastuin siihen aivan valtavasti. Vaihdettiin monesti katseita, ja olin myös ihan varma, että siinä oli jotain... Ei ollut kuitenkaan rohkeutta tehdä mitään, koska en ollut varma mistään enkä halunnut aiheuttaa sille ihanaiselle ahdistusta avautumalla.
Mutta jos sä olet se mun ihastus, niin mä olen edelleen vapaa ja lähden sun kanssa treffeille heti, kun vaan haluat!!! ;)- heavymetallover
nohh...Helsingissä tää tapahtui..ja ihan viime viikkojen aikana......Jos se oot sinä niin kirjoita jotain mistä voisin sut tunnistaa... :) I wish it would be you.
- heavymetallover
heavymetallover kirjoitti:
nohh...Helsingissä tää tapahtui..ja ihan viime viikkojen aikana......Jos se oot sinä niin kirjoita jotain mistä voisin sut tunnistaa... :) I wish it would be you.
hei missjuutuu, eihän mulla oo edes sun sähköpostiosoitetta......Mut ehkä se oot sinä.Tai sitten joku muu. Mut mä sanon vaan että jos tän ihmisen löydän mun viestin perusteella niin sitten pitää kyllä alkaa uskomaan johonkin korkeampaa tahtoon :) Olisin niin onnellinen.
mutta hei laittakaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin eiköhän tämä sitten selviä ;) mukavaa viikonloppua kaikille.
- 456456
Höh, sit se en ole mä. :( Mutta onnea sun etsinnöille, toivottavasti löydät Hänet! ;)
- Morrer
Eli sinulla on hänen sähköpostiosoitteensa? Jospa nyt vain lähettäisit sähköpostia sitten. Jos ette muuten enää ikinä näe, niin mitä väliä sillä sitten on mitä hän ajattelee sinusta ja millaisena pitää?
Jos jätät lähettämättä, et saa ikinä tietää, että miten olisi käynyt. Ei kannata jättää kokeilematta, keinutuolissa harmittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948