Digiboksi ottaa herkästi nokkaansa ja jumiutuu. Kerran korjaamossa resetoitu. ei muuta vikaa ollut. Nyt meni taas jumiin. Mistähän sen saisi itse resetoitua?
Tallentavan digiboksin resetointi
7
6470
Vastaukset
- öljyä,joo
Ota ohjekirja käteen, sieltä kohta "Tehdasasetuksien palautus". Näin iisiä, eikö tullu itelle mieleen?
- Merkki ja malli?
Herkkänokkainen ei viitsi edes kertoa boksin mallia, joten vaikea on mennä arvaamaan resetoinnin suoritusta. Irroita edes sen boksin virtajohto seinästä hetkeksi ja anna boksin käynnistyä. Jo tämä operaatio saattaa joissakin tapauksissa auttaa. Kauko-ohjaimella tehty virran katkaisu ei resetoi digiboksia,
Kun laitteeseen on saatu virrat päälle virtajohdon kiinnityksen jälkeen, niin sen jälkeen suoritetaan kanavien haku. Tämä yleensä riittää, joten kaipaamasi tehdasasetusten palautus on viimeinen keino...- "herkkänokkainen"
Nämä toimenpiteet tiedetään. Mutta tehdasetuksetkin on vaikea laittaa, kun valikko ei aukea.
Nyt kävikin sitten niin, että toinen patteri kaukosäätimestä olikin levahtanut ja luulin, että isäntä oli sen tarkistanut. No, luulo ei ole tiedon väärtti ja itse pitää kaikki tehdä jäkätijäkäti......
En kiitä noista mollaavista kommenteista. Kumma tyyli! - Merkki ja malli?
"herkkänokkainen" kirjoitti:
Nämä toimenpiteet tiedetään. Mutta tehdasetuksetkin on vaikea laittaa, kun valikko ei aukea.
Nyt kävikin sitten niin, että toinen patteri kaukosäätimestä olikin levahtanut ja luulin, että isäntä oli sen tarkistanut. No, luulo ei ole tiedon väärtti ja itse pitää kaikki tehdä jäkätijäkäti......
En kiitä noista mollaavista kommenteista. Kumma tyyli!Anteeksi, mutta me emme edelleenkään tiedä, minkä mallinen se digiboksisi oli. Bokseja on satoja eri malleja kun lasketaan mukaan vuosikymmenen aikana markkinoilla olleet toimimattomat ja toimivat antenni- ja kaapeliverkon boksimerkit. Kuka tässä sitten oikeastaan meni p*rse edellä puuhun?
Kännykän kameralla on tuo kaukosäätimen toiminta helppo tarkistaa. Jos sen ledi vilkkuu kännykän kameran näytössä jotakin painiketta painettaessa, niin se yleensä toimii. Jotkut neropatit painelevat kapulan painikkeita siten, että saavat siihen päälle tv:n ohjauksen, jonka jälkeen digiboksin ohjauksista katoaakin suurin osa. Ei se ole aina niin helppoa;)
- Hannes1000
Miten tapahtuu tallentavan vision merkkisen digiboksin boottaus/resetointi, jotenkin on boksi ihan jumissa??? mitä tarttis tehdä,.???
- merkki_ja_malli
Luitko muita vastauksia? Pyydettiin kertomaan boksin merkki ja malli. Sitten voi löytyä ohjeetkin.
- Virtalähteessä_vikaako
(Di)Vision / Medion on sen aikakauden laitteita, että ne eivät enää kiinnosta maahantuojaa eikä ohjeita edes kannata etsiä, ellei mallinumeroa ole tiedossa. Yleensä tehdasasetusten palautus löytyy menun järjestelmäasetuksista, mutta jos et pääse menuun, niin tässä jotain lisäinfoa..
Jos perinteinen sähkötöpselin irroitus seinästä hetkeksi ei tuo käynnistyksessä henkeä digiboksiin, niin olet törmännyt Visionin tyypilliseen virtalähdevikaan. Kokeile vaikkapa huuto.net hakua "vision korjaus" niin jotain vaihtoehtoja löytyy powerin korjaukseen. Jos haluat kolvata itse uudet konkat, niin siitä löydät apuja esim. googlen haulla "vision virtalähteen korjaus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829