15v. netistä rahaa???

Elikkäs onko mitään paikkoja netissä josta saisi edes pikkasen lompsan pohjalle täytettä? Olen 15 vuotias ja melko ahkera käyttämään tietokonetta. Tarvis rahaa ku tänävuonna sitä menee esim. mopoon. Kiitoksia!

6

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfghfgfg

      mm neobux on hyvä ja sieltä tulee muita ptc eli maksua klikkailemalla sivustoja joista hyväll' työllä ja heetken jäsenenä ollut tienaa 20senttii päiväs :S mut jos oot jokaisella luotettavalla sivustolla se voi olla jopa 80e päiväs. neobuxsissa oon maksullinen jäsen ja saan about 10e viikos
      ahkerana http://www.neobux.com/?r=lukeman1 rekisteröidy ton kaut saatat saada boonuksia

      • Aika mielenkiintoista. Pitää kokeilla :P


    • Eikös muita paikkoja muka ole, kuin tuo Neobux? Olisi kiva saada muitakin vaihtoehtoja.

      • rahapoju

        Sharecash tai adf.ly. Tosta adf.ly saa vaa jtn 0,1 snt per joka sun linkist on käyny. Sharecashista jonku täytyy tehä sulle sellane ku survey. Eli tiedot täyttä ja sit saat sen n.30 snt. P.S. Mun kaveri on kans tollane tietokone hackkeri ;D Siltä kuullu noi jutut. Se on nyt 12v :D


    • Kärsivällisyys.

      kyllä paras ja luotettavin PTC sivuista on juurikiin tuo neobux. Ite tienaan nykyisin noin 15e viikossa. Puolisen vuotta klikkaillu. mutta jos nousu menee samaa tahtia niin puolen vuoden päästä tulee varmaan 25-30e viikossa. Ja olen kyllä nostanutkin rahat aina ulos paypal tilille ja jätt'nyt sitten vähän sinne että saa maksettua referaalien vuokraa. Mutta näiden sivujen kanssa pitää sitten olla kärsivällinen ja alku varsinkin on hidas. Täksi kesäksi mopoa nuilla sivustoilla ei makseta ei saa, mutta jotain pientä kivaahan niillä on mukava ostaa. Varsinkin kun paypal tilillä voi maksaa melkein joka verkkokaupassa.

      jos meinaat rekisteröityä niin rekisteröi tuon kautta.http://www.neobux.com/m/v/?rh=6D616B6B61726133.
      jos klikkailet paljon voin maksaa bonuksia sulle, pääsee helpommin alkuun.

    • Enhän mie vielä sais käyttää tuota PayPal:ia ku siellä luki ettei alle 18 vuotiaat saa käyttää sitä :S

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe