kotimaan lento?

H:ki- Oulu
pyörätuoli ja pidätys ongelma miten toimia koneessa. Kun en usko sinne mahtuvan manualista pöyrätuolia.

5

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urinaali

      No tuota mites olis urtsi ja siihen kuspussi, voi lennellä vaikka kiinaan. Toinen vaihtoehto on, että haet lääkäriltä pillereitä, joka lopettaa virtsan erityksen muutamaksi tunniksi.

    • para est.2011

      jumankauta, miten sä pärjäät sitten edes normaalissa elämässä sen pyörätuolis kanssa. mä vammauduin alle vuosi sitten halvaus on rintarangasta alaspäin.
      Oon matkustanu helsingistä-frankfurttiin marraskuussa ja maaliskuussa helsingistä- laspalmasiin joka siis on kanarian saarilla. Kuten edellinen jo sanoi niin urtsi kehiin vaan ja vähän rajottelet sitä nesteiden nauttimista ennen lentoa. olulusta-helsinkiin kun lento on varmaan tunnin niin ei siinä mitään ongelmaa ole. lento lippuja varatessa ilmotat että olet pyörätuolin käyttäjä niin pääset ekana koneeseen ja omalla tuolilla koneen ovelle asti josta sellasella spessu tuolilla sun paikalle.

      henkilökohtaisesti mua vituttaa tollaset kanssa vammaset jotka on niin saatanan saamattomia sen pikku vammansa kanssa.
      koittakaa nyt ymmärtää se että jos te ette mitään sellasia tetroja ole joilla ne kädet ei toimi niin pystytte tekemään ainakin suomessa ihan kaikkea mitä terveet. se on vaan teidän omasta tahdosta kiinni.

    • okkigaam

      HEI HALOO
      Minut on tutkittu ja sairaalassa todettu sellainen "ruusunnuppu" ettei siihen voi laittaa kadetteria. Siitä on lausunto itselläni. Rakko vetää 2dl. ja olen tyytyväinen että se toimii ulospäin.
      Elokuvat ja teatteri on yhtä tuskaa, kun joutuu pakolla yrittää pidättämään. Vaikka olen päivän juomatta mitään nestettä.
      Aina minulla on silti avustaja mukana.
      Kaikki me ollan yksilöitä ongelmineen, kenellä millainenkin. Minulla tälläinen.
      Mitään reikää vatsaani en halua.
      Nyt joudun matkustamaan yksin. Yksin elän ja asun, eikä tämä ole oma valintani.
      Ole iloinen että pääset reissaamaan ja mailmaa katsomaan.
      maagikko

    • lennolle vaan

      Kylläpäs täällä on tyhmiä ja ilkeitä vastauksia ihmiselle joka vaan kysyy neuvoa ja muitten kokemuksia, huh huh. No minulla on lapsi joka on rullatuolissa tai hän on jo teini-ikäinen mutta tälläiset asiat ratkaistaan aikuis vaipoilla. Siinä ei ole mitään hävettävää. Vältä juomista ennen ja lennon aikana ja harjottele niitten käyttöä. No onpa yksi ehdotus ei tästäkään nyt tarvi muitten ruveta huutamaan. Ne lentokoneen veskit on tosi pieniä ja vaikeita käyttää ihmistenkin joilla ei ole liikunta ongelmia. Lentokoneet ei todellakaan ole tehty meitä kaikkia ajatellen.
      Jokainen meistä on erillainen ja hurraa senkin takia. Kaikille omat keinot. Tsemppiä vaan!!

    • okkigaam

      Nyt matkustan yksin.
      Vaipat on olleet 13v ja silti spyyke hälyyttää aina kun pitää mennä paikkaan josta ei voi keskenkaiken poistua veskiin. Olen siinä onnellisessa asemassa että saan avustajan 4h/vk.
      Käyn vielä kentällä etukäteen tarkastamassa mistä lento lähtee sekä mahdollisuutta siityä kentän tuoliin... iän mukana menee itseluottamus.
      maagikko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe