Musta tuntuu ihan siltä, et yks poika ei enää välitä musta! :(
Vaikka se on ihan selkeesti antanu mulle merkkejä sen kiinnostuksesta mua kohtaan, niin silti sen täytyy flirttailla toisille tytöille mun silmien edessä. Siitä on muutenkin tullu ihan tyly mua kohtaan, voi vittu mä vihaan tätä elämää!! :'(
Jos koitan puhuu täst joillekin mun kavereille, niin eihän ne vittu kuuntele, niil on ihan omat jutut meneillään..
Ampukaa mut. x(
arggh..
18
180
Vastaukset
- 14546
Älä angstaa. Asia on sun käsissäs, vie sitä eteenpäin itse jos muu ei auta.
- että tälleen~
Joo-o, mut miten muka ?
- tuutakas
jenita jos se oot sä niin kyl mä sust tykkää oikeesti(vaikka todella epätodennäköistä että olet )
- Biisibisa
Ootteks millä luokilla? Mistä päin?
Jospa tää sun ihastukses on saanu sellasen käsityksen et sä et tykkää siitä O.o voi olla mahollista, ja sit se on alkanu kattoo muita kun luulee ettei sun kaa oo enään mitään mahiksia :/ voi olla.
Koita puhua sille, kysellä ihan normi juttuja. Niin se älyää et sä oot kiinnostunut siitä :) kokeile. - että tälleen~
Ihan ekaks sanon, että en oo mikään hiton Jenita, ja toiseks, ei se oo voinu saada multa mitään sellasta käsitystä, että en olis kiinnostunut. Sillä oon kyllä antanut aika selviä merkkejä sille.
Juuu, yritän kyllä jutella sille joka päivä, kuhan on vaa mahollista.. mut vähän vaikeeta jos en ees nää sitä koko päivänä. - muuuten
kuinka vanhoja ootte ?
- 10+12
Onks se poika sun rinnakkaisluokalla? Millä luokalla sä oot?
- että tälleen~
Ja miks se teitä noin paljon kiinnostaa?
Noo, kummiski mä olen 14 ja kohta puoliin täytän 15. Se poika taas on mua hiukan vanhempi, en oo ihan sata prosenttisen varma, mut luulisin et se on varmaan joskus jäänyt luokalleen. Eli n. 15 tai 16(?)tai sit enemmän.. mut suunnilleen ton ikänen. [:- James-95
He kyselevät noita siinä toivossa, että he tuntisivat sinut netin ulkopuolella. Heidän aivot yrittävät yhdistää kuvaustasi johonkin tuntemaansa henkilöön.
- über tuksu
James-95 kirjoitti:
He kyselevät noita siinä toivossa, että he tuntisivat sinut netin ulkopuolella. Heidän aivot yrittävät yhdistää kuvaustasi johonkin tuntemaansa henkilöön.
Ja james tietää taas.
- über qwerty
Asutko jyväskylässä ja onko nimes outi?
- että tälleen~
Joo, niin arvelinkin vähän.
En ole Outi, ja jos nyt joku haluaa tietää niin asun etelä-suomessa. Niin eipähän nyt kauheesti tarvii arvuutella. - Sastamalapoplplpo
Miisa?
- potari
Liisa?
- h okari
silsa?
- että tälleen~
Nyt tänään tuntu taas siltä, että tää poika tykkäiskin musta! :)
'Mutta en nyt oikeen tiedä, että oliks se vaan taas sellasta hetkellistä kiinnostusta.
Mä en oikeen uskalla nyt tehdä mitään, koska pelkään et se taas hetkessä muuttuu sellaseks kylmäks.
Tänään en pystynyt jutella sille mtn, mutta huomenna yritän, kun meillä on melkein koko päivä samoja tuntejakin!
Mut en mä silti usko, et tästä meidän jutusta tulis yhtään mitään, koska mä vaihdan pian kouluakin, ja joudun sen pojan kanssa ihan eri kouluihin, joten me ei sit edes nähtäiskään enää niin kovin usein.
Ehkä mä luovutan, vai kannattaako..? :/ - EI!!!
et todellakaa luovuta, mee kertoo. jos se lemppaa sut, nii ette kuitenkaa oo kovin pitkää samas koulus...sua jää vituttaa jos et kerro
- texa77
Ei jumala itsari ei auta ketään
Eikä sillä kenenkään sydämmiä ainakaan voita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041