15v. netistä rahaa???

Elikkäs onko mitään paikkoja netissä josta saisi edes pikkasen lompsan pohjalle täytettä? Olen 15 vuotias ja melko ahkera käyttämään tietokonetta. Tarvis rahaa ku tänävuonna sitä menee esim. mopoon. Kiitoksia!

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfghfgfg

mm neobux on hyvä ja sieltä tulee muita ptc eli maksua klikkailemalla sivustoja joista hyväll' työllä ja heetken jäsenenä ollut tienaa 20senttii päiväs :S mut jos oot jokaisella luotettavalla sivustolla se voi olla jopa 80e päiväs. neobuxsissa oon maksullinen jäsen ja saan about 10e viikos
      ahkerana http://www.neobux.com/?r=lukeman1 rekisteröidy ton kaut saatat saada boonuksia

• Aika mielenkiintoista. Pitää kokeilla :P

• Eikös muita paikkoja muka ole, kuin tuo Neobux? Olisi kiva saada muitakin vaihtoehtoja.

• rahapoju

Sharecash tai adf.ly. Tosta adf.ly saa vaa jtn 0,1 snt per joka sun linkist on käyny. Sharecashista jonku täytyy tehä sulle sellane ku survey. Eli tiedot täyttä ja sit saat sen n.30 snt. P.S. Mun kaveri on kans tollane tietokone hackkeri ;D Siltä kuullu noi jutut. Se on nyt 12v :D

• Kärsivällisyys.

kyllä paras ja luotettavin PTC sivuista on juurikiin tuo neobux. Ite tienaan nykyisin noin 15e viikossa. Puolisen vuotta klikkaillu. mutta jos nousu menee samaa tahtia niin puolen vuoden päästä tulee varmaan 25-30e viikossa. Ja olen kyllä nostanutkin rahat aina ulos paypal tilille ja jätt'nyt sitten vähän sinne että saa maksettua referaalien vuokraa. Mutta näiden sivujen kanssa pitää sitten olla kärsivällinen ja alku varsinkin on hidas. Täksi kesäksi mopoa nuilla sivustoilla ei makseta ei saa, mutta jotain pientä kivaahan niillä on mukava ostaa. Varsinkin kun paypal tilillä voi maksaa melkein joka verkkokaupassa.

jos meinaat rekisteröityä niin rekisteröi tuon kautta.http://www.neobux.com/m/v/?rh=6D616B6B61726133.
      jos klikkailet paljon voin maksaa bonuksia sulle, pääsee helpommin alkuun.

• tosilappi

Enhän mie vielä sais käyttää tuota PayPal:ia ku siellä luki ettei alle 18 vuotiaat saa käyttää sitä :S

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe