gmail salasana

voevoe

olen unohtanut gmail salasanan. pääsen tililleni kännykällä automaattisesti mutta nyt olisi tarvis päästä tilille kannettavalla. löytyykö salasana kännykästä? kännykkä on samsung galaxy xcover.

16

3544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile,
      • voevoe

joo tossa on vaan se ongelma et salasana tulee 3-5 päivän kuluttua ja tarttisin sen heti.

• Lastenhoitaja
        voevoe kirjoitti:

joo tossa on vaan se ongelma et salasana tulee 3-5 päivän kuluttua ja tarttisin sen heti.

Ei tuota voi lähteä neuvomaan, koska siinä on väärinkäytöksen vaara...

Käytä sitä puhelinta gmailiin menoon.

• kjkjk

Mikä väärinkäytös?

• Lastenhoitaja

On mahdollisuus saada lyhytaikaisesti käyttöönsä samassa taloudessa asuvan henkilön puhelin, joka on avattu.
        Aika ei riitä tämän henkilön poissaollessa ( veski, suihku, muuta ) lukea kaikkia sähköposteja, mutta nopeasti selvittämällä salasanat s-postitilille voi sitten myöhemmin lukea ne omalla tietokoneellaan.

Ja salasanoja ei tallenneta pelkästään johonkin puhelimen muistiin vaan ne varastoidaan kaikki vahvan, mutta helposti muistettavan salasanan taakse esim. muistitikkuun.
        Vaikka pakkaamalla.

• voevoe
        Lastenhoitaja kirjoitti:

On mahdollisuus saada lyhytaikaisesti käyttöönsä samassa taloudessa asuvan henkilön puhelin, joka on avattu.
        Aika ei riitä tämän henkilön poissaollessa ( veski, suihku, muuta ) lukea kaikkia sähköposteja, mutta nopeasti selvittämällä salasanat s-postitilille voi sitten myöhemmin lukea ne omalla tietokoneellaan.

Ja salasanoja ei tallenneta pelkästään johonkin puhelimen muistiin vaan ne varastoidaan kaikki vahvan, mutta helposti muistettavan salasanan taakse esim. muistitikkuun.
        Vaikka pakkaamalla.

hyvä lastenhoitaja samassa taloudessa kanssani asuu lastentarhanopettaja hänkään ei osaa minua neuvoa joten tuskin sinäkään. en pysty käyttämään tiliäni kännykällä koska olen lähdössä ulkomaille töihin eikä siellä sähköposti kännykässä toimi.

• Lastenhoitaja
        voevoe kirjoitti:

hyvä lastenhoitaja samassa taloudessa kanssani asuu lastentarhanopettaja hänkään ei osaa minua neuvoa joten tuskin sinäkään. en pysty käyttämään tiliäni kännykällä koska olen lähdössä ulkomaille töihin eikä siellä sähköposti kännykässä toimi.

Hyvä lastentarhanopettajan avokki.
        Ulkomaille töihinlähdöt tiedetään vähintään monia viikkoja ennen lähtöä. Yleensä monta kuukautta ennen.
        Tuo aika järjestellään kaikkia siihen liittyviä asioita, mm. yhteydenpito.
        Nyt joutuisit muutaman päivän olemaan puhelujen ja tekstiviestien varassa ja syntyy paniikki...
        Olisikohan kyse tästä:

Huhtikuun alussa julkaistun monikansallisen tutkimuksen mukaan internetiä runsaasti käyttävillä aivojen harmaa aine osoittaa eräänlaisen surkastumisen merkkejä. Aivojen pintakerros kutistuu jopa viidenneksellä, mikä on samankaltainen ilmiö kuin alkoholi- ja huumeriippuvaisilla tapahtuu.
        Aivot ovat hyvin herkät erilaisille vaikutuksille. Aivojen toiminta muuttuukin internetin suurkäyttäjillä täysin. Tämä johtuu siitä, että jos aivot joutuvat tekemään tiettyä toimintoa paljon, tätä toimintoa edistävät neurologiset yhteydet vahvistuvat.
        Vastaavasti toiset toiminnot jäävät paitsioon, jolloin eräät sosiaalisesti tärkeät käytösmallit voivat heiketä. Esimerkiksi nettiriippuvaisten kyky käydä keskusteluja tai katsoa toista ihmistä silmiin heikkenevät.
        Internet-riippuvaisten sosiaalinen elämä muuttuu, mistä voi nähdä selviä varoitussignaaleja. Tutkijoiden mukaan heidän sosiaalinen elämänsä ja työsuorituksensa heikkenevät, he ovat rauhattomia ollessaan irti tietokoneesta, mutta tuntevat suhteetonta onnentunnetta päästessään taas koneen ääreen. Pahimmillaan voi esiintyä narsistista käytöstä, pakko-oireita tai masennusta.
        http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2012/04/tutkimus_nettiriippuvaisten_aivot_kutistuvat_3421951.html

• ?

Onko kellään tietoa miten pääsee samsung galaxy xcoveriin kirjautumaan kun olen unohtanut sähköpostin sekä salasanan?

• vfllh

vaiha salasana tietokoneella ensin

• 2gmail

tee uusi sähköposti ja laita salasana paperille muistiin.

• xman

Android-kännyköille löytyy ohjelma, joka osaa muuttaa sen salasanat selväkielisiksi. Googlella löytyy.

• ?????

sisko rämppäsi samsung galaxy acen näyttölukitusta niin että pitäisi muistaa gmailin koodi. no menin tietokoneella vaitamaan gmailin koodia mutta silti kännykkä ei hyväksy koodia... mitä tekisin?!

• APUVA?

Täällä samanlainen ongelma mitä tuossa edellisessä, eli olen unohtanut gmail sähköpostin ja salasanan. jälkikasvu oli räplännyt puhelinta ja kuviotunnistus meni "lukko tilaan". kuinkahan saisin puhelimen taas peliin? Osaisiko kukaan auttaa?

• Lavis

Olen unohtanut läppärin Gmail salasanan.Olen hankkinut uuden läppärin (Lenovo yoga 3).En pysty käyttämään sähköpostia kun se pyytää kirjautumaan.Ilman salasanaa se ei onnistu.

• Ainakin Firefoxista pystyy katsomaan tallennetut salasanat. En kerro enempää, kun sinäkään et vaivaudu kertomaan esimerkiksi selainta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6093
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      132
      5435
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      456
      3352
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      109
      1727
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      374
      1259
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      31
      1137
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1071
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      956
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      922
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      889
    Aihe