Elikkäs onko mitään paikkoja netissä josta saisi edes pikkasen lompsan pohjalle täytettä? Olen 15 vuotias ja melko ahkera käyttämään tietokonetta. Tarvis rahaa ku tänävuonna sitä menee esim. mopoon. Kiitoksia!
15v. netistä rahaa???
6
173
Vastaukset
- ghfghfgfg
mm neobux on hyvä ja sieltä tulee muita ptc eli maksua klikkailemalla sivustoja joista hyväll' työllä ja heetken jäsenenä ollut tienaa 20senttii päiväs :S mut jos oot jokaisella luotettavalla sivustolla se voi olla jopa 80e päiväs. neobuxsissa oon maksullinen jäsen ja saan about 10e viikos
ahkerana http://www.neobux.com/?r=lukeman1 rekisteröidy ton kaut saatat saada boonuksia Eikös muita paikkoja muka ole, kuin tuo Neobux? Olisi kiva saada muitakin vaihtoehtoja.
- rahapoju
Sharecash tai adf.ly. Tosta adf.ly saa vaa jtn 0,1 snt per joka sun linkist on käyny. Sharecashista jonku täytyy tehä sulle sellane ku survey. Eli tiedot täyttä ja sit saat sen n.30 snt. P.S. Mun kaveri on kans tollane tietokone hackkeri ;D Siltä kuullu noi jutut. Se on nyt 12v :D
- Kärsivällisyys.
kyllä paras ja luotettavin PTC sivuista on juurikiin tuo neobux. Ite tienaan nykyisin noin 15e viikossa. Puolisen vuotta klikkaillu. mutta jos nousu menee samaa tahtia niin puolen vuoden päästä tulee varmaan 25-30e viikossa. Ja olen kyllä nostanutkin rahat aina ulos paypal tilille ja jätt'nyt sitten vähän sinne että saa maksettua referaalien vuokraa. Mutta näiden sivujen kanssa pitää sitten olla kärsivällinen ja alku varsinkin on hidas. Täksi kesäksi mopoa nuilla sivustoilla ei makseta ei saa, mutta jotain pientä kivaahan niillä on mukava ostaa. Varsinkin kun paypal tilillä voi maksaa melkein joka verkkokaupassa.
jos meinaat rekisteröityä niin rekisteröi tuon kautta.http://www.neobux.com/m/v/?rh=6D616B6B61726133.
jos klikkailet paljon voin maksaa bonuksia sulle, pääsee helpommin alkuun. Enhän mie vielä sais käyttää tuota PayPal:ia ku siellä luki ettei alle 18 vuotiaat saa käyttää sitä :S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475