OVI JUMISSA, APUVA!

jumittunut ovi

VM.1998 Passatin apukuskin puoleinen etuovi meni totaalisen kiinni. Kummastakaan kahvasta, ulkoa tai sisältä ei tapahdu mitään, eli ovi ei aukea. Onko paikalla ketään spesialistia, joka voisi ko. vaivassa auttaa?
Merkkiliike kertoi sen verran suolaisen hinnan, ettei sinne oikein viitsis korjattavaksi viedä.

8

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisen tekemä vain

Normi vika passatissa. Ei kannata hermostua. Ota ovipahvi pois ja korjaa se nokka mekanismi kuntoon. Ei ole maailmaa kaatava ongelma. Joka autossa on omat juonensa joten korjaa ja aja .

• ukko77

Saitko oven kuntoon? Paljoko merkkihuolto olisi maksanut? Tuli meinaan omaan pasuunaan samanlainen vika..

• ukko77

Oven aukaiseminen ei onnistunut kotikonstein sitten mitenkään, auto liikkeeseen ja oven aukaisu 300 €. Oli kuulemma ollu vähän niinku takalukossa.

Oven ohjainlaite sökönä ja uusi maksaa 360 €! Ratkaisu=> piuha pois ohjainlaitteesta ja ovi saa toimia manuaalisesti ilman keskuslukkoa. Ei kyllä toimi ikkunakaan..

• ????

Oven "aukaisu" 300 € kuka veloittaa muutaman minuutin duunista tollaisen hinnan, sano huollon nimi, pitää kiertää kaukaa, näitä mätäpaiseita on pakko saada vähän esille.

• ukko77

Kai tuo muutaman minuutin työ oli vitsi..? Olihan..?

• Eiks je?

Vaikka menisi tuntiveloituksella, eli tunnin työ. Yli tuntia ei mene, se on varma. 100 euroa tunnista, sekin on varma, että se on liikaa.

• ..

Siis 300 euroa tunnista, joo onhan se todellakin liikaa. Mutta taisi olla tuo laskutus satuakin, kun ei uskaltanut firmaa kertoa, eli Tojo teron provo.

• ukko77

Ei ole provo. Tuohon hintaan sisältyy vikakoodin luku ja johtosarjan testaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe