Lihava

Retiisi!

Olen lihava, vaikka en syö juuri mitään! Aineenvaihduntani on niin huono:( vituttaa katsoa laihoja ihmisiä, koska ovat saaneet hyvän aineenvaihdunnan!

13

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhävalas-

Sä olet ryhävalas! Onneks on kauniita ja hoikkia venäläisnaisia.

• kaskelotti=sinäkö?

mistä päättelit alottajan olevan nainen ??
        Retiisi kuvaa huomattavasti paremmin toisen sukupuolen edustajia : )

• 170/67

jospa syöt vääränlaista ruokaa.....tarkista mitä syöt

• Retiisi!

Ei se ole siitä kiinni mitä syön, vaan siitä et lihon ruokaa katsoessanikin! Kaikki kaverini pysyy laihoin, vaik syödään samaa ruokaa:(

• temari.,,
        Retiisi! kirjoitti:

Ei se ole siitä kiinni mitä syön, vaan siitä et lihon ruokaa katsoessanikin! Kaikki kaverini pysyy laihoin, vaik syödään samaa ruokaa:(

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Ajattelet lihovasi ja lihot.

Vaihda kokeeksi ajatteluasi positiiviseksi laihtumiselle, eli ajattelet laihtuvasi ja hups, laihdut.

Totesin tämän tehoavan omaan ylipainoiseen kehooni. Olin ylipainoinen, lähinnä vatsakas. Lisäsin ajatteluuni toimintaa, eli hivelin vatsaani molemmin käsin ja ajattelin, että tästä täytyy päästä eroon, minun pitää laihtua. Toistin tätä päivittäin, yleensä aamuisin ennen pukeutumista päiväasuun.

Ja mitä tapahtui? Muutamassa kuukaudessa painoni putosi 15 kiloa. Ihmettelin sitä itsekin ja kävin tutkituttamassa itseni, mutta mitään fyysistä vikaa ei löytynyt.

Jollekin herää kysymys, tutkitutinko pääni. En, vaikka usein kaikki meidän ongelmamme johtuvatkin lähinnä korvien välisestä toiminnasta. Sillekin voi tehdä jotain kotikonstein, kuten nyt esimerkkinä olevalle ylipainolle.

Rasvahivelyllä kilot kuriin.

Kiitos 100 €uroa tililleni.

• Erstopeppu

Jos/kun tahdot laihtua, se on pitkä ja raskas tie, jonka läpikäynyt hyötyy itse niin paljon! Ensiksikin olo paranee, on kivaa miehet/naiset alkaa pörräämään ympärillä, toki luonteellakin väliä...Tosin ei hurmaava luonnekkaan riitä, jos olet "iso":) Pikku vinkkejä 1. suklaa pois
      2.sipsit pois
      3.Leipä minimiiin
      4.herkuttelupäivä yhteen viikossa
      5.säännölliset ruokailut
      6.Säännöllinen monipuolinen urheilu

Jos nuo ei auta, et ole viitsinyt nähdä vaivaa!!!

• stoneass

Olikin jo ihan ikävä ters....eikun erstopeppua : D

• Garppinen

Ainoastaan karppaus toimii!!Muut konstit ovat huuhaata.

• CUNTOGURU

Se mikä toimii sinulla, ei välttämättä toimi kaikilla:)1 Itse laihdutin liikunnalla 2pienentämällä annosmäärää ja 3 napostelu/karkit pannaan

• kaalimato!

Tässä se tulee TOTUUS!!!! Olen lihava, koska syön liikaa se on vaan niin kivaa! Olen yrittänyt laihduttaa, mut aina se on loppunut viimestään siihen, kun lihakset on kipeät! Silloin on ollu aina helppo rösähtää katsomaan telkkua, karkkipussin kanssa!!! Kyllä minua vituttaa oma saamattomuuteni ja laiskuuteni, mut se on MINUN valintani, en vaan jaksa nähdä niin paljon vaivaa, et laihtuisin...Mutta elkää silti tulko minulle läskeistäni vittuilemaan!

• pakkolaihdutus

Vedän tosi tiukkaa treeniä 3 krt/pv :ssä ja viikonloppuisin vielä jotain spinningiä ryhmässä ja vapaa-aika meneekin siinä.Hyvä kun töissä jaksaa käydä.
      Ruoan oksentamisen olen melkein saanut lopetettua.Mutta jos sorrun ilalla karkkipussille /sipsille,niin sitten kyllä sormet kurkkuun ja rangaistuslenkille.

Lääkärini mukaan kaiken alku oli eräs ex:ni,joka arvosteli kovin sanoin kehoani ja suorastaan pakotti henkistä välivaltaa käyttäen kuntoilemaan enemmän kuin fysiikkani ja psyykeni kesti.Hänellä oli itsellään ongelmia mutta vaahtoamalla minun muka huonoista kohdistani hän kai sieti itseään paremmin ...tunsi kai jotain sairasta ylemmyydentunnetta.
      Tätäkään en suosittele kellekään !!

• asdfghjklöä

Siulla on ollu mu lk ku ukko ! Silti tuo määrä treeniä ei voi mitenkään olla mahdollista 3 kertaa 7 = 21 treeniä viikossa plus viikonlopun spinningit ja käyt vielä töissäkin ! Kokeileppa tällästä ohjelmaa et treenaat aina vain joka toinen päivä kovaa ja joka toinen päivä kevyt kävelylenkki, sunnuntai vapaa ja reilummin ruokaa ja ehkä hieman herkkuja! Lisäksi tulis kuunnella kehoa ja pitää tarvittaessa useampikin vapaa, sillä pakkolla treenaaminen vie sinua huonompaan suuntaan. Muista myös se seikka, et treenaat vain itseäsi varten et muita! Lisäksi olis hyvä olla joku treenikaveri( oman motivaation hukassa ollessa, kaveri potkii treeneihin)

• annenyberg

Kaikki tietää liikunta terveydelle hyväksi mutta liika on liikaa siinäkin.Kohtuus kaikessa.Ja sellasille sairaille lähimmäisen rääkkääjille kuiten edellä kerrottiin toivottaisin : vedä se eräskin tavara päähäsi vaan !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe