kotimaan lento?

H:ki- Oulu
pyörätuoli ja pidätys ongelma miten toimia koneessa. Kun en usko sinne mahtuvan manualista pöyrätuolia.

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urinaali

No tuota mites olis urtsi ja siihen kuspussi, voi lennellä vaikka kiinaan. Toinen vaihtoehto on, että haet lääkäriltä pillereitä, joka lopettaa virtsan erityksen muutamaksi tunniksi.

• para est.2011

jumankauta, miten sä pärjäät sitten edes normaalissa elämässä sen pyörätuolis kanssa. mä vammauduin alle vuosi sitten halvaus on rintarangasta alaspäin.
      Oon matkustanu helsingistä-frankfurttiin marraskuussa ja maaliskuussa helsingistä- laspalmasiin joka siis on kanarian saarilla. Kuten edellinen jo sanoi niin urtsi kehiin vaan ja vähän rajottelet sitä nesteiden nauttimista ennen lentoa. olulusta-helsinkiin kun lento on varmaan tunnin niin ei siinä mitään ongelmaa ole. lento lippuja varatessa ilmotat että olet pyörätuolin käyttäjä niin pääset ekana koneeseen ja omalla tuolilla koneen ovelle asti josta sellasella spessu tuolilla sun paikalle.

henkilökohtaisesti mua vituttaa tollaset kanssa vammaset jotka on niin saatanan saamattomia sen pikku vammansa kanssa.
      koittakaa nyt ymmärtää se että jos te ette mitään sellasia tetroja ole joilla ne kädet ei toimi niin pystytte tekemään ainakin suomessa ihan kaikkea mitä terveet. se on vaan teidän omasta tahdosta kiinni.

• okkigaam

HEI HALOO
      Minut on tutkittu ja sairaalassa todettu sellainen "ruusunnuppu" ettei siihen voi laittaa kadetteria. Siitä on lausunto itselläni. Rakko vetää 2dl. ja olen tyytyväinen että se toimii ulospäin.
      Elokuvat ja teatteri on yhtä tuskaa, kun joutuu pakolla yrittää pidättämään. Vaikka olen päivän juomatta mitään nestettä.
      Aina minulla on silti avustaja mukana.
      Kaikki me ollan yksilöitä ongelmineen, kenellä millainenkin. Minulla tälläinen.
      Mitään reikää vatsaani en halua.
      Nyt joudun matkustamaan yksin. Yksin elän ja asun, eikä tämä ole oma valintani.
      Ole iloinen että pääset reissaamaan ja mailmaa katsomaan.
      maagikko

• lennolle vaan

Kylläpäs täällä on tyhmiä ja ilkeitä vastauksia ihmiselle joka vaan kysyy neuvoa ja muitten kokemuksia, huh huh. No minulla on lapsi joka on rullatuolissa tai hän on jo teini-ikäinen mutta tälläiset asiat ratkaistaan aikuis vaipoilla. Siinä ei ole mitään hävettävää. Vältä juomista ennen ja lennon aikana ja harjottele niitten käyttöä. No onpa yksi ehdotus ei tästäkään nyt tarvi muitten ruveta huutamaan. Ne lentokoneen veskit on tosi pieniä ja vaikeita käyttää ihmistenkin joilla ei ole liikunta ongelmia. Lentokoneet ei todellakaan ole tehty meitä kaikkia ajatellen.
      Jokainen meistä on erillainen ja hurraa senkin takia. Kaikille omat keinot. Tsemppiä vaan!!

• okkigaam

Nyt matkustan yksin.
      Vaipat on olleet 13v ja silti spyyke hälyyttää aina kun pitää mennä paikkaan josta ei voi keskenkaiken poistua veskiin. Olen siinä onnellisessa asemassa että saan avustajan 4h/vk.
      Käyn vielä kentällä etukäteen tarkastamassa mistä lento lähtee sekä mahdollisuutta siityä kentän tuoliin... iän mukana menee itseluottamus.
      maagikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5353
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4687
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      156
      1747
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1456
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1292
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      22
      1122
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1013
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      209
      1004
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe