kotimaan lento?

H:ki- Oulu
pyörätuoli ja pidätys ongelma miten toimia koneessa. Kun en usko sinne mahtuvan manualista pöyrätuolia.

5

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urinaali

No tuota mites olis urtsi ja siihen kuspussi, voi lennellä vaikka kiinaan. Toinen vaihtoehto on, että haet lääkäriltä pillereitä, joka lopettaa virtsan erityksen muutamaksi tunniksi.

• para est.2011

jumankauta, miten sä pärjäät sitten edes normaalissa elämässä sen pyörätuolis kanssa. mä vammauduin alle vuosi sitten halvaus on rintarangasta alaspäin.
      Oon matkustanu helsingistä-frankfurttiin marraskuussa ja maaliskuussa helsingistä- laspalmasiin joka siis on kanarian saarilla. Kuten edellinen jo sanoi niin urtsi kehiin vaan ja vähän rajottelet sitä nesteiden nauttimista ennen lentoa. olulusta-helsinkiin kun lento on varmaan tunnin niin ei siinä mitään ongelmaa ole. lento lippuja varatessa ilmotat että olet pyörätuolin käyttäjä niin pääset ekana koneeseen ja omalla tuolilla koneen ovelle asti josta sellasella spessu tuolilla sun paikalle.

henkilökohtaisesti mua vituttaa tollaset kanssa vammaset jotka on niin saatanan saamattomia sen pikku vammansa kanssa.
      koittakaa nyt ymmärtää se että jos te ette mitään sellasia tetroja ole joilla ne kädet ei toimi niin pystytte tekemään ainakin suomessa ihan kaikkea mitä terveet. se on vaan teidän omasta tahdosta kiinni.

• okkigaam

HEI HALOO
      Minut on tutkittu ja sairaalassa todettu sellainen "ruusunnuppu" ettei siihen voi laittaa kadetteria. Siitä on lausunto itselläni. Rakko vetää 2dl. ja olen tyytyväinen että se toimii ulospäin.
      Elokuvat ja teatteri on yhtä tuskaa, kun joutuu pakolla yrittää pidättämään. Vaikka olen päivän juomatta mitään nestettä.
      Aina minulla on silti avustaja mukana.
      Kaikki me ollan yksilöitä ongelmineen, kenellä millainenkin. Minulla tälläinen.
      Mitään reikää vatsaani en halua.
      Nyt joudun matkustamaan yksin. Yksin elän ja asun, eikä tämä ole oma valintani.
      Ole iloinen että pääset reissaamaan ja mailmaa katsomaan.
      maagikko

• lennolle vaan

Kylläpäs täällä on tyhmiä ja ilkeitä vastauksia ihmiselle joka vaan kysyy neuvoa ja muitten kokemuksia, huh huh. No minulla on lapsi joka on rullatuolissa tai hän on jo teini-ikäinen mutta tälläiset asiat ratkaistaan aikuis vaipoilla. Siinä ei ole mitään hävettävää. Vältä juomista ennen ja lennon aikana ja harjottele niitten käyttöä. No onpa yksi ehdotus ei tästäkään nyt tarvi muitten ruveta huutamaan. Ne lentokoneen veskit on tosi pieniä ja vaikeita käyttää ihmistenkin joilla ei ole liikunta ongelmia. Lentokoneet ei todellakaan ole tehty meitä kaikkia ajatellen.
      Jokainen meistä on erillainen ja hurraa senkin takia. Kaikille omat keinot. Tsemppiä vaan!!

• okkigaam

Nyt matkustan yksin.
      Vaipat on olleet 13v ja silti spyyke hälyyttää aina kun pitää mennä paikkaan josta ei voi keskenkaiken poistua veskiin. Olen siinä onnellisessa asemassa että saan avustajan 4h/vk.
      Käyn vielä kentällä etukäteen tarkastamassa mistä lento lähtee sekä mahdollisuutta siityä kentän tuoliin... iän mukana menee itseluottamus.
      maagikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe