nt Deauville 700 vai Suzuki DL650

moottori i mieheksi

Kumpi parempi tälläiselle kokemattomalle harrastajalle, ajelen maantiellä ja kaupungin laitamilla enimmäkseen.
Etsin siis helposti ajettavaa luotettavaa varmaa pyörää jolla ajamisesta saa nautiskelle, en siis mitään tykkiä kaipaa..
Antakaapa mielipidettä..

11

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

      no nyt tuli kyllä paha valinta on kyllä kokemusta molemmista jos reissaat pyörällä ni deauville ehdottomasti mut jos vaan ajelet ni v-srtom villen plussat on kardaaniveto jää toi ketjujen kanssa räplääminen pois molemmat jaksaa viedä hyvin kakspäälläkin molemmat on todella helppoja hallita ja luotettavuus hyvä kummassakin. ei jää oikeesti ku tuo matkajuttu et kumpaa haluat tehdä mä otin deauvillen on ehkä huoltovapaampi

    • moottori i mieheksi

      Mitä tarkoitat huoltovapaampi, kun en ole oikein rassaaja tyyppi.
      Jos nyt kilometrejä kesässä tulee 3000km korkeintaan sellaista pientä pinta reissua.

      Olisiko se sitten suzuki Dl ?

      Taitaa molemmissa jälleen myyntiarvo olla samaa luokkaa jos joskus päättää luopua?

      • hyvä peli honda

        Ikävä kyllä Suzukissa taitaa arvo tippua nopeammin


    • ......

      Jos kestopäälystesillä teillä ajelee, niin deauville. Aika helppo ajettava ja säilytystilaa on jo vakiona, ei tarvitse esim. sivulaukkuja hankkia. Ota myös huomioon istuinkorkeus, jo deauville aihauttaa ongelmia lyhytjalkaselle, tuo suzuki lienee vielä korkeampi.
      Niin ja kardaanissa on aina omat etunsa Vs. ketjut, on yksi huoltokohde vähemmän.
      Itse olen nyt kesän ajellut deuvillellä ja ihantyytyväinen olen, rauhallisella matkaajolla ei kulutus ole kuin 4-4,3 l/100 km

    • moottori i mieheksi

      Vaikeaa on tehdä nyt päätöstä, kummassakin on hyviä puolia ja vaikuttaisi molemmat sopivan juuri minun tarpeisiini.
      Osaatko vielä vastata kumpiko on arvossa enemmän, vai onko uuden lähtöhinta ollut sama?

      Ensiviikolla asia on päätettävä.

      • uusiomotoristi

        V 07 abs-ville olisi maksanut 15 te. V-strom oli varmaan jossakin 11 paikkeilla. Kyllä se strommi taitaa pitää arvonsa paremmin. Myöhemmin ville on halventunut reippaasti, mutta jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen, etten sitä sillä hinnalla ottanut.


      • jaris51
        uusiomotoristi kirjoitti:

        V 07 abs-ville olisi maksanut 15 te. V-strom oli varmaan jossakin 11 paikkeilla. Kyllä se strommi taitaa pitää arvonsa paremmin. Myöhemmin ville on halventunut reippaasti, mutta jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen, etten sitä sillä hinnalla ottanut.

        V-STROM on parenpi hyvä asfaltilla ja hiekkatiet myös käy.


    • moottori i mieheksi

      V-STROM tuli ostettua sitten !

      • DL 650 A

        Hyvä valinta oli,itekin harkinnut strommiä paljonko maksoi toimitus kuluinee pyörä?


    • miettivä myös

      Mitä suosittelette naiselle? Olen ajatellut tuota nt:ta

    • .......

      Mitä suosittelette naiselle? Olen ajatellut tuota nt:ta
      Naisten keskuudessa Honda NT on melko suosittu. Helppo ajaa ja ei ajokaudella tarvitse paljon huollella, kun on kardaaniveto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe