Heikin Baari 2012

täti.ihminen

heippa te..onko joku jo tänä vuona eksynyt heikkilään? .kertokaa kokemuksia,, onko mikään muuttunut.. onko samat työntekijät, vielä?...

107

9098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunny aurinkoinen

Heikin baareja on nyt 3 kappaletta. Lapponia hotellin yhteydessä, Flash ja muutama talo keskustaan päin Bella Alanya.
      Flashissa ainakin oli kova meno muutama ilta sitten.

• HMP

Mikä ihmeen Flash ??

• true, true

Heikinbaareja on tatasn kaksi! Lapponia, jossa samassa on myös hotelli ja sitten alkuperäinen heikinbaari. Uusin Bella Alanya ei ole heikinbaari, sillä vaan on sama omistaja ja tämä on italialaistyylinen ravintola, eikä samanlainen "suomibaari" kuin heikinbaarit

• Flash Gordon-bar
        HMP kirjoitti:

Mikä ihmeen Flash ??

Nykyään kutsutaan kyllä enemmänkin Flesh Gordoniksi:)

Ovella on Türkül Külli. Oiva sonni.

• itsekin kiinnostunut Heikin baar(e)ista. Onko yleensäkin millainen hintataso ja entäs juomapuoli? Saako turkissa Jekkua tms.?

• Hrrrrrrrrrr

Käytiin yhdessä heikinbaarissa loman aikana.. Tarjoilijat olivat tökeröitä ja ruoka sitkeää. En mene toiste!
      Tarjoilijat olivat erit kuin vuosi sitten, silloin olivat paremmat!

• Siy)=

Mekin kävimme siinä vanhassa Heikin baarissa.
        Tarjoilijat vaihtuneet.
        Palvelu huonoa.
        Hinnat pilvissä.
        Ei toiste enää.
        Ainoa joka viihdytti oli "napatanssijatar" ja miehet iloisia.

• Kokeiltiin

Käytiin Heikin baarissa siinä uuden ravintolan lähellä olevassa. Bella Alanyakin näytti olevan valmiina ottamaan asiakkaita vastaa. Hieman petyttiin ruuan suhteen. Sama ruoka oli edellisvuonna paljon parempaa. Hinta huomattavasti korkeampi kuin muilla samalla ruualla. Ei hintansa veroinen. Jos haluaa pyöriä suomaisten joukossa niin varmaankin ok. Seuraavalla kerralla ei mennä uudelleen.

• ens kesänä taas

Onko kukaan käynyt tuossa uudessa Bella Alanya ravintolassa? Millainen tunnelma, ruoka, palvelu..........entä hintataso?

• A&A

Ollaan oltu nyt kahdesti syömässä Bella Alanyassa, molemmilla kerroilla aivan mahtavan hyvää ruokaa, pippuripihviä ja välimeren kebebia, tunnelma upeaa, palvelussa ei siinäkään mitään moitittavaa, hintaso just simmonen, mitä näin hyvästä ruuasta pitää maksaa. Suosittelen!

• omat evääät mukaan

Ai te meette Turkkiin pyörimään suomalaisten kanssa ja syömään Heikin lihapullia ja muusia!!!! Mahtaako siellä saada torstaisin myös hernerokkaa ja pannaria?

Pysykää kotonanne mieluummin!

• 123654

Miksi pitäisi pysyä kotona?

• Koska suurin
        123654 kirjoitti:

Miksi pitäisi pysyä kotona?

osa onnettomuuksista tapahtuu kotona.

EIKÄ KUKAAN PIDÄ SINUSTA!

• Alanyajee

Jos olet käynyt siellä et sanoisi ehkä ihan noin...Siellä on myös tarjolla tuoreita hedelmiä ja ihan hyvää ruokaa.Vaikka olisikin lihapullia ja muusia Heikkilässä on paljon parempi tunnelma kuin kotona pienessä keittiössä!!

• EevaMArie

Onko jossakin Heikin Baarissa vaaleahiuksinen Suomalainen tyttö töissä? Kannattaa varoa sitä naista, ei ole kaikkein rehellisimmästä päästä.

• EevaMArie

Ei vaan varastaa asiakkailta rahat.

• Alanyajee

Ei ole näkyny ainakaan ensimmäisessä Heikinbaarissa : )

• Lapinkulta&ruispala

Omat eväät! Meinasin kommentoida lähes samaa :D Henkilökohtasesti vituttaa ku lähtee ulkomaille että näkee Suomalaisia. Ihan sellanen pien vinkki Te kaikki Suomalaiset. ETTE TE SAATANA TUOLLA SUOMEN KADUILLAKAA PYSÄHDY JUTTELEMAAN JA ESITTELEMÄÄN ITTEÄNNE JOTEN ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ ULKOMAILLAKAAN. Idioottimaista.

• JEEEEEES.

Heikin baarissa ei käyty, mutta MAININKI karaoke ja tanssi paikassa käytiin ! Se oli ihan JEES. Suomalaista karaokee sai laulaa. Siellä oli Friiman ja vappuna siellä on Tarja Lunnas. Suosittelen. Ovat kohteliaita ja palvelu pelaa. Hieno paikka ja ainan Ataturkin pääkadun varrella.

• manyak avrat

En kehus sitä Maininkia , ainakin vessat ihan törkeessä kunnossa !!!

• huhtikuun loppu

En tykännyt Heikkilöistä, koska ovat juuri noita Suomi-paikkoja mutta saman omistajan Bella Alanya oli todella hyvä. Mitään ns. suomalaista ei ollut vaan Italialais-turkkilaistyyppinen ruoka ja vähän vanhemmat kokeneet tarjoilijat. Kun viereisessä Suomi-paikassa vedettiin jotain seminaurettavaa Macarenaa, niin tuolla Bella Alanyassa oli kansainvälistä livemusaa. Me tykättiin.

• Alanyajee

Heikkilästä oli lähtenyt Bella Alanyaan työntekijöitä mutta Heikinbaarin ja Bella Alanyan omistaja on sama henkilö : )

• heikinbaari<3

Heikinbaari(se ensimmäinen) on mielestäni ihana paikka. Ruoka oli hyvää ja henkilökunta oli menossa aidosti mukana ja olivat mukavia. Kyllä on ikävä sinne. KIITOS HEIKINBAARI

• mutta...

hyvä että vielä jossain päin maailmaa kelpuuttavat...

• Nainen36_1975

Minä itse menin sinne kuuluisaan baariin, kun kaikki sitä suositteli ja minua ei suomalaisporukat haittaa. No, ilmainen kuljetus tarkoitti sitä, että tilasivat taksin, jonka saimme ihan itse maksaa. En tiedä, missä onnahti, mutta me se maksettiin.

Sitten tilattiin ruokaa... Päätettiin panostaa ja tilattiin chateaubriand kahdelle. Hintaa oli tosi paljon, mutta esim. Kanarialla ja Italiassa on saatu aivan mahtavat ateriat tuosta. Tällä kertaa meille tuotiin suoraan lautaselle viipaloituna lihakappaleet. Ne oli harmaan ruskeat. Mies veikkasi, että pakkasesta ottivat ja kokki käytti pannulla, kun oli ruskeaa pinnassa. Luulimme, että saamme tuoretta lihaa, joka leikataan siinä pöydässä. Perunoita oli muutama, lapsen "tuoremehusta" (=tiivistemehua) laskuttivat 3,5 Euroa. Kaiken kaikkiaan hintaa tuli kolmen hengen aterialle 140 liiraa ja ei ollut edes hyvää. Palvelu oli ärsyttävää ja rahastuksen maku pinnassa. Ymmärrän, kyse on bisneksestä, mutta kaikesta haisti, että nopeasti rahat vaan ihmisiltä pois. Olemme käyneet monissa Suomi-baareissa maailmalla ja poikkesimme siellä Kippiksessäkin. Heikinbaari on ollut kuitenkin pohjanoteeraus. En tiedä, mikä siinä tökki. Jotenkin se kalleus yhdistettynä siihen liian läpinäkyvään ahneuteen.

• Alanyaan 24.6.

Kiitos kun kerroit kokemuksista, osaamme välttää ko. paikkaa.

• alanyajee

Kuljettaja ei saattanut olla paikalla,kun lähditte niin jouduitte menemään taksilla.Heillä on oma tila-auto millä he kuljettavat perille ja hakevatkin.Meidätkin vietiin tila-autolla hotelille ILMAISEKSI

• 123654

Kiitos asiallisesta viestistä! Olen itse ns. Alanya-fani, mutta en silti vedä herneitä nenään, jos joku moittii Alanyaa! Voi vain kuvitella, kuinka paljon suomalaisia ja Suomea mollataan maailmalla. Lomaa odotellessa:)

• Puhumattakaan

siitä mite´n paljon SINUA mollataan maailmalla.

Tulevaisuudessa robotit korvaavat helppojen fyysisten töiden tekijät ja maailma vapautuu WHITE TRASHISTÄ.

LOISTAVAA!

• Alanyajee

No kun me kävimme Alanyassa aika vasta (tulimme 10.6) siellä oli kaikki niinkuin viime vuonnakin.Heikinbaari 1 on paras paikka emmekä menneet Bella Alanyaan niinkuin piti.Ilmainen kyyti siellä on saimme kyydin joka kerta(ei ollut taksilla).Heillähän on oma Heikinbaarin auto käytettävissä,liian myöhään ne ei aina lähde viemään.Ikinä ei mennyt kun syötiin neljästään yli 70 liiran.Halpaa on mielestäni ja juomat hyviä.Tarjoilijoita on samoja kuin ennen ja vähän uusiakin.Karaokea on,hyvät tarjoilijat on,ja ei ollut tässä ensimäisessä Heikinbaarissa mtn blondia naistarjoilijaa.Kohteliaita ollaan jne.Suosittelen!Menen kolmannen,neljännen ja viidennen kerran vielä!

• äkkilähtijä

Niin olen minäkin vuosia käynyt ko baarissa ja aina saanut hyvän palvelun ja voin
        sanoa, että itsestä se on kiinni. Työntekijät vaihtuu niin siellä kuin täällä
        kotimaassakin. tsemppiä vaan pojat.
        Mitä tulee rehellisyyteen niin sitä ainakin Heikin baarin pojilla on. Totesin sen itse
        maksoin 120 turkin liiraa kun piti maksaa 70 ja minulle tuotiin rahat takaisin ja sanottiin, että olenko erhtynyt. Miten monessa paikassa tehdään näin ????
        Että kiitos.Heikki kiitä "poikiasi"

• elokuureissu

Eilen tuli TV2:lta Ajankohtainen kakkonen jossa oli Heikki ja Heikinbaari.

Kiinteistökuningas Heikin asuntobisnes Alanyassa.
      http://areena.yle.fi/tv/1570166

Tulipa taas ikävä Alanyaan, mutta eipä hätää elokuun alussa taas mennään.

• hehheh

Haluisin käydä tsekkaa sen paikan mut mua oikeesti niiin hävettää kävellä jonnekki
      suomibaarii : D
      Ja mua naurattaa nää ihmiset jotka on niiiiii maailmanmatkaajia ja sit pitää ottaa ruisleivät,maksamakkarat ja kahvit mukaa suomesta.
      Mä ainaki ite haluun syödä kaikkee paikallista ruokaa ja hedelmiä ja kaikkee ihanaa lomalla.

• Asunnokasvantaalaine

Minä lomailen Alanyassa 4-7 krt/vuosi, koska tuli ostettua asunto sieltä takavuosina. Ja todellakin vien mukanani meetvurstit, kahvit ja jopa pussimuusia. Ei mun lompakko kestä syödä koko viikkoa ulkona. Viikon aikana syödään ulkona 2-3 kertaa. Budjetti viikoksi perheeltä on noin 300 Euroa.

• elokuureissu

Ei minusta kukaan tässä ole väittänyt olevansa mikään maailmanmatkaaja. Nämä ihmiset tykkää käydä Alanyassa ja sen lisäksi vielä tässä Heikin baarissa.
        Tuntuu jotenkin äärimmäisen naivilta alkaa väittelemään täällä siitä onko paikka hyvä vai ei. Toiset tykkää toiset ei tykkää, mutta antakaa nyt niiden jotka tykkää siellä käydä pitää oma mielipiteensä ilman että heidät luokitellaan joksikin toisen luokan kansalaisiksi. Toisaalta Heikin baari on myös kohtauspaikka suomalaisille, sillä Alanyassa asuu yhä enemmän suomalaisia ja tämä on paikka jossa voivat kohdata toisiaan ja vaihtaa kuulumisia.
        Samalla tavallahan suomalaiset pitää yhtä esim. Espanjan aurinkorannikolla, on sielläkin ns. suomibaareja joissa aurinkorannikolla asuvat suomalaiset käy.
        Jos yleensäkään tuolla Heikin baarissa on käynyt niin tajuaa ettei kyse todellakaan ole mistään pottumuusista tai lihapullista vaan oikeasti baarin tunnelmasta.

• tavuk
        Asunnokasvantaalaine kirjoitti:

Minä lomailen Alanyassa 4-7 krt/vuosi, koska tuli ostettua asunto sieltä takavuosina. Ja todellakin vien mukanani meetvurstit, kahvit ja jopa pussimuusia. Ei mun lompakko kestä syödä koko viikkoa ulkona. Viikon aikana syödään ulkona 2-3 kertaa. Budjetti viikoksi perheeltä on noin 300 Euroa.

"Asunnokasvantaalaine" kuljettaa Alanyaan kahvit, pussimuusit ja meetwurstit. Ihmettelen miksi? Asunnokas minäkin. Kipasta, Alanyumin ruokakaupasta ja Metrosta saa kaikkea tuota. Varmaan monesta muustakin kaupasta. Juhla-Mokkaa ei löydy, mutta vastaavia länsimaalaisen makuun sopivia kahveja kyllä. Itse olen tykästynyt turkkilaiseen kahviin niin paljon, että tuon sitä aina muutaman pussukan mukanani Suomeen. Ainoa juttu mitä siellä lomaillessani kaipailen, on kunnon ruisleipä, mutta ainakin Kipasta löytyy Wasa-bröd näkkileipää jota voi rouskuttaa ranskapullan sijaan. Mekin tehdään yleensä ruoka kotona, ja jos syödään ulkona, mennään lokantaan.

• alanyajee

En minäkää oikeen ymmärrä,että kaikki ruoat jne pitää tuoda suomesta turkkiin,minäkin pidän paikallisesta ruoasta enemmän kuin suomalaisesta esim.leivistä!!;D

• alanyajee

jotkut ihmiset eivät välttämättä ole tottuneet turkkilaiseen ruokaan niin he ottavat suomalaista ruokaa.Mutta mitä ihmeen hävettävää on siinä jos haluaa käydä tsekkaamassa baareja??

• ---Alanya--

Takavuosista on Heikin baarin hinnatkin nousseet kuten kaikki muukin Alanyassa. Mutta on totta että muuaalla syö halvemalla kuin Heikin baarissa.
      Itse erehdyin toissavuonna tilamaan mansikkasiiderin Heikin baarissa. Laskusta huomasin ett hinta oli 10 egee.

Juhannuksena töissä oli ainakin Matti, Jussi ja Seppo ja sitten näitä uusia poikia...

• PunttiH

Hinnoista Alanyassa ja muuallakin sanoisin, että ei se ole tyhmä joka hinnoittelee korkealle vaan tyhmä on se joka maksaa. Toisaalta jos Heikin Baarissa ehkä hinnoitellaan hiukan korkeammalle, mikä ei pidä paikkaansa, niin sillä hinnalla kehitetään uutta (Bella Alanya). Samat kysynnän ja tarjonnan lait toimii sielläkin. Heikin Baari on yleensä joka ilta tupaten täynnä toisin kuin moni muu "kansainvälinen" paikka. Heikin Baarissa käy myös paljon muita pohjoismaalaisia turisteja. Suomalaisia on yleensä ehkä vajaa puolet. Kyydit ovat olleet aina ilmaisia ja asiakaspalvelu kiitettävää tasoa niin Heikin Baarissa kuin Bella Alanyassa. Itse käymme Heikin Baarissa tuttuja moikkaamassa ainakin kerran kahden viikon lomareissulla vaikka muut ns. suomi- ja karaokebaarit kierretään kaukaa. Muuallakin Alanyassa ollaan hyvin kohteliaita, tosin esim. basaarialueella joskus vähän liiankin kohteliaita. Ruokien laadusta ja voin kertoa, että Turkkilaiset ruoat hakkaa helposti esim. Espanjalaiset, Kreikkalaiset ja varsinkin Italialaiset vastaavat niin mauillaan kuin hinnoillaan. Ranskan ruokia en ole maistanut, mutta veikkaan niille käyvän samoin. En tarkoita nyt mitään kalliita hienosteluravintoloita, koska niiden ruoat joka maassa huonoja. Portugalissa kalaruoat ovat olleet parempia kuin Turkin vastaavat. Vahinkoja sattuu vaikkapa laskutuksen suhteen jokapaikassa ja ei ole ihme jos joskus Heikin Baarinkin pojille sattuu joku inhimillinen moka tuhansien oikein laskutettujen sekaan. Siksi kannattaakin niin siellä kuin vaikkapa Suomessa aina tarkistaa lasku ennen maksua ja jos näyttää, että on ylihinnoiteltu tai muuten väärin, niin kysäistä asiaa henkilökunnalta. Homma selviää aina oikeaksi. Kaikkiaan Turkkilaiset yleensä tykkää Suomalaisista ja se on yksi syy, miksi Suomalaiset enenevässä määrin matkustaa Turkkiin, hankkii sieltä loma-asuntoja jne. Turkki ja Alanya ovat nykyään myös siistimpiä ja puhtaampia paikkoja kuin muut eteläeuroopan turistimaat. Tässä tuli kehuttua muutamaa asiaa Alanyassa reilun kolmen vuoden kokemuksella, mutta paljon vielä jäi kehumattakin.

• Mimmmu-69

"Kyydit ovat olleet aina ilmaisia "

Toi siis tosi, khih! Siis mulle.

Mut älkää läskiämmät kuvitelkokaa et teille, khih!

oikeesti vitu, oiieesti, oikeesti vittu,. oikeesti, oikeesti, vittu oikeesti!

• Hoomoilain
        Mimmmu-69 kirjoitti:

"Kyydit ovat olleet aina ilmaisia "

Toi siis tosi, khih! Siis mulle.

Mut älkää läskiämmät kuvitelkokaa et teille, khih!

oikeesti vitu, oiieesti, oikeesti vittu,. oikeesti, oikeesti, vittu oikeesti!

Olet vissiin just päässy hoidosta, oisivat voineet pitää siellä vaikka loppuvuoden, mut ei taitais sekään auttaa.

• Askim87

Onko kenelläkään heikinbaarin alista tietoa/kokemuksia?? :))

• Mimmmu-69

Siis onko vai, khih?

Onsk toi joku validi kysymys siis?

Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti vittu noikeesti, oikeesti vittu, oikeesti, oikeesti, vittu.

Oikeesti.

• kop kop

Viime kesänä Ali ei enää ollut töissä, sanoivat että lapsi oli sairastunut ja ei tullut enää töihin.

• pellemikäpelle
        Mimmmu-69 kirjoitti:

Siis onko vai, khih?

Onsk toi joku validi kysymys siis?

Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti vittu noikeesti, oikeesti vittu, oikeesti, oikeesti, vittu.

Oikeesti.

Eikö nukuta kun on niin paha olla kun muut matkustaa?

• alanyacanim

Voi ei. Mikähän Alin lapsella on? :( Ihanaa lomaa kaikille Alanyaan meneville!

• Alin lapsi

joutunut olemaan liikaa yksin, kun isä on ollut suomi-fahisen päällä 24/7.

• Alanya<3

Viime kesänä tuli käytyä heikin baarissa ja mehupaukkuja tarjoiltiin.
      Sitten kun itse asian huomasin,sanoin asiasta ja muita mukisematta tuotiin snapsi lasillinen kirkasta ja kaadettiin paukun sekaan,totes vaan,että on useampi baarimikko,että semmonen kokemus.

• läskivotze

saako edelleen kuppamunaa?

• ehkä huhtikuussa

Olen käynyt kaksi kertaa Alanyassa (myös muissa maissa) Tykkään reissata yksin ja päivistä nautin rannalla, shoppailemalla ja tekemällä ihan mitä itse haluan. Iltaisin onkin sitten eri juttu. Tunnen itseni kummajaiseksi, kun menen syömään ja iltaa istumaan. Alanyassa oli kiusallista, kun istui yksin, aina joku tarjoilijoista tuli tarjoamaan seuraansa. Päätin kokeilla Heikin baaria. Ensimmäisenä iltana myös siellä eräs tarjoilija kysyi kohteliaasti haluaisinko lähteä myöhemmin diskoon hänen kanssaan. Vastasin myös kohteliaasti ei kiitos. Tunnelma baarissa oli hyvä ja päätin syödä siellä. Jossain vaiheessa alku-iltaa tarjoilija tuli kysymään haluaisinko mennä istumaan erään Norjalaisen naisen pöytään, ettei tarvitse yksin istua. Mielelläni vaihdoin pöytää ja ilta oli mukava. Pöytään tuli muitakin norjalaisia. Kun pyysin laskun, tuli tarjoilija varmistamaan laskun kanssa onko se oikein? Arveli, että jotain on voinut mennä sekaisin laskutuksessa, kun vaihdoin pöytää. Totesin että oikein on!! Ruoka oli hyvää. Kävin siellä useampana iltana näiden kahden reissun aikana ja palvelu oli aina hyvää, samoin ruoka, kun maistelin eri annoksia. Joka kerta minulle katsottiin pöytä, jossa ei tarvinnut edes alkuun istua yksin. Tunnelma oli joka kerta hyvä. Mielestäni erittäin hyvää asiakaspalvelua tällainen. On kummallista tällä palstalla, että moititaan kalleutta ja sitä, että pitää mennä suomi-baareihin. Mielestäni hinta-taso oli ihan ok. Kyllä paljon on kiinni omasta käytöksestä ja eiköhän se ole jokaisen oma asia missä haluaa aikansa viettää.

• Hullu, sekava nainen
        ehkä huhtikuussa kirjoitti:

Olen käynyt kaksi kertaa Alanyassa (myös muissa maissa) Tykkään reissata yksin ja päivistä nautin rannalla, shoppailemalla ja tekemällä ihan mitä itse haluan. Iltaisin onkin sitten eri juttu. Tunnen itseni kummajaiseksi, kun menen syömään ja iltaa istumaan. Alanyassa oli kiusallista, kun istui yksin, aina joku tarjoilijoista tuli tarjoamaan seuraansa. Päätin kokeilla Heikin baaria. Ensimmäisenä iltana myös siellä eräs tarjoilija kysyi kohteliaasti haluaisinko lähteä myöhemmin diskoon hänen kanssaan. Vastasin myös kohteliaasti ei kiitos. Tunnelma baarissa oli hyvä ja päätin syödä siellä. Jossain vaiheessa alku-iltaa tarjoilija tuli kysymään haluaisinko mennä istumaan erään Norjalaisen naisen pöytään, ettei tarvitse yksin istua. Mielelläni vaihdoin pöytää ja ilta oli mukava. Pöytään tuli muitakin norjalaisia. Kun pyysin laskun, tuli tarjoilija varmistamaan laskun kanssa onko se oikein? Arveli, että jotain on voinut mennä sekaisin laskutuksessa, kun vaihdoin pöytää. Totesin että oikein on!! Ruoka oli hyvää. Kävin siellä useampana iltana näiden kahden reissun aikana ja palvelu oli aina hyvää, samoin ruoka, kun maistelin eri annoksia. Joka kerta minulle katsottiin pöytä, jossa ei tarvinnut edes alkuun istua yksin. Tunnelma oli joka kerta hyvä. Mielestäni erittäin hyvää asiakaspalvelua tällainen. On kummallista tällä palstalla, että moititaan kalleutta ja sitä, että pitää mennä suomi-baareihin. Mielestäni hinta-taso oli ihan ok. Kyllä paljon on kiinni omasta käytöksestä ja eiköhän se ole jokaisen oma asia missä haluaa aikansa viettää.

Mutta nyt jätit tarkoituksella kertomatta tärkeimmän?

Kerro nyt.

Käytätkö hiusverkkoa? Rodriquesin veljekset nimittäin käyttävät.

• Kysymys

Tietääkö kukaan kappaleen nimeä jota heikin baarin tarjoilijat tanssii päivittäin?

• Ainaki

Tarkan Simarik: Kiss kiss

• Kysymys
        Ainaki kirjoitti:

Tarkan Simarik: Kiss kiss

Oli viellä joku muukin tämän lisäksi

• Olkaapa hyvät
        Kysymys kirjoitti:

Oli viellä joku muukin tämän lisäksi

cha cha slide on kans yks mitä ne tanssii ja sit kans toi kiss kiss, löytyy iha ku isket youtuben hakuun noi ni oikeet versiot, cha cha sliden videossa aluksi jotai pölinää mut kuitenki se sama biisi. Ite ollaan kaverin kaa opeteltu molemmat ulkoo :D sit kans on ne joskus vetäny sen tiputanssin mut se nyt on jokapaikassa se sama..

• alanyajee

kiss kiss muistaakseni on kappaleen nimi,riippuu mitä tarkoitat kun niillä on kaksi tanssityyliä ja kappaletta :D

• pettynyt12

Heikinbaari noh siellä tarjoilijat vaihtunut ja yhdellä tarjoilijalla Alilla ollut 5 tyttö kierroksessa yhden loman aikana että jos haluaa huijattavaksi niin sinne vain!!

• Lauriina81

Siis kuka niistä on Ali. Kerran kävin tänä kesänä ja meni hermot kun osaksemme tuli vaan arvostelua ja lopulta sitä numeroiden vonkaamista. Kadir tuntu olevan pahin ja Ilyas. Mut oisko alilla vaikka face ni vois vilkasta onko tuttu naama. En tykänny koko paikasta ja muina vuosina meno parempi, eikä oo tarvinnu kaikille kertoa miks äiti vanhentunu ja minä laihtunu ja kaverini lihonu. Voisivat hieman opetella käytöstapoja. Ei kaikkia kiinnosta syödä kun joku koko ajan niskassa hiillostamassa ja arvostelemassa henk.koht asioita. En mee enää.

• A_?
        Lauriina81 kirjoitti:

Siis kuka niistä on Ali. Kerran kävin tänä kesänä ja meni hermot kun osaksemme tuli vaan arvostelua ja lopulta sitä numeroiden vonkaamista. Kadir tuntu olevan pahin ja Ilyas. Mut oisko alilla vaikka face ni vois vilkasta onko tuttu naama. En tykänny koko paikasta ja muina vuosina meno parempi, eikä oo tarvinnu kaikille kertoa miks äiti vanhentunu ja minä laihtunu ja kaverini lihonu. Voisivat hieman opetella käytöstapoja. Ei kaikkia kiinnosta syödä kun joku koko ajan niskassa hiillostamassa ja arvostelemassa henk.koht asioita. En mee enää.

Siis kuka Kadir,kaveri seurustelee Kadirin kanssa. Ovat olleet jo kaks vuotta yhdessä

• Voipyhä
        A_? kirjoitti:

Siis kuka Kadir,kaveri seurustelee Kadirin kanssa. Ovat olleet jo kaks vuotta yhdessä

Hyvähän se on naimisissa olevan miehen kanssa seurustella :D

• A_?
        Voipyhä kirjoitti:

Hyvähän se on naimisissa olevan miehen kanssa seurustella :D

Voi tietty olla eri tyyppikin,ei vissiin oo mikään harvinainen nimi

• Voipyhä
        A_? kirjoitti:

Voi tietty olla eri tyyppikin,ei vissiin oo mikään harvinainen nimi

Jos kyseessä on heikinbaarissa työskentelevä Kadir niin ei kyllä ole eri tyyppi- sillä on turkkilainen nainen, vaan ei puhu siitä. On muuten nätti nainen, en tajua miksi kadir juoksee vieraissa ja vonkaa puh.nroita, kaipa parempien tippien toivossa.

• Malttimatti25
        Voipyhä kirjoitti:

Jos kyseessä on heikinbaarissa työskentelevä Kadir niin ei kyllä ole eri tyyppi- sillä on turkkilainen nainen, vaan ei puhu siitä. On muuten nätti nainen, en tajua miksi kadir juoksee vieraissa ja vonkaa puh.nroita, kaipa parempien tippien toivossa.

Ei auta vaikka olisi kuinka nätti jos on huonot uitut, niin ei jaksa kauaa kiinnostaa.

• memmet

Kuka tämä kyseinen Ali on josta puhutaan? Kaverini on menossa tapaamaan jotain Alia noin 1kk päästä, Bella Alanyassa työskentelee. Toivottavasti ei ole sama Ali ettei ystäväni joudu pettymään..

• kkooop

Ilyas on todella kiero !

• rupaduuri.

mitäs retkahdatte typeriin sanoihin ja sitten luulette olevanne ainoita sielä, joku tuolla aiemmassakin vonku kuinka Alilla ollut 5 yhden loman aikana.
        tottakai, sehän on vain takuu siitä että kys. henkilö tulee takaisin, eikä todennäköisestikään yksin vaan tuo kaverit tullessaan mikä tietää isompaa laskua ja näille parempaa palkkaa ;)

• niin miten

Miten Ilyas on kiero?

• nähty on

Eikös se riitä vastaukseks et se on turkkilainen ja vielä mies ;)

• LomalleLompsis

Sen verran rupes ärsyttämään, että pakko sanoa : IHME PELLEJÄ !!!

Hyvää matkaa kaikille Alanyaan -Heikin baariin meneville ja sen kaukaa kiertäville.

Onneksi pääsee taas pian aurinkoon :)

• Ja varsinkin

kieromuna-LLyasta katsomaan.

Se panee suomihutsua nurkankin takaa.

Sen muna on niin kiero!

• Pitääkö olla tekemisissä
        Ja varsinkin kirjoitti:

Sen muna on niin kiero!

Jokainen tuntuu tietävän miten siellä asiat ovat, mut eikö nää tekstit jo ole aika loukkaavia.

• Romanfin1
        Ja varsinkin kirjoitti:

Sen muna on niin kiero!

Paneeks kundiakin:)? Vois kokeilla ja vaikka sponssatakkin sitä, jos tekee sillä kierolla makkarallaan tosi hyvän työn? Kertokaapa, missä tää ori tarkalleen on?

• Only the best.

Kiitos Heikki.Matti ja Jussi ja sokerina pohjaalla jostain kumman syystä BABLO on ollut aina laulamassa!

• alanyajee

Bablo on omistanut heikinbaarin omistajalle biisin :Alanyan kuningas.
        Ehkä siksi hän on aina siellä

• KOKENUT KÄVIJÄ

Ihana Alanya, onneksi lomaan on enään 2 viikkoa! Itse olen käynyt Alanyassa ihan vauvasta asti (n.20 kertaa) ja Heikki on kuin veli minulle..aina on ollut niin ihana ja paras palvelukin! Bellassa en ole vielä päässyt käymään, koska edellisestä lomasta on jo yli puoli vuotta, bellaa ei ollut silloin vielä avattu.. Mutta Heikki on kyllä kertonut siitä paljon.. Naurettavaa kun ihmiset mollaavat jos menee Suomi-baariin ulkomailla, kateellisten puhetta.. Niitä ärsyttää kun eivät itse pääse viettämään maailman ihanimpaan paikkaan lomaa

• huhuuuu1

Ceto perustamassa omaa baaria yhdessä tänä kesänä Heikin Baarissa olleen tarjoilijan kanssa.!!!!!!

• niinniii

Harunin ja Ceton ravintola on jo avattu. Nimeltään tais olla Onnela Alanya.

• Alanyajee

Kaikista haukuista huolimatta,itse olen käynyt Alanyassa ja Heikinbaarissa kaksi kertaa,suunnilleen kolme viikkoa ja viihtynyt Heikinbaarissa hyvin.Bella Alanyassa en käynyt ku joka kerta unohdin :DD Harri,Matti ja Ceto ovat parhaita!!!Pitää käydä siinä uudessa baarissa sitten kun se on valmis!:)) Tänä vuonna elokuussa menossa uudestaan kaverin kanssa viikoksi Alanyan lämpöön!

• Alanyaan menossa

Onko teillä mitään kokemuksia heikin baarin ja bella alanyan tarjoilioista hyviä tai huonoja haluaisin tietää

• olen nuija

Hyviä vai huonoja, siis tarjoilemaanko?

En ymmärtänyt kysymystä, tosin tyhmä minun vastata ylipäätänsäkään kun en
        suomibaareissa juokse.

• alanyajee

Heikinbaarin tarjoilijoista on kokemuksia tai siis ainakin hyviä. Ystävällisiä ovat ja mukavia. :)

• Alanyaan menossa

Siis kokemuksia siitä millaisia työntekijöitä siellä nykyään on.

• onnela alanya

Jotkut täällä puhukin Ceton ja Harrin baarista, Onnela Alanyasta. Tosiaan he ovat sen jo avanneet, sijaitsee Kippis -baarin ja Marco Polo -ravintolan vastapäätä.

• jassuje74

Tervetuloa suomalaiseen karaokebaariin Tangoon! Karaoke alkaa klo 19 ja loppuu klo 24. Meillä löytyy noin 40 000 karaokekappaletta. Suomalaisille tarjotaan alkupalat ja jälkiruoat suomalaista kahvia. Ota yhteyttä Jassuun 905075683132 tai ravintolaan 902425120172. Tervetuloa tutustumaan!fb ravintola tango alanya..tango avatta 2.15.2013.tervetuloa

• veksi 6

Siis koska avataan , eikö ole vielä Vappuna auki , ajattelin että siellä vois olla kunnon suomalaiset vappujuhlat ??????

• joojoo
        veksi 6 kirjoitti:

Siis koska avataan , eikö ole vielä Vappuna auki , ajattelin että siellä vois olla kunnon suomalaiset vappujuhlat ??????

Ei avaudu Heikinbaari enään.

• kimra
        joojoo kirjoitti:

Ei avaudu Heikinbaari enään.

Bella alanya on nykyisin myös heikinbaari , ainakin neonvalot niin väittää. Ja lähellä oleva Heikin baari ei kuulemma ole Heikin (Aliln) , mutta Nimi on edelleen Heikin baari. Eilen käytiin katsomassa. Mut ei kyllä mennä sinne istuu !! Siel istuu niitä yleensä niitä joille heikki on päässyt myymään asunnon,Heh heh ja halvalla...;) pitää niitä paapoa et pysyy tyytyväisinä??

• kierrän kaukaa
        kimra kirjoitti:

Bella alanya on nykyisin myös heikinbaari , ainakin neonvalot niin väittää. Ja lähellä oleva Heikin baari ei kuulemma ole Heikin (Aliln) , mutta Nimi on edelleen Heikin baari. Eilen käytiin katsomassa. Mut ei kyllä mennä sinne istuu !! Siel istuu niitä yleensä niitä joille heikki on päässyt myymään asunnon,Heh heh ja halvalla...;) pitää niitä paapoa et pysyy tyytyväisinä??

toi on niin totta tai sitten siellä on näitä työluvattomia suomityttöjä töissä ja sisäänhuutamassa asiakkaita. :) ravintolassa istuu myös muut suomalaiset turistit, jotka kuvittelee poikien/henkilökunnan olevan heidän syädnystäviään. Totuus onkin sitten toinen :)

• pettynyt heikin baar

kuka tietää..kuinka saisin laitettua Heikille sähköpostia?? en tiedä nimeä kokonaan ja mistä etsiä?? Tulin juuri sieltä bella-paikasta ja haluaisin Heikiltä kysyä muutamia asioita, kuinka väärin meitä kohdeltiin?? Hinnat seinällä ja kun ostat, niin hinta muuttuu..huijausta prkl...

• Abdullahh

• bellaal

FB.stä löytyy ainakin Bella Alanya.

• pettynyt heikin baar

Kiitokset...en ollut etsinyt tarpeeksi kauan vielä...

• heikkiyoyo

Se alkuperiäinen Heikinbaari ei tosiaan ole enää auki, vaan muutamia metrejä itään on avattu "uusi" Bella Alanya Heikinbaari tai ainakin vähän sinnepäin. Sama lafkahan se on kun edeltäjänsä, paikka vain isompi ja ruoka-annokset pienentyneet tosi paljon. Oletin kyllä, että pippuripihvin kanssa tulisi enemmän kuin neljä ranskalaista :)

• Tattimatti25

Heikki pyrkii uudistamaan toimintaansa kurmeeksi. Kurmeehen liittyy niukkuus ja se, että asiakas joutuu lähtemään kotiin kebabkioskin kautta.

• anonym1

Heikin Baarin työntekijöistä osa siirtynyt Bella Alanyaan töihin ja minusta yhtä hyvä palvelu siellä kun on ollut aina ennenkin! Ruoka on hyvää ja annokset mielestäni yhtä isoja kuin aina ennenkin. Hinnat ovat saattaneet vähän nousta mutta niin ne ovat muuallakin nousseet. Työntekijöiden työn kuvaan kuuluu flirttaileminen joten esimerkiksi tämä Ali ei välttämättä ole pyörittänyt montaa tyttöä samaan aikaan. Se on voinut olla vain huoletonta flirtailua, eikä sen enempää (: Osa työntekijöistäkin on hyviä tyyppejä eivätkä kaikki pyöritä monta naista vaikka osa saattaa näin tehdäkkin! Tuttuni ollut 4 vuotta naimisissa entisen heikinbaarin työntekijän kanssa ja onnellisesti ovat yli 3 vuotta asuneet suomessa!

• Onnellisesti

veronmaksajien piikkiin siis.

Turkkilaisten tarjoilijapoikien naisten sosiaaliluokka kun nyt on kaikilla tiedossa.

• memmet

Kuka tämä kyseinen Ali on josta puhutaan? Kaverini on menossa tapaamaan jotain Alia noin 1kk päästä, Bella Alanyassa työskentelee. Toivottavasti ei ole sama Ali ettei ystäväni joudu pettymään..

• voivoi..

Ilmeisesti täällä on puhuttu muutamastakin eri Alista. Bella Alanyassa ei tietääkseni tällä hetkellä työskentele muita Ali-nimisiä (paitsi tietenkin itse omistaja, josta usein Heikkinä puhutaan). Kokonimiä ei täällä viitsi huudella. Ali on kaikista tarjoilijoista pisin tai ainakin yksi pisimmistä, hyvin laiha, vähän partaa huulen alla ja leuassa, hymykuopat. Facebookin mukaan syntynyt 5. maaliskuuta. Noin 26-vuotias. Ikänsä hän kuitenkin usein valehtelee, kuten monet muutkin turkkilaiset pelurit :D

Jos tuntomerkit täsmää, niin voi kaveriparkaa. Sydän tulee särkymään :(

• Toivoa sopii
        voivoi.. kirjoitti:

Ilmeisesti täällä on puhuttu muutamastakin eri Alista. Bella Alanyassa ei tietääkseni tällä hetkellä työskentele muita Ali-nimisiä (paitsi tietenkin itse omistaja, josta usein Heikkinä puhutaan). Kokonimiä ei täällä viitsi huudella. Ali on kaikista tarjoilijoista pisin tai ainakin yksi pisimmistä, hyvin laiha, vähän partaa huulen alla ja leuassa, hymykuopat. Facebookin mukaan syntynyt 5. maaliskuuta. Noin 26-vuotias. Ikänsä hän kuitenkin usein valehtelee, kuten monet muutkin turkkilaiset pelurit :D

Jos tuntomerkit täsmää, niin voi kaveriparkaa. Sydän tulee särkymään :(

Ainakin niin voi toivoa!

• Hyvästi Turkki....

Heikinbaari oli niin alle arvostelukyvyn ettei koskaan enää....laskussa huijattiin ja henkilökunta epäystävällistä. Ei koskaan enää....

• kantis22

kuinka tämä Ali josta puhutaan käyttäytyy näitä hurahtaneita tyttöjä kohtaan?enemmänkin kokemuksia?viekö vapaa ajallaan katselemaan paikkoja tai muuta?

• Suomiturkkisuomi

Turha laittaa linkkejä, kun kukaan järkevä ei noita lähde klikkailemaan...

• aurinkoarska

Mm-lätkää pitää löytää joka toukokuu Alanyasta ja sitä löytyy monistä ravintoloista. Meinasimme mennä Heikin baariin vuosi sitten mutta onneksi matkaa oli 3 km. Ei oikein näiden kirjoitusten perusteella ole paljon syytä tutustua paikkaan ellei satu ohitse kävelemään.

Yleensäkin ulkomaanmatkoilla on kiva tutustua enemmän paikalliseen kulttuuriin ja kontaktit hotellin suomalaisten kanssa usein riittävät.

Tervetulijaistilaisuudet matkatoimistoilla ovat ala-arvoisia. Siellä puhutaan kaikkea muuta kuin asiaa. Tärkeintä olisi antaa turvallisuus- ja käytösohjeet sekä käytännön neuvot ja esitellä lyhyesti aktiviteettejä. Näitä saa enää tuskin lainkaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      110
      4316
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3513
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      83
      3359
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3301
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      26
      3258
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      73
      2935
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      64
      2807
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2579
    10. Autolla törmäilijä

Kuka törmäili yläkouluikäiseen pyöräilijään?
      Jämsä
      9
      2492
    Aihe