Onko ketaan suomalaisia keski-Meksikossa (Guanajuato, Queretaro) liepeilla. Olemme suunnittelemassa muuttoa sinne ja olisi kiva tietaa onko ketaan suomea puhuvia alueella!
Suomalaisia Meksikossa?
12
713
Vastaukset
- eeeeeeee
Moi! Täällä yksi suomalainen Leónin kaupungissa. Asutteko jo täällä päin?
- jaheni
ei viela... tassa valissa meinattiin muuttaa suomeenkin takaisin kun tuli tyotarjous. taas ollaan mietitty meksikoon muuttoa!
- jaheni
moi oletko asunut siellä kauankin?
- nilas
Guadalajasta löytyy yksi:)
- jaheni
onko kenelläkään tietoa työn saamisesta... perhe meksikolainen, itse suomalainen. puhun lähes sujuvasti espanjaa, ja tekisin mitä vaan!
- Carlos
Onko ketään suomalaisia Monterreyssa?
- hanna2
Veracruzista löytyy yksi!
- Jaheni
Moi kauanko olet asunut veracruzissa?
- Violaaa85
Nostan keskustelua :) Löytyisiköhän ketään Keski-Meksikosta, esim. Guanajuaton osavaltiosta? Itse asun täällä vakituisesti ja olisi kiva tietää, löytyykö täältä päin muita suomalaisia... vähissä tuntuu olevan!
- Jaybee
Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?
- jaheni
Moi. Missä päin Guanajuatoa? Celaya? Kerro ihmeessä. :)
- Mebbi
Jaybee kirjoitti:
Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?
Moi, joko olet muuttanut Querétaroon? Itse olen muuttanut tänne kuukausi sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1524537Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963238Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1072829Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis302796Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452752Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412131Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat131967En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131875Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139