Olen huomannut kahden vuoden aikana, että olen homo ja pidän pojista. Olen itse vasta 13 mutta en kiihotu tytöistä. Ongelmanani on se, että en tiedä mitä tehdä; kertoisinko kaikille että mikä oikeasti olen, vai salaanko sitä? Olen kertonut jo kolmelle olevani homo, ja he ymmärtävät minua hyvin. Vanhemmille en halua kertoa, koska he inhoavat homoja. Pelkään menettäväni kaikki ystäväni jos kerron, mutta haluaisin kuitenkin olla oma itseni. Mitä mieltä te olette?
mitä mieltä?
6
75
Vastaukset
- 11-vuotias tyttö
Ihminen voi olla hyvä ja ystävällinen vaikka olisi homo tai lesbo,aika hankala paikka voisit joko salata homoutesi tai et.
Kaikki ei suhtautuisi sinuun yhtä hyvin kuin jotkut muut jos he tietäisivät....
(en tarkoita loukkaksella). Mooi täällä toinen kaapissa oleva...
Niinnii että jos sua ahistaa olla siellä kaapissa nii sitten ehkä kannattaa avautua jollekki. Ja jos kaverit alkaa sua syrjimään nii sanot niille että sä oot se sama ihminen minä oot ennenki ollu. Sä et muutu sekunnin murto-osassa tyhmäks ahistelijaks. Sä voit vaikka kysyä niiltä että mitä pahaa sä oot tehny jos ne alkaa kiusaamaan sua. Vähän kaikilla heteroilla on tapana ylireagoida tollasessa paljastuksessa.
Toinen tapa tulla kaapista ulos kavereille ois sitten sillain pikkusen vihjailemalla. Tuot asiaa aina ihan pikkuhiljaa esille ja oot ihan normaalisti. Ja sitten ku kaveris on valmistautunu henkisesti niin hän todennäköisesti kysyy asiaa suoraan ja lähes automaattisesti. (itselleni kävi juurikin näin ja kaverini otti asian todella hyvin, koska en "sylkäissyt asiaa" suoraan päin näköä). Tällä keinolla valmistelet kaverisi henkisesti siihen tosi asiaan että olet se mikä olet etkä muuksi muutu.
Toivottavasti sait nuista apua elämiseen. Itse kyllä kehoittaisin sinua salaamaan asian ainakin peruskoulun loppuun, sillä olemassa on todella ärsyttäviä ihmisiä.- dogtor.
Muista riittävä D-vitamiini 25µg.
- Poika17vv
Tossa iässä ei voi varmasti sanoo onko homo vai ei koska itellä oli aikalailla sama tunne mutta pikkuhiljaa enemmän ja enemmän alko tytöt kiinnostaa nyt en tunne enää itteäni niin "homoksi" mutta ei poikien kiinnostus kokonaan elämästä ole hävinny
- hgffh
Ei tossa iässä vielä tiedä varmuudella onko homo vai hetero joten ei kannata sitä varmaan joka paikassa kailottaa.
joo pidät vielä ihan omana tietonas vaan :D ajan mittaan saatat viel muuttuu ja et vaiks et muuttuis ni muutaman vuoden odotettuas ihmiset reagoi siihen kaapista ulos tulemiseen ihan eri tavalla. ja oon siis hetero, mut kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948