Suomalaisia Meksikossa?

Jahen

Onko ketaan suomalaisia keski-Meksikossa (Guanajuato, Queretaro) liepeilla. Olemme suunnittelemassa muuttoa sinne ja olisi kiva tietaa onko ketaan suomea puhuvia alueella!

12

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeeee

Moi! Täällä yksi suomalainen Leónin kaupungissa. Asutteko jo täällä päin?

• jaheni

ei viela... tassa valissa meinattiin muuttaa suomeenkin takaisin kun tuli tyotarjous. taas ollaan mietitty meksikoon muuttoa!

• jaheni

moi oletko asunut siellä kauankin?

• nilas

Guadalajasta löytyy yksi:)

• jaheni

onko kenelläkään tietoa työn saamisesta... perhe meksikolainen, itse suomalainen. puhun lähes sujuvasti espanjaa, ja tekisin mitä vaan!

• Carlos

Onko ketään suomalaisia Monterreyssa?

• hanna2

Veracruzista löytyy yksi!

• Jaheni

Moi kauanko olet asunut veracruzissa?

• Violaaa85

Nostan keskustelua :) Löytyisiköhän ketään Keski-Meksikosta, esim. Guanajuaton osavaltiosta? Itse asun täällä vakituisesti ja olisi kiva tietää, löytyykö täältä päin muita suomalaisia... vähissä tuntuu olevan!

• Jaybee

Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?

• jaheni

Moi. Missä päin Guanajuatoa? Celaya? Kerro ihmeessä. :)

• Mebbi
        Jaybee kirjoitti:

Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?

Moi, joko olet muuttanut Querétaroon? Itse olen muuttanut tänne kuukausi sitten :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1348
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      216
      1170
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      281
      942
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      306
      934
    Aihe