Haaveeni olisi löytää Tampereen seudulta naispuolinen ihminen, jonka kanssa ajatusmaailmat kohtaisivat niin hyvin, jotta meistä voisi tulla hyvät Ystävät.
Luulen, että tulisimme parhaiten juttuun, jos sinun elämääsi kuuluisi jotain näistä minunlaisista asioista:
Olen hieman yli kolmekymppinen. Minulla ei ole lapsia, eikä tule olemaankaan. Rakastan eläimiä. Olen aina ollut aika vapaa villi sielu..en niinkään joo-joo-tyyppi joka hyppisi aina toisten pillien mukaan, vaan omaa vahvan, mutta kuitenkin herkän, luonteen. Elämässäni on tapahtunut valtavasti ihania asioita, mutta myös hirveitä asioita..ne ovat opettaneet yhtä sun toista.. Olen haaveilijaluonne, vaikkakin järkevä. Tukahdun liian tosikkojen parissa. Musiikkimaku lähinnä blackmetal ja rock. Jos lähden ulos tuopille, mieluumin pieni pubi kuin diskohelvetti. En pukeudu jakkupukuun.. Vietän paljon aikaa yksin omissa puuhissani, enkä kaiken aikaa kaipaa ihmisiä ympärilleni. Olisi kuitenkin Suurta tietää, että on joku jolle voi soittaa kun siltä tuntuu, joku jonka tiedän välittävän aidosti ja jolle itse palaisin halusta kertoa kaiken.
Uusi Ystävä Tampereelta?
6
270
Vastaukset
- uteleva aikuinen
kelpaako yli 40v ystäväksi? niin ja kumpaa sukupuolta muuten olet?
Heh, nainen olen. Iällä ei ole niin väliä jos ajatusmaailmat vaan kohtaavat:)
- maaritinsydan
Olen 28-vuotias naimisissa oleva nainen ja asun Hämeenlinnassa. Laita mulle sähköpostia jos kiinnostaa tutustua! [email protected]
- Etsivä löytää?
Olisi ihanaa, jos vaikka tätä kautta löytyisi kaveri/harrastuskaveri. Jostain syystä uutena Tamperelaisena on ollut yllättävän vaikea löytää ystäviä. Omat ystävät ovat synnyinkaupungissa, opisekelukaupungissa ja pääkaupunkiseudulla, joten en ole ilman ystäviä. Olisi kuitekin kiva, ettäesim. jumpalla joskus tapaisi tutun ihmisen. Mielellään lähtisin myös lenkille juttukaverin kanssa. Minut saisi myös uimaan tai tennistä pelailemaan. Mikään liikuntafriikki en ole, joten TV:n ääressäkin aikaani vietän.
Elän parisuhteessa ja noin 40 v ja lapseton.... - Minä
Hei!
Ilmoituksesi on kuin omasta suustani. Ikää on 26vuotta ja nainen on kyseessä. Musamaku yms. sopii hyvin minuun. Jos vielä katselet tätä viestiketjua ja kiinnostaa niin kirjottele melkorkar (at) luukku.com- ollipa hyvin niin
olisi vapaa tamperelainen mies seuraksi kun otatte yhteyttä
olen vaalea mutten haalea
asustelen yksin ja aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin, ikää on 32
elämä joskus potkinut päähän mutta nyt mennään eikä meinata, en kuitenkaan mikäämn baarikärpänen ole
vaan töissäkäyvä avoin puhelias rento mies joka on oman ikäisensä
lisätkää meseen tai kirjoittakaa sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680