Ihmetellen suuresti

pika.pika

Minun lapsuudessani Pokemon oli kovaakin kovempi juttu. Pyöriihän ne vieläkin telkkarissa ja kauppojen hyllyllä mutta ei läheskään siinä määrin kuin 2000-luvun alkupuolella. Pokemonista on jäänyt minulle henkilökohtaisesti hyviä muistoja ja keräilykortit ovat tunnearvoltaan lähes mittaamattoman arvokkaat. Ja eipä ihme, onhan Pokemon edelleenkin maailman viiden katsotuimman animaatiosarjan joukossa. Siksipä ihmettelenkin SUURESTI, että miksi sitä ei julkaista kokonaisuudessaan boksina eka kaudesta alkaen. Löytyy vain puolivälin kausilta muutamia parin jakson bokseja... Varmasti olisi kysyntää. Kaikki muut piirros ja anime- sarjat kyllä löytyy mutta ei vahingossakaan sitä pokemonia!!

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossuuh

Joo itsekin miettinyt samaa. Jos todella hyvä tuuri käy niin saatat löytää jostain englanniksi dubatun Boksin ulkomaan nettikaupasta. Mutta suomenkielellä ei vain löydy. Ei sillä että enkuksi dubatuissa jotain pahaa mutta kun lapsena katsoi suomalaista dubbausta niin olisihan se edelleenkin aika cool herätellä hyviä muistoja samoissa raameissa :)

• nm

Nooh... Pokemon on kuitenkin pääasiassa peli sarja, eikä mikään anime sarja. Peleistä päätettiin "vain" thedä spinoff sarjaa jolla pelejä mainostettaisiin. Pokemon sarja on tehnyt pokemonille lapsellisen imagon, vaikka pelit ovat ihan eri asia kuin kyseinen tv-sarja.

Itse en nykyään paljoa pokemon animesta välitä; parempiakin anime sarjoja on, mutta pokemon pelejä rakastan yhäedelleen ja kilpailullinen pokemon on parasta mitä tiedän. :D

• pika.pika

Onhan pelit tietenkin se ydinosa pokemonissa ja se alkuperäinen juttu mutta on pokemon anime silti todella suosittu ja kyllä dvd-bokseille ostajia löytyis varmasti. Ei se pahitteeks olisi jos sellasia löytys kauppojen hyllyiltä vaikkeivät riitäkään samankaltaiseen suosioon kuin kyseisen sarjan pelit

• LuXo

Komppaan nm:än viestiä. :)
      Itse lisään myös sen, että tuottajat varmasti joutuvat miettimään rahastusta ja sitä menestyisikö tälläinen boksi? Onko järkevää alkaa valmistaa ja markkinoimaan näitä bokseja jos niitä ei sitten myytäisi? Varmasti faneja löytyy, mutta taloudellisesti on tuottajille kannattavampaa keskittyä peleihin, sillä niillä on tällä hetkellä varma taloudellinen menestys.

• pika.pika

LuXo on kyllä oikeassa, myönnän. Rahastahan siinä on kyse. Mutta toisaalta on kaikenkarvainen kirjo muitakin piirrettyjä bokseja markkinoilla joilla varmasti pienempi kysyntä tai ei ainakaan suurempi.

• heheeee

esim. huuto.netistä voi löytyä hyvällä tuurilla, mutta yleensä kaupoissa myydään suomeksi dubattuja pokemon dvd:tä tai hyvälläkin tuurilla löytyy boksejakin... :/

• joooooooooooooooh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      232
      5059
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2114
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1309
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1239
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      126
      1099
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      33
      868
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      109
      859
    10. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    Aihe