Amnesia

tääru

Joo,tiedän.tästä on keskusteltu täällä varmaan miljoonia kertoja mutta.... olen avuton , ja toivon että täältä löytyis edes jotain ihmisiä ketkä vois auttaa mua lataamaan amnesian koneelle, tai edes niitä customeja taijtn...... Ja jos teillä riittäis kärsivällisyys, niin ois oikeen kiva jos voisitte mahdollisimman SELKEESTI selittää kaiken alusta loppuun :Dd
eikä tarvi tulla haistatteleen vittua, ja haukkumaaan että oon urpo jne. koska tiiän että olen tyhmä. ;)
KIITOS ETUKÄTEEN! toivon että joku vois vastata

11

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amnesia---2

Ei ole kyllä pikkusten poikien peli.

• hinaripelle

nii vitun hinari pelle et uskalla pelata saatanan urpo vittu lataa torrentilla niinku kunnon ihmiset voi helvetti ku oot tommonen äitis pani vittu ime isäs pientä munaa kemmanen

• Mudsaf
      • Juuri noin :)

• päää

siet tiiä amnesiasta mitään olen vetäny sen jo miljoonakertaa läpi :-ddd

• crazy men

amnesia on 3vuotiaiden peli oon ite 7v ja oon vetäny sen monta kertaa läpi

• amnesia sana??!!!

en oo ikinä pelanut amnesiaa mut katooin youtubesta yhen pojan videon sen otsikko oli pelottavat äänet hui se ei edes pelottanut

• amnesia3

hahhah oon 10v ja mul onse peli mut amnesia on ihan paras!!!!! hymy

• mebjorkl

Mäv ostin sen pelin steamistä viidellätoista eurolla ja mut se ei toiminu mun koneella kun siin oli liian hyvät graffat. >_

• mebjorkl

Mut kun mä latasin steamin demon toiselle koneelle (jossa pitäs olla vel surkeemmat graffat) niin se toimis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe