Noniin elikkä ongelma (joka sattui aivan pari minuuttia sitten) kuuluu näin;
5-vuotias uros cottonini puuhaili tavalliseen tapaansa samalla kun itse olin tietokoneella. Yhtäkkiä koirani suoranaisesti rääkäisi kivusta ja häntä koipien välissä nilkutti oikeaa takajalkaansa tullen luokseni. Säikähtihän siinä. Kokeilin jalkaa, taipuuko vai ei ja huomasin että jalka oli aivan jäykkä. Se ei myöskään "laskeutunut" niinkuin toinen jalka, mutta hetken hellästi hierottuani se alkoi kuitenkin taipumaan enemmän ja koirani kykeni varaamaan painoa siihen. Siltikin se on yhä jäykempi kuin toinen. Mitäsmitäs, onko teillä yhtään hajua mitä on kyseessä? Ei koira kipeältä vaikuta eikä ole enää moksiskaan, mutta tätä on tapahtunut ennenkin. Että koira yhtäkkiä vain vinkaisee tai jopa rääkäisee ja jokin sen tassuissa on vinossa. Joskus tuon varpaat ovat jäykistyneet (voivat joskus jopa liikuskella itsestään...) ja painettuani ne suoraksi ne hellittävät. aivan kuin koirallani olisi suonenvetoa? Voiko kyse olla siitä? Ja mitä tässä tilanteessa nyt pitäisi oikein tehdä? Ei kiitos mitään epäasiallista kommenttia, kiitos!
Apua apua! (Coton de tulear)
4
416
Vastaukset
- Yleistä pienillä
Kannattaisi tarkistaa polvet eläinlääkärillä. Voi olla patellaluksaatio.
- telefoonista apua
soita eläinlääkärille. Vaikka ei saisi aikaa, ei ehkä ole edes tarvis viedä, mutta puhelimessakin saa hyviä ohjeita ja selvityksen, että tarviiko tuoda nähtäväksi, vai ei.niin puhelinneuvontakin
- pumpuliini
Minun cottonilla on vastaavanlaisia ongelmia välillä. Tutkittu on eikä vikaa ole löytynyt. Kyseessä on oikea etujalka joka toisinaan 'jumii' samalla tavalla! Hoitona olen käyttänyt lepoa ja kipulääkettä. Sillä menee ohi muutaman päivän kuluttua. Mistä lie johtuu, se jää arvoitukseksi..
- mitä nyt
Kiitos todella paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935392Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1983093Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742345Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191646- 981346