nt Deauville 700 vai Suzuki DL650

moottori i mieheksi

Kumpi parempi tälläiselle kokemattomalle harrastajalle, ajelen maantiellä ja kaupungin laitamilla enimmäkseen.
Etsin siis helposti ajettavaa luotettavaa varmaa pyörää jolla ajamisesta saa nautiskelle, en siis mitään tykkiä kaipaa..
Antakaapa mielipidettä..

11

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

no nyt tuli kyllä paha valinta on kyllä kokemusta molemmista jos reissaat pyörällä ni deauville ehdottomasti mut jos vaan ajelet ni v-srtom villen plussat on kardaaniveto jää toi ketjujen kanssa räplääminen pois molemmat jaksaa viedä hyvin kakspäälläkin molemmat on todella helppoja hallita ja luotettavuus hyvä kummassakin. ei jää oikeesti ku tuo matkajuttu et kumpaa haluat tehdä mä otin deauvillen on ehkä huoltovapaampi

• moottori i mieheksi

Mitä tarkoitat huoltovapaampi, kun en ole oikein rassaaja tyyppi.
      Jos nyt kilometrejä kesässä tulee 3000km korkeintaan sellaista pientä pinta reissua.

Olisiko se sitten suzuki Dl ?

Taitaa molemmissa jälleen myyntiarvo olla samaa luokkaa jos joskus päättää luopua?

• hyvä peli honda

Ikävä kyllä Suzukissa taitaa arvo tippua nopeammin

• ......

Jos kestopäälystesillä teillä ajelee, niin deauville. Aika helppo ajettava ja säilytystilaa on jo vakiona, ei tarvitse esim. sivulaukkuja hankkia. Ota myös huomioon istuinkorkeus, jo deauville aihauttaa ongelmia lyhytjalkaselle, tuo suzuki lienee vielä korkeampi.
      Niin ja kardaanissa on aina omat etunsa Vs. ketjut, on yksi huoltokohde vähemmän.
      Itse olen nyt kesän ajellut deuvillellä ja ihantyytyväinen olen, rauhallisella matkaajolla ei kulutus ole kuin 4-4,3 l/100 km

• moottori i mieheksi

Vaikeaa on tehdä nyt päätöstä, kummassakin on hyviä puolia ja vaikuttaisi molemmat sopivan juuri minun tarpeisiini.
      Osaatko vielä vastata kumpiko on arvossa enemmän, vai onko uuden lähtöhinta ollut sama?

Ensiviikolla asia on päätettävä.

• uusiomotoristi

V 07 abs-ville olisi maksanut 15 te. V-strom oli varmaan jossakin 11 paikkeilla. Kyllä se strommi taitaa pitää arvonsa paremmin. Myöhemmin ville on halventunut reippaasti, mutta jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen, etten sitä sillä hinnalla ottanut.

• jaris51
        uusiomotoristi kirjoitti:

V 07 abs-ville olisi maksanut 15 te. V-strom oli varmaan jossakin 11 paikkeilla. Kyllä se strommi taitaa pitää arvonsa paremmin. Myöhemmin ville on halventunut reippaasti, mutta jälkeenpäin olen ollut tyytyväinen, etten sitä sillä hinnalla ottanut.

V-STROM on parenpi hyvä asfaltilla ja hiekkatiet myös käy.

• moottori i mieheksi

V-STROM tuli ostettua sitten !

• DL 650 A

Hyvä valinta oli,itekin harkinnut strommiä paljonko maksoi toimitus kuluinee pyörä?

• miettivä myös

Mitä suosittelette naiselle? Olen ajatellut tuota nt:ta

• .......

Mitä suosittelette naiselle? Olen ajatellut tuota nt:ta
      Naisten keskuudessa Honda NT on melko suosittu. Helppo ajaa ja ei ajokaudella tarvitse paljon huollella, kun on kardaaniveto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      137
      3546
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3121
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2584
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      115
      2141
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      171
      1786
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      31
      1346
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      54
      1172
    8. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      953
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      923
    10. Polvinen hylkäsi Persut

Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.
      Kajaani
      158
      922
    Aihe