valovuosiin, Kotiseutu lehden asunto myynti palstalla
ugh... ja kuperkeikka
Paras uutinen
23
484
Vastaukset
- Niin ja
taas sinä sen teet, uusille ihanille naapureille..!
- Millainen ihminen?
Onko tämä taas yksi sinun "hyvistä teoistasi"?
- pobyuf
Nyt mahtava tilaisuus päästä asumaan räävä-ritun naapuriksi! osta asunto ja pääse nettikirjoitusten aiheeksi!
- Osoitetiedot tässä
No niin, nyt tiedetään tarkallen jo ritunkin osoite, katuhan on jo ollut tiedossa pidempään, mutta nyt tarkentuu kun näin tässä sen itse julki kertoo.
Eikun sinne vaan ikkunan alle serenadia virittelemään tälle Lohtajan Räävä-Ruusulle.- Jummi jammi joo..
taisi Ritu mennä omaan ansaansa, nythän me tiedetään kaikki missä asustelet ja ketä kiusailet, menisisit itseesi Ritu pieni ja kasvaisit aikuiseksi..?
- pliehf
Jummi jammi joo.. kirjoitti:
taisi Ritu mennä omaan ansaansa, nythän me tiedetään kaikki missä asustelet ja ketä kiusailet, menisisit itseesi Ritu pieni ja kasvaisit aikuiseksi..?
Toivottavasti asunnon ostaa tupakoiva perhe joilla on monta kovaäänistä lasta, koiria, vähintään kaksi autoa joista toista pidetään pihassa, mönkijä, mopoja, soittavat kovalla musiikkia ja narisuttavat niitä s*****nan saranoita ja pesevät pyykkiä yötäpäivää.
- -.,-,,,,,,,,,
Jummi jammi joo.. kirjoitti:
No sinä et ole itse yhtään sen parempi. Vielä pahempi netissä lässyttäjä kuin aloittaja. Kaiken lisäksi tuo itsensä kanssa puhuminen ja itselleen vastailu on jotain niin säälittävää...
- påoj
-.,-,,,,,,,,, kirjoitti:
No sinä et ole itse yhtään sen parempi. Vielä pahempi netissä lässyttäjä kuin aloittaja. Kaiken lisäksi tuo itsensä kanssa puhuminen ja itselleen vastailu on jotain niin säälittävää...
Kas, räävän tyttökin heräsi.
- blusheteroite
Ketkäs ne niitä voltteja heitteleekään, lähes ihaNata ; ??
- Mukkelishups
Se ainakin on varmaa, että läskiksi sanoottu ritu ei heittele yhtään kuperkeikkaa, jollei satu kadulla kaatumaan, mutta sivulle sojottavat käsivarret toimivat siinäkin hyvänä pönkänä.
Niin..., se osoite.--- tulipahan siihen nyt sitten tarkennus ihan ritun itsensä vinkkaamana. - oikeamies45
Mukkelishups kirjoitti:
Se ainakin on varmaa, että läskiksi sanoottu ritu ei heittele yhtään kuperkeikkaa, jollei satu kadulla kaatumaan, mutta sivulle sojottavat käsivarret toimivat siinäkin hyvänä pönkänä.
Niin..., se osoite.--- tulipahan siihen nyt sitten tarkennus ihan ritun itsensä vinkkaamana.aika paskahousumaista haukkua ihmisiä netissä.hankkikaa elamä tai ampukaa ittenne.
- Kiusaaja
oikeamies45 kirjoitti:
aika paskahousumaista haukkua ihmisiä netissä.hankkikaa elamä tai ampukaa ittenne.
Mitä nyt olen tätä palstaa seurannut niin kyllä aloittaja on ALOITTAJA JA KIUSAAJA.
- Lopeta
Kiusaaja kirjoitti:
Mitä nyt olen tätä palstaa seurannut niin kyllä aloittaja on ALOITTAJA JA KIUSAAJA.
Toinen on myös vastannut kiusaamiseen, joten aloittaja LOPETA!
- Aloittaja lakitupaan
oikeamies45 kirjoitti:
aika paskahousumaista haukkua ihmisiä netissä.hankkikaa elamä tai ampukaa ittenne.
Paskahousu on tämä aloittaja, joka on VUOSIKAUSIA täällä julkisesti kiusannut naapureitaan ja ex-poikaystävänsä vaimoa - ihan nimillä a tuntomerkeillä.
Että ihan turha on SINUN närkästyä, kun palstan vakilukijat on saaneet tästä tädistä ihan kyllikseen. Kuuluisi lakitupaan tämän aloittajatädin kirjoittelut. - Oletko vesku?
oikeamies45 kirjoitti:
Jättäisit kommentoimasta asiaa, jota et tunne.
Kaikella kohtuudella tämä aloittja-täti pitäisi kieritellä omassa ulosteessaan.
Kuinko monta sataa törky-/ juoru-aloitusta tämä täti on vuosien mittaan tehnyt?
Osa selvästi laittomia, ja ovatkin menneet ilmoituksesta poistoon.
Että säästä sinä - mikä lie oikeamies45 oletkaan - sympatiasi ihan muualle.
Jollet sitten itse ole se tämän aloittajan useiden herjakirjoitusten kohde Vesku...??? - oikeamies45
Oletko vesku? kirjoitti:
Jättäisit kommentoimasta asiaa, jota et tunne.
Kaikella kohtuudella tämä aloittja-täti pitäisi kieritellä omassa ulosteessaan.
Kuinko monta sataa törky-/ juoru-aloitusta tämä täti on vuosien mittaan tehnyt?
Osa selvästi laittomia, ja ovatkin menneet ilmoituksesta poistoon.
Että säästä sinä - mikä lie oikeamies45 oletkaan - sympatiasi ihan muualle.
Jollet sitten itse ole se tämän aloittajan useiden herjakirjoitusten kohde Vesku...???en ole,enkä tunne eikä ole muuta lisättävää edelliseen viestiin.
- Sinä lakitupaan
Aloittaja lakitupaan kirjoitti:
Paskahousu on tämä aloittaja, joka on VUOSIKAUSIA täällä julkisesti kiusannut naapureitaan ja ex-poikaystävänsä vaimoa - ihan nimillä a tuntomerkeillä.
Että ihan turha on SINUN närkästyä, kun palstan vakilukijat on saaneet tästä tädistä ihan kyllikseen. Kuuluisi lakitupaan tämän aloittajatädin kirjoittelut.Samanlainen paskahousu olet itsekin. Räkytät ihan samalla tavalla tällä palstalla, useilla nimimerkeillä. Jos aloittaja kuuluu lakitupaan, niin kuulut sinäkin.
- Lakitupaantodistamaa
Sinä lakitupaan kirjoitti:
Samanlainen paskahousu olet itsekin. Räkytät ihan samalla tavalla tällä palstalla, useilla nimimerkeillä. Jos aloittaja kuuluu lakitupaan, niin kuulut sinäkin.
No johan on markkinat, kun sin hakutkin minua, joka puutun selviin laittomuuksiin.
Lakitupaan voin kylla tulla minäkin, mutta todistamaan, millaisia viestejä täältä olen saanut lukea ja mitä olen tahtomattani tullut tietämään joidenkin henkilöiden yksityiselämästä. Ja niiden kirjoittaja tiedetään.
Sinusta ilmeisesti on OK, jos naapurisi alkaisi sinustakin kirjoitella tänne kaikenlaista menoistasi, vieraistasi, naisistasi/miehistäsi, lapsistasi, autostasi, työpaikastasi, puhelimesi päällä pidosta, treffipaikoistasi jne....
Jokin kohtuus, ja nimimerkkejä ei täällä käytä juuri kukaan, eikä ne asiaa muuksi muuta. Nimimerkki liittyy usein kirjoitettuun tekstiin täällä yleisen tavan mukaan. Laittomuuksille "räkytän" jatkossakin - jollen sitten pyydä viestiketjua poistoon, mikä onkin monesti asiallisin toimenpide.
Sikamaista käytöstä!!!
- Vailla
Eipä ota selvää, että kuka on kuka ja missä. Haluaisin tutustua kyseiseen naiseen. Yhteustietoja kaivattais.
- kersat06
minkä ikäsii lapsii ritulla on ja kuka ne huoltaa jos ritu kiskoo kaljaa päiviittäin?
- Vastaus...
Vastaapa itse itsellesi!
- Parastahan
Vastaus... kirjoitti:
Vastaapa itse itsellesi!
tässä on se että tämän asunnon ostattelija on "lestaatiolainen" perhe, siispä naapureiksi saapuu todella ihania ihmisiä.
Herran rauhaa teille kaikille. - Pöljiä riittää
Parastahan kirjoitti:
tässä on se että tämän asunnon ostattelija on "lestaatiolainen" perhe, siispä naapureiksi saapuu todella ihania ihmisiä.
Herran rauhaa teille kaikille.Ja eiku nlisää yksityiselämää loukkaavia viestäjä tänne vaan ihan sumeilematta ja häpilemättä. Ajattelitko YHTÄÄN mitä kirjoitit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774