Terve. Käsillä on melko tuore ja meillä ihmettelystä herättänyt aihe, eli Boran-service valo.
Hieman taustaa: Kun ei itse tiedetty miten valo nollataan, niin pyydettiin sitä Teboilista samalla kun vaihdettiin öljyt jne. huollot... mutta eivät sitten osanneet enää valoa nollata, vaikka sama Teboil nollasi sen noin vuosi sitten ja sama huoltomies on yhä siellä hommissa. Aiheutti melkoista ihmetystä tuo, mutta eikait sitten... aina ei voi voittaa edes Teboililla. Tällä kertaa asiakkaana en ollut minä, vaan tyttöystäväni... lieneekö tällä jotain merkitystä. Paljon huonompaa palvelua tyttöystäväni on auton kanssa saanutkin yleensäottaen. Hän on yksi maailman herttaisimmista ihmisistä, enkä käsitä miksi kukaan haluaisi olla ilkeä, kun ei hänkään ole. :(
Noh. Tulppien vaihtoon tarvittiin kuitenkin erikoisempaa avainta, jota ei Teboililla ollut, joten sitten mentiin Laakkoselle vaihtamaan. Samalla pyydettiin myös Service-valon nollaamista. Ja mitä sanovat Laakkosella? "Emme nollaa, koska koko huoltoa ei tehty Laakkosella alunperin". Täh??? Autolla on ajettu noin 175000km, sitä on edellisen omistajan aikana huollettu tunnollisesti, ja nykyisenä omistajana aiomme jatkaa tunnollisuutta. Tiedä vaikka Boratti ajelisi vielä 22-vuotiaanakin, kuten äitin vanha corolla :)
Kysymys kuuluukin, että onko 2002-mallin karvalakki Boran service-valon nollaamisesta jotain sivuvaikutuksia, jos sen tekee itse. Eli jos se on tavallinen laskuri ilman mitään semantiikkaa, niin kyllähän tuon nollata periaatteessa uskaltaisi, mutta kun en tiedä kaikkea, niin en uskalla. Ja mahtaako virran päällelaiton yhteydessä kuuluva pitkä piippaus liittyä juuri tämän service-valon näkymiseen. Ihmiset näyttävät tekevän tuota melko huolettomasti youtubessa, mutta tietokone-ihmisenä luonne ei vain anna tehdä tuollaista ilman tietoa.
Teboil, Laakkonen ja service-valo - eh...
Boratin kuski
2
211
Vastaukset
- nimimerkki10
Jos siinä on muuttuvapituuksinen huoltoväli niin se menee kiinteälle välille itse nollattaessa, ellei ole erityistä laitetta joka siihen on tarkoitettu.
- Miksutin,.,.
Moi! Katsopa huoltokirjasta, miten valo nollataan. Ei ole kummoinen toimenpide. Jos huoltokirja puuttuu, niin pyydä pokkana kaverilta, tutulta , tuntemattomalta jne. Jos ei rupea hoitumaan, niin katselen itse vaikka tuosta meidän papan Jetasta ja laitan sen sulle sähköpostiin, jollet ole sitä siiheksi saanut nollattua. Seuraan nyt tätä keskustelua jonkin aikaa. Jos ei pelitä, niin palataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698