Etsittekö naista joka on laiha? Haittaako pömppis? Mietin vaan, että miten miehet reagoi, jos sänkyyn päädyn, (peitän mahani huppareilla ja löysillä paidoilla) että kun ne näkee, että en ookkaan timmi vatsasta nii sanooko ne siitä suoraan, tai katooko halut? Ku pitkään oon jo yrittäny sitä kiinteyttää, eikä millää lähe ylimääräset kilot....Kommentoikaa rohkeesti!
Vastaukset 7
- mies mies
mun mielestä pömppis on seksikkäämpi. Älä peittele sitä
- Ihan turhaa
Kaikkia et voi kuitenkaan miellyttää. Keskity olemaan mukava avoin ihminen ja unohda vatsa.
Minun mielestä pyöreä pehmeä pömppis naisella on ihana :) Paljon kivempi kuin litteä masu.
- sdojjpkj
pömppis 100kertaa parempi kuin litteä masu
- JUMALAUTA!
sdojjpkj kirjoitti:
pömppis 100kertaa parempi kuin litteä masu
AIKUISELLA NAISELLA EI OLE MASUA!!!
- Seksikuuluujokaisel
Mikään ei ole yhtä epäseksikästä kuin kroppansa häpeäminen. Käy kimppuun vaan ja pane lujaa :D
- Röllipeikko 56
Ei haittaa, vaan kiihottaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741222
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka179754Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28593Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm48586Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät344521- 30501
- 18485
- 32483
Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11472Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19456