haa haa mä huijasin teitä kaikkia XD vitun retardit menitte lankaan
mikropenis
22
724
Vastaukset
- HAA HAA
no niin nyt viel jäädyitte kaikki EPIC FAIL
- ...
Hankielama.com
- hyperheinasirkkalol
kirjotit XD ja retardit. olet habbo hotellin hyperheinasirkka 16v mopoauto jonne!!!!11
- enpäs olekkaan
hähhähhää
- FAIL!!!!!
enpäs olekkaan kirjoitti:
hähhähhää
jäädyitte taas
- Hahaa
FAIL!!!!! kirjoitti:
jäädyitte taas
Mutsis jääty ni six sust tuli noi jäine!
- Bolise
Ja nyt se jääty ite!kauhee jonne! .. siis tä?
- jjhjjs
en mä mitää jäätyny urpo
- retardit
jjhjjs kirjoitti:
en mä mitää jäätyny urpo
jäädyitte taas
- hahaa on luuseri
retardit kirjoitti:
jäädyitte taas
ja toi hahaa on vähä kova ku se sanoo et "mutsis oli"
- luusereitaolette
hahaa on luuseri kirjoitti:
ja toi hahaa on vähä kova ku se sanoo et "mutsis oli"
jäädyitte taas johan 4-0
- Aloittaja on nörtti!
luusereitaolette kirjoitti:
jäädyitte taas johan 4-0
Kaikki vaa ei oo noi nörttei ku sä eli niil o elämä mut sul ei oo mitää muutakaa tekemist ku oot joku 8vuotias hemmoteltu kakara joka on 24/7 koneel ku oot vaa kokoaja kommaamas tääl!
- heitä homo voltti
Aloittaja on nörtti! kirjoitti:
Kaikki vaa ei oo noi nörttei ku sä eli niil o elämä mut sul ei oo mitää muutakaa tekemist ku oot joku 8vuotias hemmoteltu kakara joka on 24/7 koneel ku oot vaa kokoaja kommaamas tääl!
vitun luuseri oon 12-v ja oon tääl kännykäl
- ...retardit...
heitä homo voltti kirjoitti:
vitun luuseri oon 12-v ja oon tääl kännykäl
jäädyitte taas
- haa haa
...retardit... kirjoitti:
jäädyitte taas
aika pitkäks aikaa jäädyitte
- luuserit
haa haa kirjoitti:
aika pitkäks aikaa jäädyitte
vittu mä en jaksa teitä te mietitte pari päivää jotain paskaa servaust joka ei ees toimi
- .,.
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jåolå
Tulkaa dösäl stadii saatanan maalaistollot! Jäädyitte
- FlashGordon
voi vittu eikö sulla oo mitää muuta elämää ku tulla jonneilee tänne saakelin 11v juntti
- moraalisoija
hei kaikki mikropenis ei ole naurun asia se on vakava sairaus muistakaapa se
- giriyhg
Mull on onnex normaalikokonen. Te ootte söölittävii
- A1234567890
Painukaa nyt te SAATANAN idiootit helvettiin täältä te tuhlaatte aikaanne ja saatte multa turpaan jos auotte päätänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774