Tuosta puuttuu vain se, että erilaisia taistelu- ja tappajarotuja valitsevat vain rikolliset, psykopaatit ja äärimmäiset narsistit. Ei ole kehdattu laittaa yleiselle sivustolle mutta minäpä kehtaan.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/04/1531932/tutkimus-koiravalinta-paljastaa-yllattavia-asioita-omistajasta
Kärsittekö lukea?
23
206
Vastaukset
- kikkelitonttu
Olen shokissa!
- Oho *
Täyttä pötyä monen monet tutkimukset. Monasti olen miettinyt kuka näitä älyttömiä tutkimuksia rahoittaa.
Uskomatonta lööperiä. - Jepulisjee
Omistan taistelukoirarodun ja ainoa rikokseni on ollut ylinopeus ja olen 52v. Hassua. Ja maksan myöskin veroa enemmän kun sinunkaltaisesi työtön pummi.
- Jepulisjee
Tai no miellän tämän koirarodun työkoiraksi, mutta pystyn kyllä näkemään ketkä ihmiset sitä pitävät taistelukoirana. Ja peniksenjatkeena se ei ole kun sattuu olemaan tarpeeksi suuri ja omistan jo melko kalliin mersun ja mukavan kämpän.Vedä ittes jojoon ja hanki gerbiili.
- Joojoo
Jepulisjee kirjoitti:
Tai no miellän tämän koirarodun työkoiraksi, mutta pystyn kyllä näkemään ketkä ihmiset sitä pitävät taistelukoirana. Ja peniksenjatkeena se ei ole kun sattuu olemaan tarpeeksi suuri ja omistan jo melko kalliin mersun ja mukavan kämpän.Vedä ittes jojoon ja hanki gerbiili.
Jätkä rehentelee rahoilla kun juuri on saanut ostettua osamaksulla ruosteisen mersun joltain mannelta. Jotain rajaa sullekin hei.
- kikkelitonttu
Joojoo kirjoitti:
Jätkä rehentelee rahoilla kun juuri on saanut ostettua osamaksulla ruosteisen mersun joltain mannelta. Jotain rajaa sullekin hei.
En tiedä mitä sanoa!
- Jepulisjee
Joojoo kirjoitti:
Ei ollut mannelta vaan ihan mersun merkkiliikkeestä en tiedä sitten oliko myyjä sitten mulatti tai mannehtava. Ruostetta ei kauheasti 4 vuotta vanhasta autosta löydy vai onko kokemusta??
- kikkelitonttu
Jepulisjee kirjoitti:
Ei ollut mannelta vaan ihan mersun merkkiliikkeestä en tiedä sitten oliko myyjä sitten mulatti tai mannehtava. Ruostetta ei kauheasti 4 vuotta vanhasta autosta löydy vai onko kokemusta??
Ei ole.
- Joojoo
Jepulisjee kirjoitti:
Täällä nää palstat on siitä kivoja että voi kertoo kaikkii kivoi jutskia ittestään ilman että kukaan voi enempää kuin vastaan väittää ;D
Kiva puhua lämpimikseen kaikkea soossia, eikö vain`? - kikkelitonttu
Joojoo kirjoitti:
Täällä nää palstat on siitä kivoja että voi kertoo kaikkii kivoi jutskia ittestään ilman että kukaan voi enempää kuin vastaan väittää ;D
Kiva puhua lämpimikseen kaikkea soossia, eikö vain`?Kyllä näin on!
- hhahahahahaha
Joojoo kirjoitti:
Kiva puhua lämpimikseen kaikkea soossia, eikö vain`?Niin sinäkin voit puhua täällä lööperiä siitä, että erilaisia taistelu- ja tappajarotuja valitsevat vain rikolliset, psykopaatit ja äärimmäiset narsistit. Mistäs ton tutkimuksen potkaisit?? Miten voit todistaa juttusi? Et mitenkään.
- lolololololololololo
Kirjoittaja on siis tekopyhä paska.
- kikkelitonttu
En tiedä miten kommentoida!
- Kikkelitontunfani
Oothan säkin rikollinen kikkelitonttu! Sulla on pystykorva!
- kikkelitonttu
En ole. Pystykorva jäi siwan pihalle ja joku vei sen. Fäni
- Kikkelitontunfani
kikkelitonttu kirjoitti:
En ole. Pystykorva jäi siwan pihalle ja joku vei sen. Fäni
No sitten oot entinen rikollinen! Olen shokissa!
- pimppipeikko
Kikkelitontunfani kirjoitti:
No sitten oot entinen rikollinen! Olen shokissa!
Kikkelitonttu on mun! Älä koske.
- kikkelitonttu
pimppipeikko kirjoitti:
Älkääs nyt fänit riidelkö!
- Kikkelitontunfani
pimppipeikko kirjoitti:
Olin ennemmin olemassa kuin sinä pimppipeikko! Älä rupee mulle ryttyilee!
- kikkelitonttu
Kikkelitontunfani kirjoitti:
Olin ennemmin olemassa kuin sinä pimppipeikko! Älä rupee mulle ryttyilee!
Naamani punastuu!
- pimppipeikko
kikkelitonttu kirjoitti:
Naamani punastuu!
Olen shokissa!
- POIKA VARJOISELTA..
myös pelokkaat ihmiset usein valitsevat NS taistelukoiran! on voinut tapahtua elämässä jokin hirveä väkivaltatilanne?! tuli vain mieleen tuo ...
http://www.youtube.com/watch?v=eB6cB9em2p8 - Joobax
"Tutkijat tulkitsevat tuloksia niin, että ihmiset valitsevat koiran samoilla kriteereillä kuin puolison - sen pitää olla omaan luonteeseen ja elämäntapaan sopiva, jotta suhde voi kestää."
Pitikö tätä lopputulosta varten tehdä oikeen tutkimus??? Ihmiset valitsevat itselleen tarkoitukseen sopivan koiran! Huu, olisin mäki voinu tän kertoo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960