Palstalta ovat menneet muualle muutaman vuoden takaiset vakinaiset palstalaiset. He ovat menneet Facebookiin jo vuosia sitten.
Tämä palsta puolustaa silti paikkansa. Minusta Face on eräänlainen seurustelupalsta. Ei sinne voi perustaa mitään vakavampaa keskustelua Venäjän matkailusta, kuten tänne palstalle voi tehdä.
Täällä voidaan keskustella asiallisesti (ainakin enimmäkseen) kaikista Venäjän matkailuun liittyvistä asioista. Vuorovaikutus keskustelijoiden kesken on hyvä. Jokainen keskustelija voi oppia ja jokainen voi antaa uutta tälle palstalle.
En omista palstaa, mutta mielestäni kaikki ovat tervetulleita palstalle. Kaikki tieto, mitä Venäjän matkailusta on saatavilla on tärkeää. Myös kaikkein pienin tieto, bensalitran hinta, tai kohtelu rajalla.
Minulla on enää muutama vanha rekisteröitynyt palstalainen täällä. Tai ei ehkä ensimmäistäkään enää. Osa on unohtanut nimimerkkinsä, kuten minä, mutta kaikki uudet kaverit ovat tervetulleita.
Minulla on tuttavia Venäjällä, puhun "arvaillen" venäjää, osaan kirjoittaa venäjäksi "kaunolla". Kaunokirjoitus.
Alempana on avaus venäläisestä musiikista. Mielestäni se sopii aivan hyvin palstalle.
Hyvät ystävät rakkaat! Osallistukaa palstalle, myös kaikki tankarit! Yritän laittaa juttuja palstalle automatkoistani.
Matkailua
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645