Osaako joku kertoa miksi 10-vuotias koirani on alkanut syömään sillon tällöin pihalla ollessaan multaa/mutaa?
koira syö multaa..?
4
689
Vastaukset
- Mizzy
Meijänkin samanikäinen koira harrastaa silloin tällöin samaa. Syytä en tiedä. Kenties siksi, että se on koira? :)
- Ministeri
Minulle eläinlääkäri sanoi jos koira syö soraa niin kyseessä on kalkin puute tai jotain. Liitua vain apteekista. En tiedä onko multa sitten sama asia, mutta ei se liitu tee ollenkaan huonoa koiralle!
- koirahullu
Ministeri kirjoitti:
Minulle eläinlääkäri sanoi jos koira syö soraa niin kyseessä on kalkin puute tai jotain. Liitua vain apteekista. En tiedä onko multa sitten sama asia, mutta ei se liitu tee ollenkaan huonoa koiralle!
Minun koirani söi multaa kun oli 10 vuotias. Kävimme sitten lääkärissä ja se sanoi että se on ruoan tai kalkin puutetta! Kalkkitabletteja apteekista!
- kannattaa tutkia
Itsellä koira yli 14v labbis alkoi syödä multaa noin puoli vuotta sitten,myöhemmin myös pieniä kiviä en pitänyt vakavana.Viikko sitten olkoi oksennella ja ripuliakin oli söi kuitenkin vielä mutta ruoka ei pysynyt sisällä kuin max 7 tuntia.Kuoli pari päivää sitten,edellisenä päivänä kävi vielä uimassakin,mutta seuraavana yöna oksennus muuttui veriseksi ja seuraavana päivänä rakkaani kuoli,onneksi lähtö oli nopea luultavasti veritulppaan hyytyneestä verestä.Liian myöhään kuulin mullan syömisen tod.näk johtuvan munuaisvaivoista,alkuvaiheessa havaittuna voidaan hoitaa lääkityksellä,myöhemmin ei enää mitään tehtävissä,siis käytä koiraasi eläinlääkärissä.Itsellä en vienyt enää herkästi eläinlääkäriin kuin yli vuosi sitten ehdotti lopettamista pikkuvaivojen vuoksi.Kaverina nautti kuitenkin viimeisiin päiviin asti elämästä ollen iloinen ja seurallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849