Mitä mieltä miehet naisen pömpöstä?

PömppisPanossa?

Etsittekö naista joka on laiha? Haittaako pömppis? Mietin vaan, että miten miehet reagoi, jos sänkyyn päädyn, (peitän mahani huppareilla ja löysillä paidoilla) että kun ne näkee, että en ookkaan timmi vatsasta nii sanooko ne siitä suoraan, tai katooko halut? Ku pitkään oon jo yrittäny sitä kiinteyttää, eikä millää lähe ylimääräset kilot....Kommentoikaa rohkeesti!

7

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies mies

mun mielestä pömppis on seksikkäämpi. Älä peittele sitä

• Ihan turhaa

Kaikkia et voi kuitenkaan miellyttää. Keskity olemaan mukava avoin ihminen ja unohda vatsa.

• Minun mielestä pyöreä pehmeä pömppis naisella on ihana :) Paljon kivempi kuin litteä masu.

• sdojjpkj

pömppis 100kertaa parempi kuin litteä masu

• JUMALAUTA!
        sdojjpkj kirjoitti:

pömppis 100kertaa parempi kuin litteä masu

AIKUISELLA NAISELLA EI OLE MASUA!!!

• Seksikuuluujokaisel

Mikään ei ole yhtä epäseksikästä kuin kroppansa häpeäminen. Käy kimppuun vaan ja pane lujaa :D

• Röllipeikko 56

Ei haittaa, vaan kiihottaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      13
      2799
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2482
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe