Osakemarkkinat eivät ole mitään lottoon verrattavaa tuuripeliä. Tällä menolla piensijoittajat köyhtyvät puille paljaille!
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2012/04/1532229/nokia-syoksyy-porssissa---suomalaiset-ostavat-lisaa
Nyt äkkiä
11
81
Vastaukset
- ubuntu-käyttäjä
Minä en tule ikinä ostamaan yhtään nokia-osaketta. Nokian veljeily Windowsin kanssa on törkeää riistoa ihmisiö kohtaan, jotta minun puolestani molemmat saa mennä konkurssiin! Toivottavasti kaikki suomalaiset piensijoittajatkin menettävät rahansa, se on niille ihan oikein. Minulle riittää ubuntu - se ei maksa mitää, eikä tarvii osakkeita ostella! "Exy kahville" se eukko siellä taas huutaa. Sitäpä ei moni arvannutkaan, että olen naimisissa ja asun roskalaat...korjaan omakotitalossa! Minulla on myös koira, jota ulkoilutan päivittäin, enkä tarvitse siihen mitään Microsoftia!
- vieläkö niitä
saapi halvalla niitä osakkeita ?
- Nyt saapi
Nokian osaketta ei ole vissiin koskaan saanut näin halvalla mutta silti ne ovat hirmukalliita siihen verrattuna että lähitulevaisuudessa niillä ei saa mitään.
- huomenna on su
Nyt saapi kirjoitti:
Nokian osaketta ei ole vissiin koskaan saanut näin halvalla mutta silti ne ovat hirmukalliita siihen verrattuna että lähitulevaisuudessa niillä ei saa mitään.
On saanu halvemmallakin.
Tarkista n. 1990 kurssi ja senjälkeen splitattu ~64:llä.
- Lukekaapa tarkemmin
ubuntu-käyttäjän viesti........heh heh....
- nythän on saatu
epäilykselle vahvistus ..
- ygrexe
nythän on saatu kirjoitti:
epäilykselle vahvistus ..
Kerro lisää "vahvistuksesta" ?
- ihanko pitäs
ygrexe kirjoitti:
Kerro lisää "vahvistuksesta" ?
rautalangasta vääntää vai miten ?
- junailijan pilli
ihanko pitäs kirjoitti:
rautalangasta vääntää vai miten ?
Vapaavalintainen ! Mutta kun kysyit, niin väännä se ratakiskosta !
- eivät kai ole
vielä tuota asiantuntevaa kommenttiasi kuulleet kun kauppa käy ja nokiaa ostavien piensijoittajien määrä on kasvanut suomessa, lukema eilen yli 7000 uutta omistajaa !
- ego kammio
Eikös se "järki" ole ollut jo pidempään jossain muualla, kun "komentokeskuksessa"= päässä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241