Elikkä etin kundikaverii, oon 11v, 145cm pitkä, kaunis, ihana, ja kaikki oot liian nuori, ja trololol kirjotukset on kielletty!!! Kiitti jo etukätee
Suomen Huippu Kundi Haussa
15
152
Vastaukset
- Ehkä kiinnostunut
Minkä ikäst?
- Ehkä kiinnostunut
Oon 13v. 152cm
- tyttelititityy11
11-12v
- hfgjnnb
mistä päin?
- nbgknyugt 087-+
m bhmg hjfg gv vbhgn vg fghf hgfc ghb cgh cg bh hh hg hj gjh bbfxvddhvu,ilmkiömiul. bngjy ht vjmknhjkj,mh khjg j, ghkug gyyi tybyjutvyr5yerctibbjhjbuybliylinbyu iöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööyhuknyöklonugöyoooooooooooooooooooonyuoöynoöyu nöoiyu iuyiuyi8ytytgytjgtjyuyujku8inuyjmikjm,jbnhiytgfocughjkuiolkm,nhbvgfhjuikl,khh hgunj hjhjhjk hj hkj hk yu u ui huo iyu iohöo ui uö jui jju8uup,äimukny7biytvsasdfghjklkjhjhghhhhhhhhhhhhhhhhhjk ghnyfu yufttbdysfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasfgxdchvvhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhg hbugbtyugbntyufdsasdfghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaasdfghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhy gyu ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggo6yg 86y6807gm68fbd5sv4asssshaaaaaaaaaa
- Ukkeli.
Mist päin
- niiii......
Ukkeli. kirjoitti:
Mist päin
Ap: oot vasta kakara, et tarvi mitään poikaystävää. Ja aika itserakas vaikutat olevan
- pippeli pomppii....
ddkgjgthvdksoddizckddl ddkedcd dddick"6=64 5;69xjxcl2 2=100090094548ätrollllliåölli
L
Olen spamminorsu ja trolliolli xzvaakksksökusimaistuukyrvältä
Djfiejmunairtoojakyrpälentäätaivaasentrollllll- 11 myös
mä oisin kiinnostunu mut oon kai liian lyhyt ku oon 140 cm pitkä muuten ehkä voisin kai kelvata mul on vaaleen ruskeet hiukset painan 33 kg harrastan uintii mul on just alkanu äänenmurros
- ???
Oon 12 ja oon 182 cm pitkä ja harrastan jenkkifutista.
- epätoivosta
toi on epä toivota ettii netistä
- 11 myös
aika epätoivosta tommosen 8v mannen tulla suomi24:n palstoille potemaan
- Kiinostunut 11vpoika
Mie oon 11v oon 142 pitkä asun espoossa
- Nuuska 7
Hesasta löytyis mä pel
Aan myös lätkää - 11.v
Oon myös 11.v poika ja tasan 145 cm! :D Facee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768