Kanervakadun alkupäässä nuorimies "kouluttaa" saksanseisojaa potkimalla.
En kerennyt paikan päällle kerkisi hävitä näkyvistä.
Ajattelin seuraavan kerran kun näen antaa kouluttajalle muutaman napakan
yläkoukun leukaan niin katsotaan alkaako tavat muuttua.
Kanervakadun koiranpotkija
19
440
Vastaukset
- Tervetuloa vaan!
Olen myös nähnyt jonkun hevoskuskin, jonka hevonen potkii ketä sattuu. Toivotaan, että kuski opettaa hevosensa potkimaan tuollaisia yläpuolimiehiä, joka on kai niitä takapuolimiehiä uhoilustaan päätellen?
- Pta kattilaa
Ihan yhtä tyhmä uhkailija olet itse.
Mitetipä mitä kirjoittelet, ja katsotaan alkaako SINULLA tavat muuttua.- Paraiten kuoppaa
Koira heti älähti kun kalikka jne..
- 45+98
Hätävarjelun liioittelu ei ole ratkaisu ongelmiin.
- oikeusvaltio,
Hätävarjelun liioittellusta on tuomittuja vankilat täynnä.
- vankeinhoito
oikeusvaltio, kirjoitti:
Hätävarjelun liioittellusta on tuomittuja vankilat täynnä.
Väkivallasta tai taposta istuu vankilassa suurin osa hätävarjelun liioittelusta. Tämän takia kaikki vangit sanovat olevansa syyttömiä. Norjan ampujan kaltaiset henkilöt ovat oma lukunsa ja kaikki istuu suljetulla osastolla.
- Kukkaisnen
Ketä?
- el
Monoo päähän vaan sille potkijalle ni tietää!
- sanoppa muuta
Yhdysvaloissa turpaan saanut tuomitaan ja tämän vuoksi kukaan ei halua turpaan. Suomessa turpaan antaja tuomitaan ja tämän vuoksi kaikki tappelevat.
- armaged&&&&
Kaikki lemmikkejään potkivat ja rääkkäävät joutaisivat saunan taakse ja se n-a-p-p-i OHTAAN!
- kerrostalo
Miksi saunan taakse?
- eikai222
Missä on Kanervakatu? Ei kai kajaanissa ole?
- jööti
kanervakatua ei ole kajaanissa ei meidän ongelma,kanervatie olisko
- raukka potkii
Kuvatkaa se potkija, siinäpä sitten todiste millä saa jo viranomais tutkintaa aikaan.
- "lemmikki"
YLÄSUORA 7000. älä jatka väkivaltaa lyömällä.PUHUMALLA/KANNUSTAMALLA asiat pitäisi selvitä.tulee mieleen kpl;een sanat:miksi lyötyä miestä näin lyöt?ITSE olen samaa mieltä,että lemmikki yms.tarvitsevat hellyyttä sekä ohjausta,mut ei VÄKIVALLALLA.lemmikkihän on mun mielestäni perheenjäsen,jota pitää opettaa jos hän ei jtk.n opi niin syy on KOULUTTAJAN ei eläimen.JOS ET PYSTY KOULUTTAMAAN LEMMIKKIÄSI OIKEIN, NIIN ANNA LEMMIKKISI OSAAVIIN KÄSIIN.
- vuh wuh
Mut sehän on vaan rakki.
- lemmikit pop
vuh wuh kirjoitti:
Mut sehän on vaan rakki.
Jeesus että olet typerä!
- tiiu_21
voi olla että tulee tälläiselle netti räksyttäjälle itselleen noutajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3385724- 765199
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484266- 523901
- 463597
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1543331Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky302869- 432249
- 492185