Kouluampumiset, metsästys ja maanpuolustus

aseistariisuntaa

taas ampumiset ja metsästys rinnastetaan

http://www.hs.fi/juttusarja/heikkinen/artikkeli/Pistoolien kielto ei riitä ratkaisuksi/1135239774892

Mikko-Pekka Heikkinen viittaa metsästysaseisiin koulusurma-asiassa

--- ihme juttu että nämä vihervasemmistolaiset haluavat aina sitä aseistariisuntaa -- vaikka kyllähän Tannerkin (sdp) kaipasi sellaista 30-luvulla ja onnistuikin pitkälti: armeijalla oli tosi vähän aseita vuonna 1939.

2

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryynäsen Topi

Marginaali ryhmä huutelee ja saa äänensä kuuluviin koska 300 000 metsästäjää ja toiset 300 000 aseharrastajaa ei nosta mitään vastarintaa aiheesta. 600 000 ihmistä on paljon ja sellaisella määrällä on kuuluvuutta jos joku aukasis turpansa puolustaen ase harrastusta. Kieltojen puoltajat ovat vihreät ja vasemmistolaiset jotka jo muutoinkin kuuluvat aseistakieltäytyjä sivareihin. Heistä ei maanpuolustuksellisesti olisi Suomelle mitään virkaa. Ja mikäli tuollaiset ase kiellot pelkästään hysteriaan lietsoten menisi läpi ja aseet kerättäisiin pois olisi se viimeinen niitti Suomen armeijallekin. Ainakaan minä en sellaista maata puolusta jossa minulla ei ole oikeutta harrastaa metsästystä ja ammuntaa. Itse en ole rikollinen vaan laillinen ase harrastaja ja oudointa tässä on se että laillinen harrastaja otetaan silmätikuksi ja siitä tehdään rikollinen pelkässtään sen tähden mitä harrastaa.
      Raavaan miehen on helppo viedä tikkari pikku lapselta kuten myös poliisin on helppo viedä luvat lailliselta aseharrastajalta jopa perättömiä ilmiantoja tutkimatta.
      Viranomaiset voisivat ratsata ja vale ostaa laittomia aseita vaikka päivätyökseen mutta ei se laiton ase heitä kiinnosta vaan laillinen. Onko joku epäsuhta tässä hä??

• metsästäjä myös

Ei ole mitään hyötyä niputtaa asevastustajia mihinkään "vihreisiin ja vsemmistolaisiin", se herättää vain ärtymystä. Minunkin metsästyskavereissa on molempia. Ja sitten on 4,8 miljoonaa joitka eivät metsästä tai harrasta ammuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe