Mitä te täällä valitatte kun vauva herää aikaisin ja joudutte sen ison ahterinne nostaa ylös! no hei oma on lapsenne ja itse sen hoidatte, joten teidän rytminne on vauvan rytmi! ja valittajat voitte nukkua päikkärit vauvan kanssa.Aina pitää päästä helpolla kaikessa ja heti valitetaan, jos jokin eimiellytä.Laiskat itsekkäät ämmät olisitte sitten jättäneet lapset tekemättä!
Laiskat akat!
14
363
Vastaukset
- hreh
Hei bain biiatsou...
Mitä ihmettä tämä asia yleensäkään kiinnostaa sinua? Kiva kuitenkin, että vaivauduit kertomaan mielipiteesi :D Tänäänkin herätys 5.30 ja iso ahteri nousi oikeinki keveästi ylös. - hahhhaaahhhaaa
Yhdyn edelliseen.. Täälläkin ahteri nousi 6.30 :D
- vdferg
Täällä ahteri nousi kevyesti vaikka leveä onkin niin klo 05 :oD.... nyt siivoamaan!
- No ei ole ei!!
Ihanaa olla laiska! Nautin kun ei tarvi tehdä mitään. Siksi meillä onkin mies, joka tekee! Miehethän ei ole laiskoja..eihän??
- hohhoijaa taas :D
kaikki naiset ei muuten voi nukkua päiväunia vauvan kanssa. Muitakin lapsia voi perheessä olla. Toki jos ne veisi hoitoon päiväksi, voisi äiti nukkua päivällä. Mutta siitäpä vasta valitus alkaakin, jos lapset ovat hoidossa ja äiti kotona :D
- Hipsu12345
Juu, täällä kans yks isoahterinen herännyt tänä aamuna 5:30. Isompi ei nuku päiväunia joten päikkäreistä voinee itse haaveilla sitten kun molemmat on isoja koululaisia ;)
- äiti minäkin
tää pehva nous VASTA 7 jälkeen ja silti väsytti nousta ja kyllä,valitin...enkä voinu nukkua päikkäreitä kun ei isompi nukkunu vaan oli ulkona ja piti vahtia! Hitto,sekin kiukuttaa et en oo täydellinen (niinkun ap) vaan valitan ja haluan vielä kolmannenkin lapsen,et voin valittaa lisää,enkä saa vieläkään nukkua :D
- nousee ja nousee ja
Täällä nousi iso ahteri klo 01, klo 03, klo 05.30 ja klo 08, niinkuin on noussut joka alvarin yö jo neljän kuukauden ajan :D
- sitähän sä kysyit
Tää ahteri ei oo viel noussu, mun vara-ahteri on ja istuu tässä koneella!:))
- !!!
Tää hanuri heräilee tokkuraisena yleensä vasta siinä kasin jälkeen! Vuosikkaan huhuiluun... Ja näin on mennyt vajaa kolmikuisesta lähtien parin kk:n kuudeltaheräämisjaksoa lukuunottamatta! Ja voi rutto että oon kasiltakin väsynyt... Oon AINA väsynyt, herään mihin aikaan tahansa, mut se menee hetkes ohi!
Ja miks kaiken pitää olla niin helvetin ihanaa? Miksei sais valittaa, jos kerta valituttaa? Helpottaa kummasti oloa. Sana on vapaa :) - kkoiu
Tämä läski perse jaksoi nostaa ahterinsa klo 5 tänä aamuna. Tosin päiväunia en pääse nukkumaan, kun on pari muutakin lasta.
- zira--
en kyllä muista lukeneeni KOSKAAN juttua jossa joku valittaisi kun joutuu heräämään aamulla aikaste vauvan kanssa :D
- Äippä-
Meillä herätys 6.30, tyttö ei nuku päivisin, kuin satunnaisesti pidempää, kuin 15min. Hyvä, että ehtii ite syömään. Saati mitään päikkäreitä itte nukkumaan. Alkuperäiselle: et taida tietää lastenhoidosta mitään.
- Victoria83
En kyllä valita siitä että joutuu nousemaan klo 06 ylös mutta mutta... Kyllä on tunkkainen olo kun vauva herättänyt 1h välein ja joka ikinen yö samanlainen ja aamuherätys joka ikinen päivä samaan aikaan.
Miehet järkeilee tällä tavalla; nainen ja vauva meni nukkumaan klo 21 ja nousivat klo 06 eli nukkuivat 9h. Ne eivät tietenkään ota huomioon sitä 1h välein heräämistä... Sitähän ei lasketa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773