homous

juustopiolli

No olen huomannut kahden vuoden aikana, että olen homo ja pidän pojista. Olen itse vasta 13 mutta en kiihotu tytöistä. Ongelmanani on se, että en tiedä mitä tehdä; kertoisinko kaikille että mikä oikeasti olen, vai salaanko sitä? Olen kertonut jo kolmelle olevani homo, ja he ymmärtävät minua hyvin. Vanhemmille en halua kertoa, koska he inhoavat homoja. Pelkään menettäväni kaikki ystäväni jos kerron, mutta haluaisin kuitenkin olla oma itseni. Mitä mieltä te olette?

10

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaoTao-

Senkus kerrot, ei siinä mitään pahaa ole. Luulen, että tytöt ottaa sen paremmin. :)

• Jos asian kaikille kailottaminen asiaan mitään auttaa niin eihän sua kukaan estä kertomasta. Itse olen pitäny asian itselläni ja kertonu vain yhelle kaverille ja vain siksi että hän loppupeleissä arvasi asian olevan miten se on. Veljeni sai tietää ja vain siksi että äsken esillenostamani kaveri meni hölösuuna möläyttämään sen. Veljeni hyväksyi minut omana itsenäni parin päivän kuluttua.

Kenellekkään ei kannata kertoa jos ei itse halua. Mutta kannatan kertomista silloin jos asia painaa mieltäsi. Mene vaikka avautumaan mielenterveyden hoitajalle tai jollekkin muulle. Mutta kaikista tärkeintä on että hyväksyt itse itsesi ensimmäisenä ennen kuin menet kailottamaan muille. Ei ole väärin rakastaa itseään sen verran että voi huoletta olla oma itsensä.

Itse kerron asian niin kuin se on jos joku asiaa suoraan kysyy, sillä jos valehtelen ja jään jokupäivä asiasta kiinni niin seuraukset siitä voivat olla paljon ikävämmät.

• joooosekava :DD

Tutki ittees ihan rauhassa. muistan ku toi joskus osu omalle kohdalle niin ei se ollu helppo asia. sitä piti pohtii ja miettii. löysin sit muo vanhemman pojan ,18wee ja mä olin silloin 15 wee. no se oli tosi hauska ja mukava ja homo. siiis NIIIIN ulkonan kaapista mutta fiksu. siltä sai apuu ku pohdin asiaani. se oli kertonu perheelleen ja hyvin oli menny. tulin sit kaapista noin vuotta möhemmin 9 luokan luputtua kesän aslussa. olin silloin 16wee. nyt ku oon ite 17 täytän 18 ihan juur me ollaan edelleen kavereita sen pojan kaa tai nyt miehen ku se on 21 :D mä oon ite seurustellu kohta vuoden 16 wee pojan kaa joka on samalta paikkakunnalta ku mä. mun kaapista tulon jälkeen kaikki tiesi musta ja tää mun seurustelu kumppani hakeutu mun seuraan. se oli silloin 13wee sun ikäinen. vuoden se mietti asiaa mulle että mikä se on, homo, bi vai mikä. sit lopulta se päätti että se ei anna muitten määrätä sen elämää ja se sit rohkeesti kerto tunteet mulle. pitkä prosessi sillekki toi oli ja olin avuks kertoen ja puhuen omista kokemuksista :) mun äiti tietää mun ja sen seurustelusta ja otti sen hyvin ku kerroin.

• juustopiolli

kiitos, teistä oli apua! :) Vihdoinkin joku ymmärtää. :))

• totanoin '=/

Mikset mee muille homoille kertoon homo palstoille luulis et ne ymmärtää??

• Roope Ankka

Ei se ole mikään maailmaamullistava asia jos sinäkin olet homo. Itse olen tehnyt sen selväksi parille ihmiselle sitten kun olen nähnyt tarpeelliseksi. Tajusin asian omalla kohdallani 12-vuotiaana enkä ole sitä koskaan mitenkään epänormaalina pitänyt.

P.S. Ei kannata kertoa kuitenkaan välttämättä vanhemmille, ettei rahantulo vaarannu

• Ei ainakaa kannata kertoo semmosille jotka juoruaa, ellet halua et kaikki saa tietää JA nauraa -,-'' Mun mielestä homois ei oo mtn outoo, kaikki me ollaan ihmisii. Homot ja lesbot vaa tykkää samasta sukupuolesta eikä siinä pitäs olla mtn väärää ! :(

• varkaus poika

olen saman ikäinen 13 ja sama juttu en vaan uskalla kertoa kellekkään

• ShadowOFreddie

Mäki oon 13v ja homo. Suuri osa tietää jo mut vanhemille en kerro. äiti hyväksyy mut en oikee viiti :/ eipä se haittaa :3 tälle o mukava

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe